محصولات خانگی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/5 17:58:58

محصولات خانگی امرسان به تازگی با طراحی و تکنولوژی جدید تولید شده اند. شما می توانید تمامی محصولات خانگی امرسان را در وبسایت قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی مشاهده کنید. با قسطی کلاب از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.


محصولات خانگی امرسان



برند ایرانی موفق 

شرکت امرسان در سال 1360 تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد. شرکت امرسان تا 6 سال اول فقط یخچال فریزر طراحی و تولید می کرد و به تدریج محصولات جدیدی را تولید کرد. جالب است بدانید جوانی ایرانی  به نام حسین فتاحی موسس شرکت امرسان بوده است. برند امرسان امروزه جز باکیفیت ترین برندهای ایرانی می باشد و با بسیاری از برند های خارجی در حال رقابت می باشد. شعار همیشگی شرکت امرسان، زیبا، پیشرو، مطمئن می باشد که بسیار به این شعار وفادار است و همیشه سعی در این دارد که بهترین باشد. 

معرفی محصولات خانگی امرسان 

برند امرسان به دلیل اینکه 6 سال اول فعالیت خود فقط مشغول به تولید یخچال فریزر بوده است اکثر مردم ایران فکر می کنند که برند امرسان فقط یخچال فریزر دارد و محصول دیگری تولید نکرده است. اما اینگونه نیست، محصولات خانگی امرسان فراتر از یک نوع محصول است و در این مقاله می خواهیم تمامی محصولات خانگی امرسان را به شما معرفی کنیم. لیست محصولات خانگی امرسان به شرح زیر است:

_ یخچال فریزر
_ اجاق گاز
_ هود
_ جارو برقی
_ ماشین لباسشویی

طراحی و تکنولوژی به کار رفته در محصولات امرسان بسیار خاص و مدرن است و این برند توانسته استعداد و هوش ایرانی را به نمایش بگذارد. یکی از زیباترین طراحی های در تولید يخچال فريزر دوقلوی امرسان مدل الگانت قرمز به نمایش درآمده است که بسیار زیبا می باشد، به يخچال فريزر دوقلوی امرسان مدل الگانت قرمز، یخچال فریزر دو تکه هم می گویند که یکی به طور کامل فریزر است و دیگری به طور کامل یخچال است. 

ناگفته نماند که قیمت این یخچال فریزر نزدیک به 7 میلیون تومان است و نسبت به کارایی و زیبایی که دارد بسیار ناچیز است. مدل های جاروبرقی و اجاق گاز برند امرسان نیز بسیار زیبا و کاربردی می باشد و با اندکی تحقیق در مورد برند امرسان، به این برند ایرانی علاقه مند می شوید. 

فروش آنلاین محصولات خانگی امرسان 

شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین تمامی محصولات خانگی امرسان را خریداری کنید. در خرید اینترنتی می توانید با صرفه جویی در زمان و انرژی خود یک خرید موفق را تجربه کنید و محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. فقط دقت کنید که از فروشگاه های آنلاینی خرید خود را انجام دهید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند و از اعتبار آن ها مطمئن شوید. 

زیرا به تازگی کلاهبرداری اینترنی بسیار زیاد شده است و مردم با بی اعتمادی خرید های آنلاین خود را انجام می دهند. توصیه می شود از رمز دوم پویا برای کارت های عابر بانک خود استفاده کنید و همیشه جانب احتیاط را رعایت کنید. 

معرفی قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. وبسایت قسطی کلاب در طرحی ویژه شروع به فروش اقساطی و نقدی محصولات خانگی امرسان کرده است. شما می توانید در هر شهری از ایران که ساکن هستید به صورت آنلاین ،خرید نقدی یا اقساطی خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. شرایط خرید اقساطی در وبسایت قسطی کلاب به شرح زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.






سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک
برند ایرانی اسنوا جز بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس
برند جی پلاس یک قهرمان تازه نفس در تولید لوازم خانگی می‌باشد که دارای ضمانت گلدیران است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش...