جدیدترین وسایل برقی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 13:59:34

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز به روز طراحی های منحصر به فردی روانه بازار می شود. برای خرید جدیدترین وسایل برقی موجود در بازار به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


جدیدترین وسایل برقی


به روز شدن وسایل برقی

با پیشرفت تکنولوژی، لوازم خانگی نیز مدرن و به روز شده اند و دیگر لوازم خانه های مدرن شبیه به لوازم خانه های قدیمی نیست. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که نه تنها ظاهر لوازم خانگی تغییر پیدا کند بلکه از لحاظ کارایی هم بسیار باکیفیت تر از قبل می باشند. 

در گذشته برای شستن، ظرف ها و لباس ها را به لب رودخانه می بردند و می شستند، ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی ماشین های ظرفشویی طراحی کرده اند که حتی ظروف را لکه زدایی و خشک می کند. همچنین جارو زدن خانه یک کار بسیار سخت بود که با تولید جارو برقی این مشکل نیز برطرف شد. اگر دقت کنید تمامی لوازمی که تولید شده است در راستای راحت تر شدن کارهای خانه می باشد. 

استایلر ال جی 

دیگر وسایلی مثل جارو برقی یا ماشین ظرفشویی را نمی توان جز جدیدترین وسایل برقی دانست، زیرا مدت زمان بسیاری است که این محصولات تولید شده اند و بی شک در اکثر خانه ها این وسایل را دیده اید. اما اگر شما به دنبال جدیدترین وسایل برقی روز دنیا هستید، ما به شما استایلر ال جی را معرفی می کنیم. استایلر وسیله ای است که بسیار ویژه و کاربردی طراحی شده است و می تواند زینت بخش منزل زیبای شما باشد. 

ویژگی های استایلر 

استایلر یک دستگاه خشک کن لباس است که بسیار کاربردی است. شما می توانید لباس های مجلسی یا کت وشلوار خود را با درجه حرارت کم خشک کنید. یکی از ویژگی های استایلر، باکتری زدایی است که برای لباس های کودکان و نوزادان شما بسیار پر کاربرد است. درب استایلر یک جایگاه برای اتوی شلوار دارد که ایده بسیار جالبی است.

 علاوه بر این استایلر فضای اتاق شما را مرطوب و تازه می کند. شما می توانید بعد از شستن عروسک های دلبندتان، برای خشک شدن عروسک ها را در استایلر قرار دهید و برای زدودن باکتری ها از بالشت ها نیز استفاده می شود. خشک کردن ملایم لباس ها موجب می شود که به بافت آنها آسیبی وارد نشود. در خانه های امروزی دیگر حیاط خیلی کم وجود دارد و جای مناسبی برای خشک کردن لباس ها وجود ندارد، شما با خرید استایلر دیگر این مشکل را نخواهید داشت. 

تصویه کننده هوا 

یکی دیگر از جدیدترین وسایل برقی مدرن در حال حاضر تصویه کننده هوا ال جی می باشد که بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. تصویه کننده هوا، میزان آلودگی هوای منزل شما را نمایش می دهد و با رطوبت سازی اشعه ماورابنفش تمامی باکتری های هوا را از بین می برد. نحوه ریختن آب در تصویه کننده هوا بسیار جالب می باشد، شما حتی با یک پارچ می توانید در تصویه کننده هوا آب بریزید. در صورتی که در بیشتر هوا ساز ها جایگاه آب جدا می شود و سپس پر می شود. 

پیشنهاد ویژه

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین مراکز خرید آنلاین می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب در طرح ویژه ای خرید نقدی و اقساطی را برای مشتری های خود امکان پذیر کرده است، شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از سرتاسر ایران خرید خود را انجام دهید. شرایط خرید اقساطی از وبسایت قسطی کلاب به شرح زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی هیمالیا

خرید اقساطی ماشین لباسشویی هیمالیا
برند هیمالیا دارای سه مدل ماشین لباسشویی جذاب و باکیفیت می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی...

خرید قسطی ماشین لباس شویي پاک شوما

خرید قسطی ماشین لباس شویي پاک شوما
پاکشوما را می‌توان یکی از بهترین برندهای ایرانی نامید. برای خرید قسطی ماشین لباس شویي پاک شوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...