کامپیوتر لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/2 12:58:38

انتخاب برند لنوو برای کالاهای دیجیتالی، یکی از بهترین تصمیمات است. برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید.


کامپیوتر لنوو


بررسی کامپیوتر لنوو 

شرکت لنوو در شروع فعالیت خود تنها کامپیوترهای شخصی تولید می‌کرد، ولی بعدها محصولاتش را گسترش داد. در حال حاضر لپ‌تاپ، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول این شرکت است. 

در ادامه به معرفی بهترین لپ‌تاپ‌‌ها و کامپیوترهای تولیدی این شرکت در یک سال اخیر، در بازار کشورمان می‌پردازیم. این مدل‌ها قیمت اقتصادی‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب به خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو اقدام کنید. 

مدل Lenovo ThinkPad X1 Carbon 

این مدل یکی از بهترین‌ لپ‌تاپ‌های تجاری فروشی در سال 2019 بوده ‌است. کیفیت و طراحی بی‌نظیری دارد. تایپ با آن به علت کیبوردهایش لذت‌بخش است. باتری مناسبی با طول عمر زیاد 11 ساعتی دارد و نمایشگرش بسیار فوق‌العاده است. صفحه نمایش 14 اینچی دارد که از PCIe-NVMe SSD پشتیبانی می‌کند. 

درگاه‌های USB3 و ناتدربولت 3 را دارد. پردازنده آن از نوع اینتل Core i5-8250U است. پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع اینتل UHD Graphics 620 می‌باشد. این لپ‌تاپ خصویات ویژه‌ای دارد، همچنین عملکردش عالی است.

کیبورد فوق العاده‌ای دارد. بسیار سبک است و طول عمر باتری‌اش معرکه است، ولی کیفیت صدا و وب‌کم آن متوسط است. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو از قسطی‌ کلاب این محصول را خریداری نمایید. 

مدل Lenovo IdeaPad 730S 

این مدل به نسبت ارزان خصوصیات بسیار خوبی دارد. بدنه آن آلومینیومی و باریک است و تداعی یک لپ‌تاپ گران‌قیمت را می‌کند. در مجموع عملکرد خوبی دارد و صفحه نمایش و کیبورد آن مطلوب هستند. پردازنده آن از نوع اینتل Core i5-8265U و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع اینتل UHD Graphics 620 می‌باشد. 

این مدل به خصوص برای دانش‌آموزان ایده‌آل است. این مدل خصوصیات ویژه‌ای مثل داشتن وزن کم، طراحی باریک، کیفیت خوب صدا و تصویر و قدرت عملکرد بالا دارد ولی طول عمر باتری آن خیلی معمولی است. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو یک دستگاه خوب برای فرزندتان تهیه نمایید. 

مدل Lenovo Yoga C930 

این مدل نسخه پیشرفته‌تری از لنوو یوگا 920 در سال قبلش می‌باشد که طراحی خوب، طول عمر باتری مطلوب و صفحه نمایشی با کیفیت داشت. به این لپ‌تاپ ویژگی‌های جدیدتری مانند لولای ساندبار، محل خاص استایلوس و کاور وبکم افزوده شده است. طراحی دقیق و باتری خوبش به مزیت‌های این مدل می‌افزاید. 

این مدل از پردازنده اینتل Intel Core i7-8550U و پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics 620 استفاده می‌کند. به علاوه‌، سبک وزن و شیک می‌باشد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو از سایت قسطی کلاب فراهم شده است. 

مدل Lenovo Legion Y7000 

این مدل یکی از بهترین‌ها در سری بازی یا گیمینگ است. پردازنده آن از نوع اینتل Core i7-8750H می‌باشد و کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا را دارد. نوع و ظرفیت رم و حافظه خیلی خوب است. از نظر صوتی متوسط است و وبکمی معمولی داردکه در پایین نمایشگر قرار گرفته است! صفحه نمایش و طول عمر باتری مناسب است. برای ویرایش و پردازش تصویر پیشنهاد می‌شود 

مدل Lenovo Flex 6 

این مدل نیز کیفیت خوبی دارد. پردازنده آن از نوع قدرتمند اینتل سلرون N4000 و کارت گرافیک UHD Graphics 600 می‌باشد. باتری 9 ساعتی دارد. نمایشگر لمسی خوبی دارد. فقط 2 گیگ رم دارد! صفحه نمایش 11 اینچی دارد! کیفیت صدای پایین، سبب نامناسب بودن تجربه چندرسانه‌ای در آن است.

در مجموع کیفیت خوبی دارد و تایپ در آن لذت‌بخش است. طراحی زیبایی دارد و کیبورد آن خیلی خوب است. این مدل نیز به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو هدیه‌ای مناسب برای فرزندان خود بخرید. 

خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو 

سایت قسطی‌کلاب، سایتی بی‌نظیر در ارائه کالا به صورت نقد و اقساط به مشتریان می‌باشد و این شرایط را دارید تا با خرید نقدی کامپیوتر لنوو از سایت قسطی کلاب، خریدی آسان، اطمینان‌آور، لذت‌بخش و بی‌دغدغه داشته باشید.

ناگفته نماند که قسطی کلاب شرایط منحصر به فردی برای مشتریان خود دارد تا آنها بدون دغدغه خاطر و با توجه به توان مالیشان اقدام به خرید کالا نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپتاپ ایسوس

خرید لپتاپ ایسوس
طرح خرید لپتاپ ایسوس پروژه ای است که در جهت آسان بودن تبادل اطلاعات مهم و حیاتی تمامی داده در بین تمامی اقشار جامعه صورت می گیرد. به همین منظور

خرید اقساطی A72 سامسونگ

خرید اقساطی A72 سامسونگ
گوشی پرفروش و زیبای A72 جز برترین محصولات سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی A72 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...