خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/4 03:11:09

برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی کالا مطلع شوید.


خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب


گوشی a54 سامسونگ

نیاز به گوشی تلفن همراه در جهان حاضر از نیازهای اولیه زندگی محسوب می‌شود. امکان خرید اقساطی دستیابی به این کالای دیجیتال ضروری را سرعت می‌بخشد. خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ یک نسخه مید‌رنج مناسب برای کاربری روزانه و عقب نماندن از تحصیل و کار و ارتباطات را در اختیار‌تان می‌گذارد و از پرداخت یکجای هزینه نجات‌تان می‌دهد. در‌حالی‌که صنعت گوشی‌های همراه در سال گزینه‌های متعددی پیش روی‌تان می‌گذارد، انتخاب این گوشی برای شما کیفیتی تضمین‌شده به‌همراه دارد. حتی اگر ذوق عکاسی و تصویربرداری دارید، می‌توانید با هزینه‌ای معقول از خلاقیت خود لذت ببرید. 

هزینه مناسب، بازده عالی

گوشی‌های موبایل سامسونگ گلکسی از تولیدات شرکت سامسونگ الکتریک به جرات از پیشرو‌ترین محصولات این صنعت به‌حساب می‌آید. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان صنعت گوشی‌های همراه سال‌ها است علاوه‌بر سری‌های پرچم‌دار خود نسخه‌های میدرنج را نیز به بازار عرضه می‌کند. گزینه‌هایی که لذت داشتن برندی با‌سابقه با هزینه کمتر را میسر می‌کنند. نسخه‌هایی که اگرچه به پای سری‌های برتر نمی‌رسند اما در مقایسه با گوشی‌های هم‌قیمت از برند‌های متفاوت، عملکرد بهتری دارند. این روزها به طور دائم برند‌های جدید در بازار خودنمایی می‌کنند.

مطمئن باشید با انتخاب هر کدام از گوشی‌های میدرنج سامسونگ با هزینه‌ای کمتر نسبت به نسخه‌های بی رقیب این برند، کالای دیجیتال با‌کیفیتی خریده‌اید. ظاهر زیبا، تنوع رنگ، صفحه نمایش با‌کیفیت، سه دوربین پشت و پردازش پرسرعت، گوشی سامسونگ گلکسی a54 را به گزینه میدرنج مطمئنی تبدیل می‌کند. در ادامه با جزییات این کالای دیجیتال جذاب بیشتر آشنا شوید. برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی a54 سامسونگ: تنوع رنگ و کیفیت در عملکرد

عرضه در رنگ های متنوع و کارکرد عالی در دراز‌مدت موجب استقبال کاربران از این کالای دیجیتال شده‌است. شما بنا‌‌بر نوع کاربردی که از گوشی خود انتظار دارید می‌توانید نسخه‌ای با رم و حافظه مورد نیاز‌تان خریداری کنید. حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در کنار رم 6 یا 8 گیگابایتی انتخاب بر اساس بودجه و کاربری را برای‌تان آسان‌تر می‌سازد. چیپست Exynos 1380 موجب عملکرد و پردازش سریع این گوشی شده و باتری قدرتمند، شارژ را تا بیش از 24 ساعت تامین می‌کند.

کیفیت و زیبایی تصاویر در نمایشگر Super AMOLED این کالای دیجیتال، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. امکانات سخت‌افزاری در کنار دوربین‌های این سامسونگ گلکسی قابلیت‌هایی است که رقابت با سایر گوشی‌های هم‌قیمت را برای این سری جذاب آسان ساخته‌است. خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ در کنار این امکانات لذت استفاده از آن را دو‌چندان می‌کند. با خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین های گوشی a54 سامسونگ؛ ثبت جزییات با یک کالای دیجیتال

دوربین جلو این کالای دیجیتال با امکان فوکوس خودکار، از لنز 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سه دوربین پشتی این گوشی، قابلیت تصویربرداری و عکاسی در اندازه‌قاب‌های متنوع را فراهم می‌کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با بهره‌مندی از لرزش‌گیر اپتیکال به شما در ثبت تصاویر باکیفیت کمک شایانی می‌کند. تصویربرداری غیر‌ثابت با این لنز، تصاویر حرکتی را نرم و زیبا ضبط می‌کند.

لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با پوشش زاویه 123 درجه‌ای خود تصاویری جذاب از مناظر و صحنه‌های عریض به‌جا می‌گذارد. تصویربرداری از سوژه‌های کوچک‌تر نیز با دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی این گوشی ممکن است برای‌تان جالب و چالش‌بر‌انگیز باشد. رنگ و جزییات با این دوربین‌ها در نور مناسب چشم‌گیر است. در مجموع، سه دوربین پشت گوشی a54 سامسونگ تنوع در تصاویر خروجی را برای‌تان به‌ارمغان می‌آورد. برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ

فروش قسطی در قسطی کلاب

تنوع در انتخاب و امکان دسترسی سریع به یک کالای دیجیتال، خرید آنلاین را بسیار به‌صرفه و لذت‌بخش‌تر از پرسه‌زنی در بازار می‌کند. قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی انواع محصولات، مزیت مضاعفی را برای شما فراهم کرده‌است. امکان انتخاب از بین برندهای برتر ایران و جهان تضمینی است تا از تنوع در خرید خود لذت ببرید. برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ و کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی این سایت مراجعه و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با سفته

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با سفته
اگر خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی لپ تاپ core i7

خرید قسطی لپ تاپ core i7
لپ تاپ جز اساسی‌ترین وسایل دیجیتال در دنیای امروز است. برای خرید قسطی لپ تاپ core i7 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...