خرید نقدی ساعت هوشمند شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 18:48:39

داشتن یک ساعت هوشمند زیبا تاثیرزیادی بر ظاهر و استایل شما می‌گذارد. اگر علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند باکیفیت هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از طرح خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی در بخش کالای دیجیتال بهره‌مند شوید.


خرید نقدی ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی     

ساعت‌های هوشمندی که بر روی مچ بسته‌ می‌شوند، قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند را داشته و شخص را از تماس‌ها، پیام‌ها، اعلان‌ها و ایمیل‌های ارسال شده باخبر می‌سازند و حتی قابلیت برقراری تماس تلفنی را نیز دارند. ساعت‌های هوشمند لمسی هستند و دارای امکاناتی مانند قدم‌شمار و صفحه ضربان قلب می‌باشند. 

از دیگر خصوصیات تکنولوژی‌های پوشیدنی، قابلیت اتصال آن‌ها به وای فای و همگام‌سازی با تلفن‌ همراه است. این قابلیت نیز وجود دارد تا بتوانید بدون همراه داشتن تلفنتان از برنامه‌ها و امکانات آن‌ها استفاده نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی، دارای استایلی شیک و مدرن باشید.       

برای این‌که یک ساعت هوشمند مناسب خریداری نمایید، باید چندین فاکتور را مد نظرتان قرار دهید. مهم‌ترین فاکتور این است که با تلفن همراهتان سازگار باشند. در برند شیائومی صفحه لمسی همراه با تاچ دیجیتالی و دکمه‌ای جانبی تولید شده است. 

با کلیک بر روی دکمه جانبی، به مشاهده برنامه‌هایی بپردازید که از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنید، برای حرکت و بزرگنمایی نیز از تاچ استفاده نمایید. عمر باتری و زمان شارژ آن فاکتور بعدی برای خرید این محصول است. صفحه نمایش بیشتر ساعت‌های هوشمند از نوع LCD  یا amold می‌باشد که کیفیتی روشن و غنی ارائه می‌دهند. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی صاحب یکی از بهترین‌ ساعت‌های ممکن روز باشید.       

در بین رقبای عرضه‌کننده ساعت هوشمند، شیائومی خصوصیات ویژه‌ای دارد که باعث می‌شود تا مشتری این برند را انتخاب نماید. شیائومی با وجود داشتن کیفیت عالی، قیمت خیلی کمی دارد.

طراحی جالبی دارد و قابلیت اطمینان آن زیاد است، در ساخت آن از سخت‌افزار Premium استفاده شده ‌است. در ادامه چند محصول پرفروش این برند معرفی شده‌اند. خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی را در سایت قسطی کلاب انجام دهید.     

مدل Amazfit Bip  

این مدل ضد آب، مفید سلامت است و برای داشتن گجت ورزشی آن لازم به هزینه زیادی نیست. بدنه این مدل از پلاستیک مات ساخته شده و دارای صفحه نمایش مناسب است و شبیه به اپل واچ است. یک باتری 190 میلی‌آمپر ساعتی دارد که در عرض دو ساعت و نیم شارژ می‌شود و در حدود  45 روز کار می‌کند. 

این ساعت به GPS مجهز است و میزان فعالیت انجام شده را ثبت می‌کند. شما می‌توانید گزارش فعالیت ورزشی خود را در برنامه می فیت مشاهده و بررسی نمایید. گجت درون آن چهار حالت ورزشی در فضای باز و سر پوشیده، حالت دوچرخه سواری و حالت پیاده‌روی را دارد و همه هشدارهای نرم افزاری و ساعت‌هایی که کاربر در زمان طولانی در یک‌جا نشسته را به او اعلام می‌کند. 

از طریق بلوتوث با گوشی‌تان اتصال برقرار می‌کند و با گوشی هوشمند هم‌گام می‌گردد تا از تماس‌ها و پیام‌هایتان مطلع گردید. قابلیتی برای کنترل و نظارت بر کیفیت خوابتان دارد. مقدار ضربان قلبتان را در همه‌جا و همیشه پایش می‌کند. متاسفانه این ساعت هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی کاملی نمی‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی لذت داشتن یک زندگی منظم را تجربه کنید.       

مدل Amazfit GTS 

این مدل، یک مدل ارزان قیمت است. با این وجود طراحی خوبی داشته و از صفحه نمایش 1.65 اینچی رتینا گلس و تراکم 341 پیکسل در اینچ بهره‌مند است، شکل مستطیلی دارد که باعث مشاهده اطلاعات بیشتر است. 

بدنه فلزی آن با نوارهای رنگی ترکیب شده ‌است. گزینه انتخاب صفحات سفارشی برای کاربر فراهم است. باتری 14 روزه دارد. برای پایش ضربان قلب به یک حسگر قدرتمند مجهز شده ‌است.

 این ساعت امکان کنترل فعالیت‌های ورزشی در آب را نیز می‌دهد. عملکرد فعالیت‌های ورزشی به همراه یادآوری و اعلان‌های منظم برای تمرین بیشتر، در این ساعت موجود است. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی رویای جوانی و تناسب اندام را برای خود، محقق سازید.     

خرید نقدی ساعت هوشمند شیائومی از قسطی‌کلاب 

امکاناتی در سایت قسطی کلاب وجود دارد تا هم‌میهنان عزیز بتوانند به صورت اینترنتی، کالاهای محبوب خود را خریداری نمایند. البته شرایط خرید نقدی نیز در این سایت فراهم است. می‌توانید به آسانی لپ‌تاپ خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 این فروشگاه الکترونیکی، با ارائه بهترین محصولات، اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کرده و همیشه با قرار دادن تخفیف‌های باورنکردنی، حسن نیتش را به مشتریان وفادارش نشان داده است. همین حالا با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی به دنیای تکنولوژی قدم گذارید.      

سایر بلاگ های مرتبط

فروش کالای دیجیتال

فروش کالای دیجیتال
امروزه به دلیل نوسانات شدید بازار بیشتر کالاها به صورت نقدی به فروش می رسد. در این میان فروش نقدی کالای دیجیتال در میان محصولات موجود ...

خرید نقدی گوشی آیفون 11 pro

خرید نقدی گوشی آیفون 11 pro
شرکت اپل یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد که دارای محبوبیت ویژه ای است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 پرو...