خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/16 05:29:36

شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با ارز دیجیتال به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با ارز دیجیتال


درباره بهترین برند تلویزیون ایرانی

شرکت ایکس ویژن از زمان ورود به بازار لوازم خانگی کشور همواره بهترین و با‌کیفیت‌ترین محصولات را عرضه کرده است. در صورتی که امکان خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن و هر یک از محصولات این برند فراهم شود می‌تواند بسیار به اقتصاد و کیفیت زندگی خانواده کمک نماید. 

بهترین برند تلویزیون ایرانی از چه ویژگی‌های فنی برخوردار است؟

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن را از 5 دسته کلی می‌توانید انجام دهید. این مدل‌ها عبارتند از: مدل‌های LED، هوشمند یا اسمارت، فول اچ‌دی، 

ویژگی‌های کلی تلویزیون‌های ایکس ویژن

در دسته‌بندی LED انواع مدل با کیفیت بالای مانیتور و طراحی بدنه بسیار باریک موجود می‌باشد. این تلویزیون‌ها در اندازه 32 و 42 اینچ تولید شده‌اند. به دلیل استفاده از تکنولوژی LED این مدل‌ها علاوه بر کیفیت بالا از مصرف برق پایین نیز برخوردار هستند.

با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن از نوع اسمارت از یک دیوایس به روز و با تکنولوژی جدید می‌توانید استفاده کنید. این تلویزیون‌ها از یک سیستم عامل از نوع اندروید استفاده می‌کنند. این مدل‌ها قابلیت استفاده از انواع نرم‌افزار و مرورگر اینترنت را دارند. انجام یک‌سری بازی‌ها نیز در این دیوایس قابل انجام است. صفحه‌نمایش این مدل هم از مانیتور‌های نسل جدید و با کیفیت است. این محصولات در اندازه‌های 42 تا 75 اینچ توسط این شرکت تولید شده اند.

دسته‌بندی FULL HD

همانطور‌که از نام تولیدات این مدل از محصولات شرکت ایکس ویژن پیداست تمرکز این نوع بر وضوح تصویر می‌باشد. این تلویزیون با استفاده از یک صفحه‌نمایش با بیش از 2 میلیون پیکسل دارای وضوح تصویر باور نکردنی خواهد بود. برای استفاده از این تلویزیون‌ها حتما باید از کابل HDMI استفاده نمایید. تولیدات این مدل در سایز‌های 43 تا 55 اینچ توسط این شرکت صورت گرفته است. 

تلویزیون‌های 4K

با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از این مدل از تکنولوژی Ultra High Definition یا UHD می‌توانید استفاده کنید. این تکنولوژی کیفیتی با 4 برابر وضوح مدل‌های فول اچ‌دی را در اختیار شما می‌گذارد. این مدل‌ها از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره‌مند هستند. این دیوایس‌ها بهترین انتخاب برای کنسول‌های گیم نسل جدید می‌باشند. سایز‌های تولیدی این مدل از سایز 42 تا 65 اینچ است. 

جدیدترین مدل تولیدی تلویزیون شرکت ایکس ویژن کدام می‌باشد؟

تلویزیون مدل QLED جدیدترین تولید این شرکت با فناوری کوانتوم دات است. این تلویزیون با استفاده از این فناوری رنگ‌های زنده‌تر با کنتراست بالا‌تر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مدل‌ها با توجه به درخواست زیاد در سایز‌های 42 تا 100 اینچ تولید شده‌اند. این تکنولوژی از جدیدترین فناوری‌هایی می‌باشد که توسط قوی‌ترین شرکت‌های سازنده تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت تصویر در عین طراحی زیبا از ویژگی‌های این دیوایس می‌باشد. عمر بالای پنل و مصرف بسیار کم برق از دیگر ویژگی‌های این نوع تلویزیون‌ها خواهد بود. 

بهترین مرکز برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن کجا می‌باشد؟

قسطی کلاب بهترین مجموعه برای خرید اقساطی انواع لوازم خانگی است. در این فروشگاه بهترین برند‌های داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت موجود می‌باشند. فروش قسطی در این مجموعه تنها محدود به لوازم خانگی نمی‌شود. کالاهای زیادی در دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال، لوازم جانبی، محصولات دیجیتال و حتی خودرو را می‌توان از این فروشگاه به صورت قسطی خریداری کرد. 

با عنایت به عدم توانایی خرید نقدی قشر عظیمی از جامعه این شرکت اقدام به ارائه این مدل فروش کرده است. شرایط این نوع فروش در این مجموعه بسیار آسان و انعطاف‌پذیر است. هر خانواده با هر شرایط مالی قادر است تا از این نوع خرید در این فروشگاه استفاده نماید. خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن و هر محصول دیگری را از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین با اطمینان خاطر انجام دهید زیرا‌که با بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش اقساطی کالا در کشور طرف هستید.   

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با ارز دیجیتال

ارسال به تمام نقاط کشور در این فروشگاه آنلاین در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. همچنین کالاهای ارسالی دقیقا همان کالاهایی می‌باشند که در سایت قرار داده شده‌اند. تمامی محصولات موجود به‌صورت آکبند و اورجینال به مشتریان گرامی تحویل داده خواهد شد. تمامی زیر‌ساخت‌های لازم برای تجارت الکترونیک در این فروشگاه آنلاین فراهم می‌باشد. مواردی مانند: نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه پرداخت آنلاین امن از جمله این زیر ساخت‌ها می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اجاق گاز صفحه ای داتیس

خرید قسطی اجاق گاز صفحه ای داتیس
اگر تمایل به خرید قسطی اجاق گاز صفحه ای داتیس دارید به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطي چای ساز میگل

خرید اقساطي چای ساز میگل
اگر تمایل به خرید اقساطي چای ساز میگل با شرایطی عالی دارید به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...