ماشین ظرفشویي ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:09:51

برند ال جی پرفروش‌ترین و بهترین برند بین‌الملی می‌باشد که در حوزه لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویي ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویي ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین‌های ظرفشویی از جمله وسایلی هستند که امروزه در منازل وجود دارند. این وسایل به آسان کردن کارهای خانه کمک می‌کنند، کارایی وقتی بیشتر مهم است که شما یک مهمانی داشته باشید و تعداد ظروف استفاده شده بیشتر از حد معمول باشد.

این ماشین‌ها طراحی زیبایی دارند، دارای برنامه‌های شستشوی مختلفی هستند، در استفاده از آب صرفه جویی می‌کنند و در تولید آنها فناوری‌های متفاوتی استفاده می‌شود.

ممكن است تا سایز و نوع مدل آنها با یکدیگر متفاوت باشد. قیمت و برند نیز متفاوت است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویي ال جی در قسطی كلاب فراهم شده است!

یكی از شرکت‌های تولید کننده ماشین ظرفشویی شرکت مشهور ال جی است. این شرکت محصولات ماشین ظرفشویی خود را با کیفیتی مناسب به بازار عرضه می‌کند. تولیدات کارخانه ال جی در آزمایشگاه‌های استاندارد، پیش از فروش، تست می‌شود.  

این ماشین‌ها طراحی مناسبی دارند و قدرتمند می‌باشند. موتور به کار رفته در این ماشین‌ها به طور معمول از نوع اینورتر دایرکت درایو هستند. در تولید این ماشین‌ها از فناوری توربو استفاده شده است. توربو کمک می‌کند تا ظروف شما تمیز و درخشان شود و لکه‌های کمتری تولید شود. هم‌چنین به ایمنی ظروف شما نیز کمک می‌کند.

یکی از تکنولوژی‌های بکار رفته در این ماشین‌ها كواد واش می‌باشد. این تکنولوژی کمک می‌کند تا آب با فشار قوی و در جهت‌های متفاوت به ظروف برخورد کند.

از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در تولید این ماشین‌ها وجود بازوهای توربو موشن است كه سبب می‌شود تا آب در جهت‌های مختلف بر روی ظروف بپاشد و محدوده بیشتری را پوشش دهد. 

چرخه توربو کمک می‌کند تا با توجه به میزان کثیفی ظروف، عمل شود. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویي ال جی یک محصول مدرن و باكیفیت را تهیه نمایید.

در ماشین‌های ظرفشویی ال جی چیدمان های متفاوتی وجود دارد تا بتوانید از فضای لازم با توجه به نیاز خود، حداکثر استفاده را داشته باشید. 

اسمارت كیو نیز کمک می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند وارد یک دنیای جدید شوید، برنامه‌های شستشوی جدید را دانلود کنید، مصرف خود را به صورت سفارشی سازی انجام دهید و اگر دستگاه شما دچار مشکل شد، مشکل را بسیار زود حل نمایید.

نمایشگرهای موجود در محصولات ال جی کمک می‌کند تا به خوبی بتوانید اطلاعات لازم را از روی دستگاه بخوانید. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات پرفروش ماشین ظرفشویی شرکت ال‌جی بپردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویي ال جی در كارهایتان سرعت بخید!

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24

این ماشین ظرفشویی از نوع ماشینهای ظرفشویی مبله است که گنجایش ظرفیت برای 14 نفر را دارا می‌باشد. متوسط مصرف آب در این وسیله قدرتمند نزدیک به 10 لیتر است و میزان صدای تولید شده تنها در حدود 43 دسی بل می‌باشد.

این ماشین از جمله ماشین‌هایی است که دارای مصرف بهینه انرژی است. رده مصرف انرژی آن از درجه A++ است. وزنی در حدود 60 کیلوگرم دارد و ابعاد آن 60*60*85 میلی‌متر مکعب است.

دارای دو عدد قفسه و 5 برنامه اصلی شستشو باشد و 5 برنامه مختلف دیگر را نیز می‌توانید انتخاب کنید و به آن اضافه نمایید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویي ال جی تفاوت را در شستشو احساس كنید!

این ماشین، دارای قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی می‌باشد. برای مثال دارای قفل ایمنی کودک است و مجهز به پمپی است که از تکنولوژی اینورتر استفاده می‌کند. همچنین سیستم تشخیص عیب خودکار دارد. 

در این ماشین، می‌توانید از برنامه شستشوی اقتصادی با نصف ظرفیت استفاده نمایید. این دستگاه قادر است تا با تشخیص میزان کثیفی ظروف، به کار بپردازد. همچنین طبقات این ماشین از نظر ارتفاع قابل تنظیم می‌باشد.

شما می‌توانید از ظروف بزرگ تا 35 سانتی متر در این ماشین استفاده کنید. این ماشین در دو رنگ زیبای سفید و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویي ال جی دیگر نگران شستشوی ظروف نباشید!

خرید ماشین ظرفشویی ال جی

برای تهیه این محصول فوق‌العاده به قسطی کلاب مراجعه نمایید. برای خرید غیرنقدی باید از سایت درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از روش‌های چهارگانه اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین ظرفشویي ال جی می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون اسنوا اقساطی

تلویزیون اسنوا اقساطی
به فکر خرید تلویزیون افتاده‌اید؟ بهترین راه برای شما می‌تواند خرید تلویزیون اسنوا اقساطی باشد و می‌تواند باعث شود تا هزینه‌های کمتری را برای خرید ...

خرید قسطی یخچال ديپوینت

خرید قسطی یخچال ديپوینت
برند دیپوینت با ارائه یخچال فریزرهای متنوع و زیبا در صدر فروش محصولات ایرانی قرار گرفته است. برای خرید قسطی یخچال ديپوینت به بخش...