خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 02:52:40

اگر تمایل به خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما با شرایطی ویژه دارید به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما چکی


لوازم خانگی پاکشوما

خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما برای افرادی که امکان خرید نقدی محصولات این شرکت را ندارند فراهم است. پاکشوما، نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی ایران در مدت زمان کم به یکی از برندهای محبوب در بین ایرانیان تبدیل شده است. امروزه با افزایش قیمت لوازم خانگی، خرید آن‌ها برای بسیاری از افراد دشوار شده است. بنابراین خرید قسطي لوازم خانگی به یک راه حل مناسب برای بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شده است. پاکشوما با ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب، به یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی در ایران تبدیل شده است. اگر قصد خرید لوازم خانگی پاکشوما را دارید ما در این مقاله سعی کرده‌ایم یک راهنمای کامل از محصولات این برند و مزایا خرید آن به شما ارائه دهیم.

محصولات پاکشوما

پاکشوما طیف گسترده‌ای از محصولات و لوازم خانگی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما می‌توانید با توجه به نیاز خود محصولات زیر را انتخاب نمایید.  

یخچال و فریزر

پاکشوما انواع مدل‌های یخچال و فریزر خانگی را تولید می‌کند. یخچال‌های پاکشوما در مدل‌های مختلفی مانند یخچال فریزر دو طبقه، یخچال فریزر دوقلو و یخچال ساید بای ساید عرضه می‌شوند.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی دیگر از انواع محصولات لوازم خانگی پاکشوما می‌باشد. ماشین‌های لباسشویی پاکشوما در ظرفیت‌های مختلف با امکانات متنوعی مانند برنامه‌های شستشو و سیستم بخارشو به بازار عرضه می‌شوند.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت پاکشوما می‌باشد. ماشین ظرفشویی پاکشوما در مدل‌های مختلف رومیزی و توکار در ظرفیت‌های مختلف طراحی و ساخته شده است.

جارو برقی

اگر قصد خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما را دارید می‌توانید جاروبرقی آن را نیز خریداری کنید. جاروبرقی‌های پاکشوما کیفیت و قدرت مکش بالایی دارند و دارای سری‌های متنوع هستند که برای جاروکشی قسمت‌های مختلف خانه مانند، فرش، سرامیک، مبل و موکت مناسب هستند.

کولرگازی

کولرهای گازی ساخته شده توسط برند پاکشوما در مدل‌های اسپلیت و پرتابل عرضه شده است. کولرهای گازی پاکشوما ظرفیت‌ها و امکانات مختلفی دارند. امکانات متنوع کولرهای گازی پاکشوما شامل قدرت پرتاب بالا و فیلتر تصفیه هوا می‌باشد.

اجاق‌گاز

شرکت پاکشوما انواع مختلفی از اجاق گاز هم تولید می‌کند. اجاق‌گاز پاکشوما در مدل‌های مختلف با فر و بدون فر، با تعداد شعله‌های مختلف و امکانات متنوعی مانند سیستم ترموکوپول و فندک اتوماتیک عرضه شده‌اند. با خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما شما شاهد محصولاتی بسیار باکیفیت و بادوام خواهید بود. محصولات برند پاکشوما با استفاده از مواد و متریال اولیه مرغوب تولید می‌شوند و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. 

مزایای خرید لوازم خانگی پاکشوما 

قیمت مناسب

لوازم خانگی پاکشوما قیمت بسیار مناسبی بدون افت کیفیت دارند. محصولات پاکشوما در مقایسه با برندهای خارجی قیمت مناسبی‌تری دارند و از لحاظ کیفیت نیز با آنها برابری می‌کنند.

تنوع بالا

تنوع محصولات برند پاکشوما بسیار بالا است و انواع لوازم خانگی ضروری را شامل می‌شود. برند پاکشوما طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی را ارائه می‌دهد و می‌تواند نیازهای مختلف را برطرف نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما به علت گارانتی و خدمات پس از فروش آن فرصتی استثنایی می‌باشد. برند پاکشوما یک برند ایرانی است بنابراین گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز ارائه شده است. محصولات پاکشوما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که خیال شما را از بابت تعمیرات و خدمات پس از فروش راحت می‌کند. 

تاریخچه برند پاکشوما

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما مزایا بسیاری دارد چرا که این برند شناخته شده و معتبر است. شرکت پاکشوما در سال 1354 در ابتدا با نام ایران شرق تاسیس شد و سپس به پاکشوما تغییر یافت. شرکت پاکشوما کار خود را با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتومات شروع کرد و به سرعت توانست با کیفیت و نوآوری در میان مردم به محبوبیت برسد. پاکشوما در طول سال‌های فعالیت خود به طور مداوم در حال رشد و توسعه بوده است. پاکشوما با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت در حال حاضر به یکی از بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در ایران تبدیل شده است.

خرید اقساطي لوازم خانگی پاک شوما از قسطی کلاب

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما می‌تواند راه حلی مناسب برای خانواده‌هایی باشد که در حال حاضر بودجه کافی برای خرید لوازم خانگی ندارند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش قسطی لوازم خانگی پاکشوما را آغاز کرده است. اگر قصد خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما را دارید قسطی کلاب شرایط ویژه برای خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته است. قبل از خرید شرایط و ضوابط خرید قسطی را در بخش خرید اقساطی وب سایت مطالعه کنید سپس طرحی را انتخاب نمایید که متناسب با شرایط شما می باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی پاکشوما اقساطی

ماشین لباسشویی پاکشوما اقساطی
برند پاکشوما با پیشرفتی شگفت انگیز بر سر زبان‌های مردم افتاده است و به دلیل استفاده ار فناوری روز فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید ...

خرید یخچال فریزر جنرال الکتریک

خرید یخچال فریزر جنرال الکتریک
برند جنرال الکتریک یک برند آمریکایی ای می باشد که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. برای خرید یخچال فریزر جنرال الکتریک با تخفیف فراوان به بخش...