خرید قسطی لپ تاپ ایسوس مدل max

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:41:26

امروزه قیمت لپ‌تاپ‌ها بسیار افزایش پیدا کرده است و خرید اقساطی بهترین گزینه می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس مدل max

لپ تاپ ایسوس مدل max

ایسوس از جمله مشهورترین شرکت‌های سازنده لپ تاپ در جهان است که با طراحی و مدل‌های متنوع، به یکی از مشهورترین سازندگان لپ تاپ در دنیا تبدیل شده است. 

این تولید کننده تایوانی در سال1989 فعالیت خود را آغاز کرده است و روز به روز نیز در محصولات تولیدی خود بهتر عمل می‌کند. لپتاپ‌های ایسوس مادربردهای قدرتمندی دارند، قیمت بهینه دارند و پشتیبانی آن‌ها نیز بسیار مناسب است. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های لپتاپ ایسوس سری مکس بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max در قسطی کلاب فرام شده است.

سری مکس

فناوری صوتی سونیک مستر نیز در این محصولات وجود دارد که از تکنولوژی آیس‌پاور استفاده می‌کند و قادر است تا بهترین تصاویر و صداهایی که می‌تواند، درون یک لپ تاپ وجود داشته باشد را فراهم کند. با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max صدایی بی‌نظیر را تجربه کنید!

از نظر طراحی محصولات مکس، فوق‌‌العاده می‌باشد. این لپ‌تاپ‌ها بدنه براق و زیبایی دارند که با جلوه‌ فلزی خود رنگ‌های پرفروشی مثل شکلاتی، آبی دریایی، قهوه‌ای، سفید، قرمز و نقره‌ای را به بازار عرضه می‌کند. این لپ تاپ‌ها فوق‌العاده سبک و زیبا طراحی شده‌اند. 

سیستم عامل موجود در این دستگاه‌ها نیز ویندوز 10 است. از نظر ارتباطی این دستگاه‌ها مجهز به USB نوع C ،HDMI و VGA هستند و امکاناتی مانند کارتخوان نیز برای شما فراهم می‌آورند. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max به خوبی متصل شوید!

صفحه کلید این دستگاه‌ها به شما تجربه تایپی فوق‌العاده را می‌دهد، کلیدهای کیبورد به هیچ وجه دچار لغزش نمی‌شود وجود تاچ‌های هوشمند نیز کمک می‌کند تا به راحتی و با تشخیص انگشتان و کف دست از امنیتی بی نظیر برخوردار شوید. 

باتری‌های 700 میلی آمپر ساعتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مدت زمان لازم از لپ‌تاپ خود بدون داشتن باتری، بهره‌مند شوید. با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max با لذت تایپ نمایید!

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540YA-C

پردازنده‌ دو هسته‌ای دارد که شرکت AMD آن را ساخته است و فرکانسی برابر با 1.35 گیگاهرتز دارد. از یک حافظه رم 4 گیگابایتی ساخته شده است که قابلیت ارتقا تا 12 گیگابایت را دارد. 

در این دستگاه از یک حافظه یک ترابایتی بهره‌مند هستید. کارت گرافیک نیز از نوع رادئون می‌باشد. صفحه نمایش به صورت مات است و در اندازه 15.6 اینچ تولید شده است این صفحه از تکنولوژی TFT و FULL HD استفاده می‌کند.

از نظر ارتباطی، این دستگاه قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای را دارا می‌باشد و دو گذرگاه USB نوع 2 و یک گذرگاه USB نوع 3 دارد. همچنین دارای یک درایور نوری، وبکم و تاچ پد چند لمسی است. ظرفیت باتری آن بین 2 الی 4 ساعت شارژ را برای شما فراهم می‌آورد.

همراه با این وسیله از یک DVD مخصوص، یک دفترچه راهنما و یک شارژر بهره‌مند خواهید شد. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max وسیله‌ای کاربردی و مقرون به صرفه داشته باشید!

خرید لپ تاپ ایسوس مدل max

اگر مایلید تا یک لپ تاپ ایسوس مدل max تهیه نمایید، به قسطي كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده اين وبسایت بهره‌مند شوید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدي نیز می‌توانید از این سايت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنيد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس مدل max از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی A21S

فروش قسطی گوشی A21S
کمپانی موفق سامسونگ گوشی هوشمند استثنایی به نام A21S را طراحی و تولید کرده است و با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. برای خرید ...

فروش اقساطی اپل واچ هرمس

فروش اقساطی اپل واچ هرمس
برند اپل با همکاری برند لوکس Hermes، اقدام به تولید اپل واچ هرمس نموده است. برای خرید اقساطی اپل واچ هرمس به بخش ساعت هوشمند در...