خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/11 10:50:13

برای خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را خریداری کنید.


خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ


گوشی A31 سامسونگ

این محصول میان رده سامسونگ در سال 2020 معرفی و روانه بازار شده است. این محصول در چهار رنگ زیبای سفید، مشکی، قرمز و آبی تولید شده است.

این گوشی هوشمند با چند مشخصه اصلی متمایز می‌شود. برای مثال داشتن یک صفحه 6.4 اینچی، برخورداری از رم 4 یا 6 گیگابایتی، داشتن دوربین چهارگانه و برخورداری از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از جمله مشخصات این محصول است.

ویژگی‌های کلی

این گوشی ابعادی برابر با 8.6*73.1*159 میلی متر مکعب دارد و وزن آن برابر با 185 گرم دارد از سیستم عامل اندروید 10 برخوردار است و از رابط کاربری UI 2 استفاده می‌کند. قابلیت خرید قسطي گوشی A31 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصیات نمایشگر

این دستگاه دارای نمایشگری از نوع سوپرامولد و به صورت لمسی خازنی است. به علاوه، قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده را برای شما به نمایش گذارد. صفحه 6.4 اینچ سایز دارد و نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 84.9 درصد است. تراکم پیکسلی آن 411 پیکسل در اینچ است و رزولوشن برابر 1080 در 2400 پیکسل دارد.

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه دارای یک تراشه مدیاتک از نوع  Helio P65 می‌باشد. این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای تشکیل شده است که در محدوده 1.7 تا 2 گیگاهرتز، عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع Mali-G52 می‌باشد. با خرید قسطي گوشی A31 سامسونگ همه چیز را ثبت نمایید.

دوربین‌های چهارگانه

دوربین 8 مگلپیکسلی از نوع فوق گسترده است و دو دوربین 5 مگاپیکسلی هم یکی مربوط به عکاسی ماکرو و دیگری یک دوربین تشخیص عمق است. این 4 دوربین در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک دوربین چهارگانه را تشکیل داده‌اند.

دوربین سلفی از نوع گسترده است و لنز 20 مگاپیکسلی دارد. به علاوه، قادر است تا با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازد. به علاوه، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR دارد. همچنین در کنار دوربین‌های چهارگانه، یک فلش LED نیز قرار گرفته است. با خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ حرفه‌ای عکاسی کنید!

حسگرها

به علاوه دارای رادیو FM با قابلیت ضبط برنامه‌‌های رادویی می‌باشد، این دستگاه مجهز به NFC  است که در کشورهایی که پرداخت از این طریق صورت می‌گیرد، عمل می‌کند. با وای فای و بلوتوث، متصل می‌شود و قابلیت GPS دارد. با خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ یک گوشی با امکاناتی بی‌نظیر داشته باشید!

باتری

این دستگاه، دارای یک باتری غیر قابل تعویض پلیمری است که ظرفیتی برابر با 5000 میلی‌آمپر ساعت دارد. همچنین از شارژ سریع 15 واتی بهره‌مند است. 

همراه با این گجت، از یک هندزفیری، یک کاور ژله‌ای، یک دفترچه راهنما و یک کابل USB نوع C برخوردار خواهید شد. با خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ نگران دشارژ شدن نباشید!

خرید گوشی A31 سامسونگ

اگر دوست دارید تا گوشی A31 سامسونگ را خريداری نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

برای خرید غيرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید قسطي گوشی A31 سامسونگ است.

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی از قسطی کلاب کافی است به بخش خرید اقساطی در سایت مراجعه کنید و از طریق یکی از شرکت‌های بای چک، لیزینگ پارسیان، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ صنعت و معدن تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی از قسطی کلاب دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a11 سامسونگ

خرید قسطی a11 سامسونگ
برند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است که دارای تنوع بی‌نظیری از محصولات است و سالانه تلفن‌های همراه زیادی را به بازار ارائه می‌دهد. برای ....

خرید اقساطي گوشی a13 سامسونگ

 خرید اقساطي گوشی a13 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ مدل A13 است. برای خرید اقساطی گوشی a13 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...