فروش قسطی در دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/10 05:54:00

در حال حاضر چندین فروشگاه اینترنتی در سطح کشور فعالیت می کنند که کالاهای خود را به صورت نقدی و یا اقساطی به فروش می رسانند. به جرات می توان گفت که قسطی کلاب بهترین شرایط را برای فروش قسطی انواع کالاها ارائه می دهد. برای مشاهده شرایط و انجام خرید قسطی از شرکت قسطی کلاب می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

فروش قسطی در دیجی کالا

اغاز طرح فروش قسطی در دیجی کالا

دیجی کالا نامی است که می توان گفت اکثر قریب به اتفاق مردم ایران آن را شنیده اند. در صد بسیار بالایی از افراد جامعه نیز تجربه خرید از این فروشگاه اینترنتی را داشته اند.
دیجی کالا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی موفق در سطح کشور نه تنها خرید اینترنتی را ممکن ساخت بلکه توانسته است اعتماد مردم را نسبت به کل مبحث خرید اینترنتی جلب کند و این دستاورد بسیار قابل توجهی است.

این سایت به قدری در میان مردم شناخته شده است و مراجعه به آن زیاد می باشد که بعد از گوگل و آپارات رتبه سوم الکسای کشوری را به دست آورده است. از طرفی با اینکه تعداد فروشگاه های اینترنتی در سال های اخیر زیاد شده اند و تمام آن ها رقیب دیجی کالا محسوب می شوند، اما این دیجی کالا است که توانسته ۷۰ درصد از سهم بازار آنلاین را به خود اختصاص دهد.

دیجی کالا علاوه بر خدمات خوبی که برای خریداران ارائه می دهد، همه ساله خدمات دیگری نیز به فروشگاه اینترنتی خود اضافه می کند که به هر چه جذاب تر شدن این فروشگاه کمک می کند.

آخرین خدمت جالبی که اخیراً توسط دیجی کالا ارائه شده است، طرح فروش قسطی در دیجی کالا است. همان طور که می دانید پیش از این تنها خرید به صورت نقدی از این فروشگاه بزرگ اینترنتی ممکن بود، اما از این پس کاربران می توانند خرید اقساطی نیز انجام دهند. البته این طرح در حال حاضر  در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد.
هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با طرح فروش قسطی دیجی کالا توسط این شرکت ارائه نشده است و تنها یک بخش به عنوان پیش ثبت نام به سایت اضافه شده است. طبق آخرین آمار استقبال خوبی توسط کاربران از این طرح شده است.

بنابر آخرین اطلاعات فروش قسطی تا سقف ۱۰ میلیون تومان در  دیجی کالا انجام می شود و کاربران می توانند در اقساط ۶ ماهه هزینه کالا را پرداخت کنند.  سایت دیجی کالا هنوز اطلاعاتی راجع به میزان سود دریافتی از فروش قسطی کالا در این سایت ارائه نکرده است.

گفتنی است که طرح فروش قسطی در دیجی کالا تنها در تهران اجرا می شود. با این حال با وجود این طرح کاربران با شرایط راحت تری می توانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و کمتر لازم است که نگران قیمت کالاهای مختلف باشند.

همانطور می دانید و مطالعه کرده اید، سایت دیجی کالا با محدودیت های بسیار زیادی فروش اقساطی را انجام می دهد. سوالی که پیش می آید این است که افراد برای خریدآنلاین و  قسطی کالا خود باید به کدام سایت مراجعه کنند؟ خب با توجه به شرایط مالی افراد و کاهش قدرت خرید آن ها، قسطی کلاب شرایط فروش اقساطی را برای تمام افراد با شرایط ویژه در نظر گرفته است.

انجام فروش قسطی در قسطی کلاب با شرایط ویژه

گفتنی است پیش از این که سایت دیجی کالا طرح فروش اقساطی خود را آغاز کند، فروشگاه های اینترنتی دیگری مانند قسطی کلاب فروش قسطی انجام می دادند. در سایت قسطی کلاب کاربران می توانند در سایت ثبت نام کرده و پس از گذراندن مراحل اعتبار سنجی کالا را در عرض ۳ تا ۵ روز کاری درب منزل تحویل بگیرند.

یکی از قابلیت های خوبی که در سایت قسطی کلاب ارائه می شود این است که کاربران می توانند کالاهای نا موجود را سفارش دهند. اگر کالای مد نظر کاربر حتی در سایت ثبت هم نشده بود، با مراجعه به بخش سفارش کالای نا موجود می توانند آن را سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

گفتنی است در سایت قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون خرید اقساطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کند. میزان درصد ماهانه مربوط به کالا ها نیز ۲٫۵ درصد ماهانه در نظر گرفته شده است. بدیهی است که هر چه تعداد ماه های اقساط کمتر باشد، میزان سود کمتری نیز  توسط شرکت قسطی کلاب دریافت می شود.

به طور کلی قسطی کلاب تمام تلاش خود را می کند تا بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد و بهترین شرایط را طرح فروش اقساطی خود ارائه دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک
برند ال جی یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی a52s سامسونگ

خرید قسطی گوشی a52s سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل گلکسی a52s می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a52s سامسونگ به بخش موبایل در دسته...