خرید قسطی گوشی NOVA 8i

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:21:11

اگر به دنبال خرید یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی NOVA 8i از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی گوشی NOVA 8i


معرفی و پیشنهاد خرید قسطی گوشی NOVA 8i

با افزایش قیمت گوشی، خرید نقدی آن دشوار شده و یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های افراد، خرید اقساطی موبایل است. در این مطلب ضمن معرفی، پیشنهاداتی برای خرید مطمئن‌تر گوشی NOVA 8i به صورت اقساطی داریم.

گوشی NOVA 8i

هواوی NOVA 8i یکی از گوشی‌های میان‌رده است که با طراحی منحصربفرد و رنگ‌بندی جذابش به یکی از گزینه‌های پرطرفدار تبدیل شده است. این گوشی هم مانند سایر محصولات سری NOVA از طراحی چشم‌‌نواز، نمایشگر باکیفیت و دوربین توانمندی برخوردار است. اما جمع شدن همه خصوصیات مثبت قبلی در کنار هم آن را به محصولی خاص تبدیل کرده است.

شرکت هواوی در این سال‌ها فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده است. بخصوص با تحریم از سوی گوگل، کار این شرکت دشوار به‌نظر می‌رسید، اما توانسته خودش را کنار دو رقیب اصلی‌اش در صدر فروش حفظ کند. برای خرید اقساطی گوشی NOVA 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی و ساخت گوشی NOVA 8i

گوشی NOVA 8i به لحاظ ساخت و نمای جلویی و پشتی نگاه‌ها را در همان نظر اول سریعا به خودش جلب می‌کند. بخصوص قاب پشتی آن که معمولا وقتی گوشی دست‌تان باشد از آن نما بیشتر در معرض دید دیگران است. فرم ویژه قرارگیری دوربین‌های پشتی در مرکز، علاوه بر یگانگی بین گوشی‌های این روزها، یک بازگشت نوستالژیک به مدل‌های قدیمی بحساب می‌آید.

جنس استفاده شده برای قاب پشتی و فریم در گوشی NOVA 8i از پلاستیک براق است که شکلی چذاب به آن بخشیده است. در نمای جلویی یکی از نکات خیلی مهم حاشیه‌های کم در نظر گرفته شده که باعث می‌شود 90 درصد نمای روبه‌رو را صفحه نمایش تشکیل دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در فریم کناری روی دکمه پاور قرار دارد که باعث می‌شود سرعت عمل بالاتری را تجربه کنید. با خرید قسطی گوشی NOVA 8i از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سخت‌افزار و پردازنده گوشی NOVA 8i

گوشی Nova 8i از پردازنده مرکزی 2 گیگاهرتزی بهره می‌برد که با وجود پردازنده گرافیکی آدرنو 610 امکان بهینه‌ای برای اجرای برنامه‌های گرافیکی و بازی‌ها دارد. همچنین حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی متفاوت بحساب می‌آید.

نرم افزار و رابط کاربری گوشی Nova 8i

هواوی در این گوشی خودش از اندروید 10 برای سیستم عامل استفاده کرده است. سیستم عاملی که با رابط کاربری EMUI 11 بهینه‌سازی شده است.
البته نکته‌ای که برای گوشی NOVA 8i مثل سایر گوشی‌های هواوی در بخش نرم‌افزار وجود دارد، پشتیانی نکردن از سرویس‌های گوگل است. البته برای استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید از مرورگر و نسخه این نرم‌افزارها استفاده کنید. برای خرید اقساطی گوشی NOVA 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین گوشی NOVA 8i

دوربین‌های چهارگانه گوشی NOVA 8i شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و یک دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی است. این دوربین‌ها با دیافراگم‌ها فاصله‌های کانونی متفاوت امکان عکاسی در شرایط عریض، فوق عریض، ماکرو را فراهم می‌کنند. همچنین اگر اهل عکاسی طبیعت و شب‌نشینی زیر طاق آسمان باشید، حالت Night دوربین گوشی NOVA 8i خواسته‌تان را در حد قابل قبولی برآورده می‌کند.

تجهیزات کامل گوشیNOVA 8i  همراه جعبه

یک ویژگی برجسته گوشی NOVA 8i را می‌توان جعبه فراتر از کامل آن هنگام خرید دانست. خوشبختانه در روزگاری که هر روز کابل‌ها و شارژرها از جعبه حذف می‌شوند، هواوی یک شارژر فوق‌سریع 66 وات به شما عرضه کرده است.

وجود کابل USB A به USB C این امکان را می‌دهد که برای اتصال گوشی به رایانه دغدغه‌ای نداشته باشید. ضمنا وجود یک هندزفری ساده در جعبه گوشی NOVA 8i نیازهای معمول شما را به یک هندزفری کاربردی به خوبی برآورده می‌کند.

خرید قسطی گوشی NOVA 8i از قسطی‌کلاب

فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب که وارد پنجمین سال فعالیت خودش شده است، از تسهیل‌گران پیشروی خرید اقساطی و آنلاین کالا در کشور است. این پلتفرم تلاش می‌کند در روزهایی که هموطنان عزیزمان در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارند بستر امنی برای خرید مطمئن فراهم کند.

قسطی‌کلاب از طریق همکاری با لیزینگ‌های سطح بالا و بانک‌ها و موسسات مالی معتبر خرید قسطی را برای اقشار مختلف فراهم کند. فروش قسطی گوشی از پرطرفدارترین امکانات این فروشگاه است. شما برای خرید اقساطی گوشی NOVA 8i هم می‌توانید از طریق قسطی‌کلاب اقدام کرده و این کالای دیجیتال را مطمئن تهیه کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل nova 7i

خرید قسطی موبایل nova 7i
یکی از زیباترین و جدیدترین گوشی‌های هوآوی مدل nova 7i است که چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ کارایی گوی سبقت را از گوشی‌های هوشمند ...

خرید قسطی گوشی m62

خرید قسطی گوشی m62
اگر به دنبال یک گوشی جذاب و پرکاربرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی m62 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...