فروش قسطی چای ساز تولیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:54:08

یکی از بهترین برندهای تولید کننده چای ساز در دنیا تولیپس می‌باشد. برای خرید قسطی چای ساز تولیپس با قیمتی عالی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی چای ساز تولیپس


چای‌ساز تولیپس

چای‌ساز تولیپس یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت ناسیونال ایران در بازار است؛ چراکه با کارایی هرچه بیشتر و قیمت مناسب، در رده محبوب‌ترین لوازم خانگی قرار می‌گیرد. چای، یک نوشیدنی گرم پرطرفدار در کشور ماست، از این رو چای‌سازها نیز در میان ایرانیان تبدیل به کالایی محبوب و خواستنی شده‌اند. شاید شما هم مثل بسیاری از خریداران دیگر می‌خواهید چای‌ساز تولیپس را به صورت خرید قسطی تهیه کنید، پس بهتر است ادامه این مطلب را بخوانید. برای خرید قسطی چای ساز تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چرا به دنبال خرید اقساطی چای ساز تولیپس هستیم؟

چای‌ساز تولیپس از نظر عملکرد و کیفیت ساخت، امتحان خود را پس داده است. به همین خاطر بهترین گزینه برای آشپزخانه شما است! توجه داشته باشید که این محصول ساخت شرکت خوشنام ناسیونال ایران است؛ شرکتی که بیش از پنجاه سال در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران خوش درخشیده و محصولات باکیفیتی را روانۀ بازار کرده است. یکی از بزرگترین مزایای خرید لوازم خانگی داخلی این است که شما می‌توانید با قیمت یکسان، محصولی با کیفیت بالاتر نسبت به نمونه‌های خارجی‌ مشابه تهیه کنید. همچنین خیالتان از ضمانت پس از فروش و تهیه قطعات تعویضی لوازم خانگی نیز راحت خواهد بود. با خرید قسطی چای ساز تولیپس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

انواع مدل‌های چای‌ساز تولیپس

چای‌ساز تولیپس در مدل‌های گوناگون و متناسب با انواع سلایق در بازار لوازم خانگی ایران موجود است؛ از چای‌سازهای کلاسیک گرفته تا مدرن. شما می‌توانید چای‌سازهای کنارهمی را انتخاب کنید یا شاید بخواهید مدل‌های جدیدتری که قوری روی کتری قرار می‌گیرد را داشته باشید. یکی از جدیدترین چای‌سازهای تولیپس مدل TMA-459 GG است که در دو رنگ سیاه و سفید و شیشۀ مقاوم در برابر ضربه تولید شده است. ظاهر چشم‌نواز این محصول علاوه‌بر جنبۀ کاربردی آن، جلوۀ مدرن و دلپذیری به آشپزخانۀ شما می‌بخشد. 

چای‌ساز لمسی تولیپس مدل TMA-459 GG

چای ساز تولیپس TMA-459 GG با حداکثر ظرفیت قوری 1 لیتر و ظرفیت کتری تا 2 لیتر می‌تواند در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، پذیرایی را برای شما آسان کند. اگر به خرید اقساطی چای ساز تولیپس فکر می‌کنید حتماَ سایر مشخصات این لوازم خانگی محبوب را بخوانید تا بتوانید به درستی انتخاب کنید. این محصول با ابعاد 220*190*420 میلیمتر، اصلاَ جای زیادی را در آشپزخانۀ شما اشغال نمی‌کند. وزن آن فقط 1.5 کیلو گرم است، بنابراین برای جابه‌جایی آن زحمت زیادی نخواهید کشید. قوری و کتری هردو از شیشۀ مقاوم ساخته شده‌اند و چای‎ساز، دارای پنل لمسی و صفحۀ نمایشگر هوشمند است که علاوه‌بر کاربری آسان، ظاهری بسیار مدرن و زیبا دارد. 

سایر توضیحات درباره چای‌ساز تولیپس

صافی فیلتر تفاله‌گیر چای در چای‌ساز تولیپس از استیل ضدزنگ ساخته شده و جنس محفظۀ کتری و قوری به گونه‌ای است که آب را تا بیشترین حد ممکن گرم نگه می‌دارد. قوری بدون سیم است و در زیر کتری برقی، جایی برای جمع‌کردن و پنهان شدن سیم برق وجود دارد تا در مواقع عدم استفاده، سیم به‌راحتی جمع شده و ایجاد مزاحمت نداشته باشد. حداکثر توان مصرف انرژی این محصول 2 هز ار وات است و سیستم خاموشی خودکار دارد بنابراین از نظر رده‌بندی انرژی و ایمنی هنگام استفاده نیز می‌توانید خاطرجمع باشید. کفی چرخشی 360 درجه و نوار LED پایین کتری نیز جلوۀ چشم‌نوازی به این چای‌ساز مدرن داده است. 

خرید قسطی چای ساز تولیپس اصل تنها در سایت قسطی‌کلاب!

اگر به فکر خرید اقساطی چای ساز تولیپس هستید و نمی‌خواهید این محصول را به صورت نقدی از ما تهیه کنید، آدرس را درست آمده‌اید. شما می‌توانید این محصول کاربردی را در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به صورت خرید قسطی از ما تهیه کنید. چرا که فروشگاه ما یکی از خوش‎سابقه‎ترین مراکزی است که انواع محصولات از جمله لوازم خانگی را به صورت فروش قسطی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با سه روش شرایط خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، شرایط خرید اقساطی از بایچک و شرایط خرید اقساطی از طرح پایا، محصول موردنظرتان را با خرید قسطی از ما تهیه کنید. برای آگاهی بیشتر از فروش قسطی می‌توانید بخش خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب را بخوانید.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت فروش لوازم خانگی

سایت فروش لوازم خانگی
امروزه و در اثر رشد و گسترش قابل توجه فناوری و ابزارها و وسایل ارتباطی، طراحی و ساخت سایت فروش لوازم خانگی در جهت استفاده....

خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ

خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ
یکی از لوازم‌خانگی ضروری هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است. زمان خرید لباسشویی اولین سؤالی که ذهن ما را به خودش مشغول می‌کند بهترین برند کدام است؟ و ...