فروش اقساطی گلکسی بادز 2

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:14:44

یکی از محصولات جذاب و خوش قیمت سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز 2 می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی بادز 2 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی گلکسی بادز 2


گلکسی بادز 2، بهترین هدفون بی سیم

یکی از انواع هدفون بی‌سیم که قابلیت‌های منحصر به فردی را در خود جای داده، هدفون گلکسی بادز 2 است. این محصول به نیاز کاربران امروزی به خوبی پاسخ داده و توانسته در بین محصولات رقیب، به عنوان بهترین هدفون بی سیم شناخته شود. برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ادامه با بررسی برخی از مهمترین قابلیت‌های این محصول، متوجه خواهید شد که چرا این محصول در دسته بهترین‌ها قرار گرفته است. گلکسی بادز 2 سامسونگ به دلیل عدم برخورداری از سیم، دست و پاگیر نبوده و حین انجام فعالیت‌های مختلف، به کار می‌آید.

مثلا وقتی در حال انجام امور منزل هستید، می‌توانید این هدفون را در گوش قرار دهید. پس از آن نیز می‌توانید هم به موسیقی دلخواه خود گوش کرده و هم به انجام کار منزل بپردازید. این هدفون، امکان پاسخگویی به تماس مخاطبان را هم در حین انجام کار فراهم کرده و کارتان را راحت کرده است. اکنون با انتخاب یکی از بهترین روش‌های خرید یعنی خرید اقساطی گلکسی بادز 2 صاحب یکی از هدفون‌های بی سیم درجه یک خواهید شد.

قابلیت نویز کنسلینگ فعال

از قابلیت‌های خوب گلکسی بادز 2 می‌توان به نویز کنسلینگ فعال (ANC) اشاره کرد. مادامی که این هدفون در گوش شما است، صدای بوق خودرو، شلوغی و هیچ یک از صداهای فعال دیگر در محیط را نخواهید شنید. پخش صدا حداکثر تا 8 ساعت البته در صورت خاموش بودن قابلیت ANC از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. همچنین پخش صدا حداکثر تا 5 ساعت در صورت روشن بودن این آیکون، از دیگر ویژگی‌های گلکسی بادز 2 به شمار می‌آید. این هدفون امکان پخش صدای 24 بیتی را به خود اختصاص داده است.

بدین ترتیب تجربه‌ای بی نظیر از شنیدن صدای گوشی، تبلت یا هر وسیله هوشمند دیگری را در اختیارتان قرار می‌دهد. در رابطه با ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان گفت محصول فوق دارای روکش مات بوده و از دست سُر نمی‌خورد. این هدفون در رنگ‌های مختلف قابل سفارش بوده و در حال حاضر رنگ‌های سفید، مشکی و یاسی از آن موجود می‌باشند. برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دو هدفون اما دارای سه میکروفون

سه میکروفون فعال در این هدفون نه تنها منجر به افزایش کیفیت صدا شده‌اند؛ بلکه صدای محیط را حذف نموده‌اند. با حذف این صداها، تمرکزتان برای شنیدن صدا افزایش می‌یابد. ایربادهای 5.5 گرمی متعلق به این محصول با توجه به وزن سبک خود، منجر به افزایش راحتی کاربر شده‌اند. بلوتوث 5.3 با برد 60 متر، بار دیگر نشان می‌دهد بهترین هدفون روبرویتان قرار گرفته است. با خرید اقساطی گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

در خصوص کیفیت صدای این هدفون می‌توان گفت کیفیت آن بالغ بر 2304 کیلوبایت بر ثانیه بوده و در نتیجه، صدای فوق العاده باکیفیت را از آن خواهید شنید. همچنین این هدفون، نشتی صدا نداشته و حتی اگر صدای هدفون زیاد باشد؛ این صدا توسط دیگران شنیده نشده و برای آنها مزاحمتی ایجاد نخواهد شد. اکنون با خرید قسطی گلکسی بادز 2 می‌توانید از تمام این قابلیت‌ها بهره مند شوید. در آخر، یک هدفون تمام عیار را به خود هدیه خواهید داد.

فروش قسطی گلکسی بادز 2 در قسطی کلاب

با توجه به افزایش قیمت گلکسی بادز 2 و کاهش قدرت خرید افراد، بسیاری از خریداران درصدد خرید اقساطی این محصول برآمده‌اند. اگر شما نیز در دسته این خریداران قرار دارید؛ می‌توانید انواع کالای دیجیتال را از فروشگاه ما قسطی کلاب به صورت قسطی خریداری نمایید. خرید اقساطی گلکسی بادز 2 در اقساط چند ماهه از طریق فروشگاه ما امکان پذیر می‌باشد. در نتیجه نیاز نیست شما خریداران عزیز اقدام به خرید نقدی این محصول کرده و  هزینه بالایی را پرداخت نمایید. در قسطی کلاب، بهترین شرایط در انتظار شما است. شرایطی که نظیر آن را در کمتر فروشگاهی خواهید دید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو
برندهای معتبر بسیاری به طراحی و تولید هدفون می‌پردازند و رقابت بالایی با یکدیگر دارند. اگر تمایل به داشتن یک هدفون استثنایی دارید به بخش ...

خرید قسطی ساعت دیجیتال سامسونگ

خرید قسطی ساعت دیجیتال سامسونگ
هر چه قدر زمان به جلو می رود نیاز ما به استفاده از تکنولوژی های جدید بیشتر می شود به گونه ای که برای انجام بسیاری از کارهای خود نیاز داریم...