فروش اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات

تاریخ انتشار:
1403/2/6 15:21:32

برند زیرووات بهترین و کاربردی‌ترین ماشین ظرفشویی‌ها را طراحی و تولید می‌کند و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات

ماشین ظرفشویی زیروات

با وجود لوازم جدید خانگی، کارهای روزانه کیفیت و سرعت بیشتری یافته است. امروزه داشتن یک ماشین ظرفشویی از جمله مایحتاج ضروری ما به حساب می‌آیند.

این مورد وقتی بیشتر به چشم می‌آید که شما یک مهمانی خانوادگی دارید در این صورت مجبور نیستید تا با شستن ظرف‌ها خود را خسته کنید، از مایع‌های شستشو که ممکن است به لطافت دست شما آسیب وارد کنند، استفاده نمایید و همچنین مجبور باشید تا آب زیادی در شستشو مصرف کنید.

ماشین‌های لباسشویی به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت خستگی و آسیب، ظرف‌های خود را پاکیزه و درخشان سازید. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی زیرووات همه چيز برق خواهد زد!

شرکت زیرووات در سال 1949 میلادی در میلان ایتالیا متولد شد. در ابتدا به ساخت لوازم کوچک منزل مشغول شد، ولی پس از شهرت دست به تولیداتی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز زد. 

این شرکت ایتالیایی به صادرات محصولات خود در بازارهای بین‌المللی پرداخت. هم اکنون، محصولاتش در تمامی قاره‌های اروپایی، آفریقایی و آسیایی به فروش می‌رسند. 

در ادامه قصد داریم تا یکی از محصولات ماشین ظرفشویی این برند را که به صورت رومیزی می‌باشد، معرفی کنیم. قابلیت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDCF6

این لباسشویی سفید رنگ از نوع رومیزی است و وزنی در حدود 25 کیلوگرم دارد. ظرفیت شستشوی آن برای پاسخگویی نیازهای 6 نفر می‌باشد. عرضی برابر 550 میلی‌متر، عمقی معادل 500 میلی‌متر و ارتفاعی برابر 440 میلی‌متر دارد. از نظر مصرف انرژی دارای برچسبی مصرف انرژی A می‌باشد و به طور متوسط در هر شستشو 9 لیتر آب مصرف می‌کند.

میزان صدای تولیدی در این ماشین لباسشویی تنها 53 دسیبل است که برای شما هیچ گونه مزاحمتی را به وجود نخواهد آورد. در این ماشین لباسشویی از 6 برنامه شستشوی متفاوت بهره‌مند هستید. 

برخی از این برنامه‌ها شامل برنامه تاخیر در شستشو، عملکرد شستشو با تاخیر بین 2 تا 8 ساعت، شستشوی اقتصادی می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات در مصرف انرژی صرفه‌جويي نماييد.

از جمله قابلیت‌های این ماشین لباسشویی وجود یک نشانگر مخصوص میزان مصرف نمک و مایع جلادهنده ظرفشویی می‌باشد. میزان مصرف برق به صورت سالیانه در این ماشین در حدود 138 کیلووات است. بنابراین یک ماشین لباسشویی کم مصرف محسوب می‌شود.

همراه با این دستگاه از اقلامی مثل قیف، سبد قاشق و چنگال شلنگ ورودی برخوردارید. در برنامه شستشوی اقتصادی میزان مصرف آب در هر سیکل تنها 7 لیتر می‌باشد.

این ماشین با مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز کشور ایتالیا ساخته شده است. شرکت پاک سرویس این محصول را گارانتی می‌کند. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی زیرووات همه چيز درخشان و پاكيزه خواهد شد!

این محصول از دو جایگاه کارآمد برخوردار است. برای ظروفی مانند ملاقه و کفگیر می‌توانید از قسمت بالای جا لیوانی بهره‌مند شوید. لیوان‌های خود را در زیر آن و همچنین، تمامی بشقاب‌های خود را در جایگاه‌های اختصاص داده شده قرار دهید. 

یک سبد مخصوص قاشق چنگال و چاقوهای شما قرار گرفته است. ماشین‌های ظرفشویی رومیزی مانند مدل مبله حجیم نیستند و برای یک زوج دو نفره که آشپزخانه کوچکی دارند مناسب هستند.

این ماشین از دکمه‌های دستی برخوردار است که با کیفیت و شيک هستند كه می‌توانید با فشار آنها از برنامه از پیش تعیین شده استفاده نمایید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات در انجام كارهای خود بهبود بخشيد!

خرید ماشین ظرفشویی زیروات

برای تهیه این محصول فوق‌العاده بهتر است تا به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این فروشگاه اینترنتی برای خرید اقساطی بهره‌مند شوید.

می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و سه الی پنج روز بعد ماشین ظرفشویی محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ماشین ظرفشویی زیرووات از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

کیفیت لوازم خانگی دوو

کیفیت لوازم خانگی دوو
لوازم خانگی دوو یکی از معروف ترین مارک های لوازم خانگی در کشور کره می باشد. برای خرید با کیفیت لوازم خانگی دوو به صورت اقساطی به بخش لوازم خانگی...

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته
برای خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید...