خرید قسطي گوشی ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/18 06:09:38

اگر قصد خرید قسطي گوشی ایفون 13 پرومکس با قیمتی مناسب را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی ایفون 13 پرومکس


آیفون 13 پرومکس؛ برای آنهایی که به جزئیات اهمیت می‌دهند!

گوشی‌های هوشمند آیفون فقط یک کالای دیجیتال نیستند. این گوشی‌های فوق حرفه ای با ارتقا در جزئیات حساس یک تلفن همراه هوشمند، دنیایی از امکانات را برای شما به ارمغان می‌آورند. آیفون به عنوان تولید کننده روزآمد کالای دیجیتال، بخصوص در حوزه تلفن هوشمند، اقدام به طراحی آیفون 13 پرومکس نموده است. این کالای دیجیتال تنها 240 گرم وزن دارد. 

این ویژگی در حالی قرار گرفته است که بدنه آیفون 13 پرومکس از سری قبلی خود ضخیم تر شده است. دلیل این حالت بدنه افزایش حجم باتری است. در کنار افزایش قطر باتری و امکانات آن، دوربین بزرگتر و با دقت بالای 12 مگاپیکسل در حالت‌های واید،تله فوتو و اولترا واید قرار گرفته است.

آیفون 13 پرومکس تنها یک کالای دیجیتال هوشمند نیست. پوشش منحصر بفرد صفحه نمایش با استفاده از سرامیک شیلد باعث پیشی گرفتن این محصول جذاب از رقبای خود شده است. صفحه نمایش 6.7 اینچی این کالای دیجیتال با قابلیت SUPER RETINA XDR OLED که نرخ نوسازی 120 هرتز را دارا است، با کیفیتی هرچه تمام تر تصاویر را برای شما به نمایش می‌گذارد. آیفون 13 پرومکس با 4 سطح حافظه داخلی شامل؛ حافظه‌های 128،256،512 و 1 ترابایتی هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. رم داخلی این کالای دیجیتال حرفه‌ای 6 گیگابایت است که خیال شما را بابت سرعت پردازنده‌ها مطمئن می‌سازد. 

کالای دیجیتال حرفه‌ای به نام آیفون 13 پرومکس

وضوح تصویر این کالای دیجیتال 1284 در 2778 است. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10 و ویژگی دالبی ویژن برخوردار است. میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی تا حالت 1200 نیز می‌رسد. این ویژگی‌ها یعنی یک کالای دیجیتال فوق حرفه‌ای از لحاظ پخش تصاویر در دستان شما قرار دارد. ویژگی منحصر بفرد دیگر این محصول، قابلیت TRUE TONE است. این خصیصه می‌تواند رنگ صفحه نمایش را در حالت‌های مختلف با محیط تنظیم نماید. این کالای دیجیتال با سیستم عامل IOS 15 راهی بازار شده است. بطور مثال، این سیستم عامل می‌تواند نقشه‌های موجود روی گوگل مپ را به صورت سه بعدی به شما نشان دهد.

افزودن قابلیت FACETIME به این کالای دیجیتال، آن را از رقیبان خود متمایز نموده است. یکی از هیجان انگیزترین ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس، نسخه آزمایشی برنامه LIVE TEXT است. این برنامه قابلیت این را دارد تا با قرار دادن هر متنی روبروی دوربین؛ اطلاعات بیشتری را درباره آن در اختیار شما قرار دهد. 

ظهور تراشه A15 BIONIC در این کالای دیجیتال، باعث قرار گرفتن یک پردازنده 5 هسته‌ای بسیار قوی شده است. ظرفیت اعجاب انگیز باتری این کالای دیجیتال باعث شده تا مخاطبان آن بتوانند حدود 22 ساعت بصورت مداوم به مشاهده آفلاین فیلم و سریال بپردازند. 

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

قیمت بالای این کالای دیجیتال شاید داشتن آن را برای شما تبدیل به آرزو کرده باشد. اما نگران نباشید قسطی کلاب در قالب‌های نقدی و خرید اقساطی کنار شما است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب شما با چهار طرح روبرو هستید. دو طرح در قالب فروش قسطی و از دم قسط هستند. طرح پایا برای همه اقشار جامعه امکان خرید اقساطی را تا سقف 50 میلیون تومان با استفاده از فیش حقوقی و جواز کسب فراهم نموده است.

طرح هامرز(حامی) نیز سقف 80 میلیونی را برای شرایط فروش قسطی در نظر دارد. در کنار این دو طرح، طرح پارسیان با کمترین میزان پیش پرداخت و تا سقف 100 میلیون تومان را پوشش می‌دهد و در نهایت، طرح بایچک، تا سقف 150 میلیون تومان را برای کارمندان، بازنشستگان و صاحبان مشاغل آزاد در قالب چک فراهم نموده است. برای دسترسی به اطلاعات روز طرح های فوق و همچنین آشنایی بیشتر با کالاهای مورد نظر می‌توانید هم اکنون به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌ تاپ لنوو

خرید اقساطی لپ‌ تاپ لنوو
برند لنوو یکی از بهترین برندهای تولید کننده لپتاپ در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ‌ تاپ لنوو به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی ایرپاد 2 پرو

خرید قسطی ایرپاد 2 پرو
اگر قصد خرید قسطی ایرپاد 2 پرو را دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی..