فروش قسطی ماشین ظرفشویی zerowatt

تاریخ انتشار:
1403/2/21 07:19:16

ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل موجود در آشپزخانه است که کاربردهای بسیاری دارد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی zerowatt به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی ماشین ظرفشویی zerowatt


معرفی ماشین ظرفشویی زیرووات

در سال 1949 در شهر میلان کشور ایتالیا شرکتی متولد شد که در بدو کار به تولید ماشین لباسشویی می‌پرداخت و کم‌تر از هشت سال بعد، محصولات با کیفیتش را در داخل و خارج کشور توزیع ‌کرد.

هم‌اکنون زیرووات با کندی انگلستان همکاری مستقیم دارد و در عرصه تولید انواع لوازم خانگی در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند. شایان ذکر است که نمایندگی زیرووات در ایران در اختیار شرکت پاکشوما می‌باشد.

در این بلاگ قصد داریم تا یکی از محصولات باکیفیت این کمپانی را مورد بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی zerowatt در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین ظرفشویی رومیزی زیرووات مدل ZDCF6

این ماشین ظرفشویی از نوع ماشین‌های رومیزی است که وزنی 25 کیلوگرمی دارد و برای شستشوی ظروف یک خانواده شش نفره مناسب می‌باشد. پهنایی برابر با 550 میلی‌متر و عمقی معادل 500 میلی‌متر دارد، همچنین ارتفاع این دستگاه نیز برابر با 440 میلی‌متر می‌باشد. 

نمودار مصرف انرژی در این دستگاه برابر با A است، بنابراین در مصرف بهینه برق و آب صرفه جویی به عمل می‌آورد. متوسط میزان مصرف آب در هر شستشو 9 لیتر است. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی zerowatt در انجام کارهایتان سرعت و دقت بیشتری خواهید داشت!

در ساختار این ماشین هیچ قفسه‌ای در قسمت بالا وجود ندارد. البته دارای دو سبد اصلی می‌باشد که ظروف شما را در بر می‌گیرد. میزان صدای تولید شده در این دستگاه تنها در حدود 53 دسی‌بل است و هیچ مزاحمتی را برای شما به وجود نخواهد آورد. 

به علاوه این دستگاه دارای شش برنامه متنوع در شستشو است که به صورت پیشفرض درون ماشین تعبیه شده، از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به قابلیت‌هایی مثل تاخیر در شستشو و داشتن نشانگر میزان نمک و مایع جلا دهنده اشاره کرد. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی zerowatt یک دستگاه جمع و جور با قابلیت‌های مناسب داشته باشید.

نشانگر موجود در این ماشین ظرفشویی به شما کمک می‌کند، بدون اینکه نیازی به بررسی فیزیکی داشته باشید، نسبت به کافی بودن مقدار مواد اولیه آگاه باشید. به علاوه سیستم تاخیر در شستشو نیز به شما کمک می‌کند تا اگر در زمان شستشو در منزل نبودید، بتوانید از سیستم خود به درستی استفاده کنید و در زمان خود صرفه جویی نمایید. این سیستم شستشو دارای عملکردی با تاخیر بین 2 تا 8 ساعت است. 

برنامه اقتصادی ویژه

در برنامه اقتصادی پیش ‌فرض این ظرفشویی میزان مصرف آب در هر سیکل شستشو تنها 7 لیتر می‌باشد و یک ماشین کم‌مصرف به حساب می‌آید. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی zerowatt در مصرف بهینه آب و برق صرفه جویی کنید!

جالب است بدانید که میزان مصرف برق سالیانه در این ماشین ظرفشویی برابر با 138/6 کیلووات می‌باشد. همراه با این ماشین ظرفشویی از اقلامی مانند شلنگ ورودی، قیف و سبد قاشق چنگال نیز برخوردار خواهید شد. این دستگاه مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز کشور ایتالیا ساخته شده است. 

از دیگر برنامه‌های شستشو در این وسیله می‌توان به شستشوی مقدماتی برای ظروف چرب و شستشوی ظریف مخصوص به ظروف شکننده اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی جذاب رنگ زیبای نقره‌ای و سفید دارد و شرکت پاک سرویس آن را گارانتی می‌کند.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی zerowatt از قسطی کلاب

اگر شما نیز متمایل هستید تا از بهترین محصولات جهانی استفاده کنید و لباس‌هایی تمیز و پاکیزه داشته باشید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

توصیه ما به شما خرید این محصول از فروشگاه معتبر قسطی ‌کلاب است، زیرا در این فروشگاه تمهیداتی برای خرید نقدی و اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته شده است.

بنابراین چنانچه مایل به پرداخت اقساطی هستید، می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین ظرفشویی zerowatt از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی بخارشوی

خرید نقدی بخارشوی
یکی از ناراحتی‌های افراد زمان گردگیری و تمیزی محیط وجود لکه‌ها و آلودگی‌های مختلف بر روی سطح‌های مختلف است. شما می‌توانید برای از بین بردن این...

خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطي

خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطي
برند پاکشوما با پیشرفت روزافزون محصولات متنوع و مدرنی را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما ...