خرید قسطی گوشی a50 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/3 10:39:58

کمپانی سامسونگ تنوع بی‌نظیری در محصولات خود دارد و بی‌پروا به طراحی و ساخت تلفن همراه می‌پردازد. برای خرید قسطی گوشی a50 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a50 سامسونگ


آیا گوشی a50 ارزش خریدن دارد؟

A50 یکی از سه گوشی میانرده بود که در سال 2019 میلادی توسط کمپانی بنام سامسونگ به بازار جهانی عرضه شد. قدرتمندترین میان‌رده سال 2019 از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش برخوردار است و یک باتری قدرتمند دارد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است. با ما همراه باشید تا در این نوشته به بررسی خصوصیات گلکسی a50 بپردازیم.

طراحی بدنه

در این گوشی با یک طراحی مناسب مواجه هستید که در پنل پشتی با ساختاری پلاستیکی و شیشه‌ای برخوردارید که در تلالو نور، حالتی رنگین‌ کمانی در آن ایجاد می‌شود. 

در پنل جلو یک نمایشگر سوپر آمولد قرار دارد که یک ناچ قطره‌ای در بالای آن بوجود آمده تا سلفی را در خود جای دهد. سنسور نور در کنار سلفی قرار گرفته است. 

این اسمارتفون در رنگ‌های پر فروش آبی، نارنجی، سفید و مشکی تولید شده است. با خرید اقساطی گوشی a50 سامسونگ یک گوشی با طراحی مناسب داشته باشید!

حاشیه‌های این گوشی تا جای ممکن کم است. در پنل پایینی با جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB تایپ C و اسپیکر مواجه خواهید بود. کلیدهای مربوط به تنظیم صدا و پاور در سمت راست و شیار مخصوص حافظه و سیم کارت‌های حافظه جانبی نیز در پنل سمت چپ قرار دارد.

سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این اسمارتفون را نسبت به سایر گوشی‌ها متفاوت می‌سازد. این سنسور از نوع اپتیکال است و ابعاد این گوشی برابر با 158.5 در 74.7 در 7.7 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 166 گرم دارد. این گجت دارای گواهی‌نامه نظامی IP68 می‌باشد.

نمایشگر

A50 صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد. به دلیل حاشیه‌های باریک چیزی حدود 85 درصد از نسبت نمایشگر به بدنه را به خود اختصاص می‌دهد. فناوری سوپر امولد به کیفیت این نمایشگر می‌افزاید. رزولوشن موجود در این دستگاه نیز به صورت 2340 در 1080 پیکسل می‌باشد و نسبت تصویر در آن به صورت 19.5:9 است.

می‌توان گفت تراکم پیکسلی در این دستگاه 403 پیکسل در هر اینچ است. زاویه دید خوبی به شما می‌دهد و رنگ‌ها حتی در بازتابش نور نیز به خوبی نمایش داده می‌شوند. 

البته می‌توانید از فیلتر آبی استفاده کنید تا چشمانتان در محیط‌های کم نور آسیب نبیند. به علاوه دارای خاصیت همیشه روشن می‌باشد. با خرید قسطی گوشی a50 سامسونگ تجربه‌ای لذت ‌بخش از تماشای فیلم و گیمینگ داشته باشید!

دوربین‌ها

دوربین سه‌گانه این گوشی از یک سنسور 25 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.7 و سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید یا زاویه 123 درجه و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق به همراه گشودگی دهانه دیافراگم f/2.2 برخوردار است. دوربین اصلی A50 دارای قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز می‌باشد. دوربین سلفی شامل یک سنسور 25 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است.

این گوشی استثنایی دارای قابلیت عکاسی پانوراما، فلاش LED و عکاسی HDR می‌باشد. کیفیت فیلمبرداری در این اسمارتفون برابر با 2160 و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی a50 سامسونگ حرفه‌ای عکاسی نمایید!

نرم افزار و سخت افزار

در قلب این گجت تراشه 10 نانومتری قدرتمند اگزینوس 9610 به کار رفته است. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.6 تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی Mali-G72 در این گوشی قادر است تا جزئیات پردازش‌های گرافیکی را به خوبی انجام دهد. 

در این اسمارتفون از یک رم با دو نسخه متفاوت  4 و 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی استفاده شده است. البته قابلیت ارتقای حافظه تا ظرفیت 512 گیگابایت وجود دارد. این گوشی از رابط کاربری  One Ui و سیستم عامل اندروید نسخه 9 استفاده می‌کند.

صوت

از نظر صوتی این گوشی دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد، همچنین وجود یک لغو کننده‌ نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی، تجربه صوتی خوبی را به کاربر می‌دهد. با خرید قسطی گوشی a50 سامسونگ تفاوت را تجربه کنید!

اتصال، ارتباط و تجهیزات ویژه

این گوشی دارای اتصال به بلوتوث و وای فای می‌باشد. به علاوه از GPS ،NFC و USB نوع C استفاده می‌کند. وجود حسگرهایی مانند اثر انگشت، قطب‌نما، مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و  +ANT است.

باتری

این گجت از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قابلیت شارژ تا یک روز را برای شما فراهم می‌سازد که با یک شارژر 15 واتی به خوبی شارژ می‌شود. 

پیشنهاد ویژه خرید قسطی گوشی a50 سامسونگ

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالای دیجیتال در این فروشگاه بر خوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a50 سامسونگ از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي آیفون 14 پرومکس

خرید قسطي آیفون 14 پرومکس
شما می‌توانید برای خرید قسطي آیفون 14 پرومکس به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای...