خرید اقساطی ظرفشویی دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/17 12:24:02

برند دوو یکی از شناخته‌ شدن ترین برندهای کره‌ای می‌باشد که تنوع محصولات بالایی دارد. برای خرید اقساطی ظرفشویی دوو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی ظرفشویی دوو


مشخصات ماشین ظرفشویی دوو

خرید قسطی ظرفشویی دوو (DAEWOO Dishwasher) از طریق بخش لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به متقاضیان ارائه می‌گردد. شرکت دوو، ماشین‌های ظرفشویی تولیدی خود را در دو نوع ایستاده و رومیزی طراحی و تولید می‌نماید. ماشین ظرفشویی مدل رومیزی، از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های کم جمعیت به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، ماشین ظرفشویی مدل مبله یا ایستاده به علت برخورداری از ظرفیت زیاد، نیازهای خانواده‌های پرجمعیت را به خوبی پاسخگو می‌باشد. در ضمن ظرفشویی های برند دوو در انواع 12/14/15 نفره تولید و به مصرف کننده عرضه می‌شوند. 

مجهز شدن به سیستم عیب یاب هوشمند و موتور قوی و قدرتمند، برخی از ویژگی‌های مهم خرید اقساطی ظرفشویی دوو محسوب می‌شود. سیستم عیب یاب هوشمند یا Smart Diagnosis، امکان شناسایی و نحوه رفع مشکلات دستگاه را برای کاربر فراهم می آورد. همچنین، بدنه و ساختار اصلی ظرفشویی دوو از باکیفیت ترین متریال ساخته شده است. این ویژگی، دوام و استحکام دستگاه را در برابر رطوبت، آب و فرآیندهای شیمیایی افزایش داده است.

برخورداری از برنامه‌های متنوع شستشو را می‌توان از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی ظرفشویی دوو قلمداد نمود. برنامه شستشوی سریع، امکان شستشوی ظروف مورد استفاده را در مدت زمان بسیار کوتاهی فراهم می‌سازد. این برنامه، فرآیند شستشوی ظروف را با کمترین و بهینه ترین میزان مصرف انرژی و آب انجام می‌دهد.

 برنامه شستشوی Pre-Rinse (آبکشی پیش از شستشو) به منظور جلوگیری از بو گرفتن ظروف کاربرد دارد. علاوه بر این، قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات، شستشوی با تاخیر و برنامه شستشوی ECO (اقتصادی)، از دیگر قابلیت‌ها و برنامه‌های متنوع شستشوی ماشین ظرفشویی Daewoo تلقی می‌گردد. 

ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین ظرفشویی دوو

از دیگر مشخصات خرید اقساطی ظرفشویی دوو می‌توان به سنسور تشخیص لکه Aqua و سیستم هوشمند کنترل نشتی آب، اشاره نمود. فناوری Aqua Sensor، ضمن تشخیص درجه کثیفی ظروف و میزان کدر بودن آب، مواد شوینده را متناسب با نوع لکه مورد استفاده قرار می‌دهد. در نتیجه این 

فرآیند، علاوه بر صرفه جویی در مصرف مواد شوینده و آب، سطح ظروف به نحو مطلوب شسته و تمیز خواهند شد. شایان ذکر است که از طریق نمایشگر LED طراحی شده بر روی پنل ظرفشویی، مدت زمان باقی مانده برای اتمام شستشو، برنامه‌ها و تنظیمات دستگاه به کاربر نشان داده می شود. همچنین، برخورداری از سبدهای جادار و متنوع، امکان قرار دادن ظروف مختلف را در محفظه داخلی ظرفشویی فراهم می‌آورد، همچنین امکان تغییر در جانمایی سبدها (Fold Spikes) و قابلیت تنظیم ارتفاع سبد برای کاربران میسر شده است.

سطح صدای دستگاه Daewoo Dishwasher در هنگام کارکرد بسیار پایین و بدون تولید آلودگی صوتی و لرزش ارزیابی شده است. همچنین، ماشین ظرفشویی دوو در رنگ‌های متنوع سفید و نقره ای طراحی و به مرحله تولید می‌رسد.

دارای قفل کودک، برنامه آبکشی، مجهز به یک آبفشان سقفی و دو بازوی آبپاش، شستشوی قدرتمند، ابعاد و حجم مناسب، گرید انرژی A++، بهره مندی از سیستم خشک کن پیشرفته، برنامه شستشوی نیم بار، طراحی زیبا و منحصر به فرد، ساخته شده بر اساس استانداردهای روز، قطعات باکیفیت و سطح کیفی ساخت بالا، از دیگر مشخصات فروش قسطی ماشین ظرفشویی Daewoo قلمداد می‌گردد. 

نحوه خرید قسطی ظرفشویی دوو

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب زمینه مناسب برای خرید اقساطی ظرفشویی دوو را در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلف فراهم آورده است. خریداران و متقاضیان می‌توانند برای استفاده از جزئیات و نحوه استفاده از تسهیلات این طرح به درگاه اینترنتی ghesticlub.com مراجعه نمایند. ناگفته نماند که امکان خرید انواع لوازم خانگی به صورت نقدی و با قیمت مناسب، از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال اسنوا

خرید قسطی یخچال اسنوا
برند معتبر و دوستداشتنی اسنوا با کمک فناوری و تکنولوژی به روز دنیا توانسته توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کند. اگر علاقه‌مند به خرید ...

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس از قسطی کلاب

خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس از قسطی کلاب
در روزهای گرم تابستان جی پلاس می‌توان هوایی تازه و خنکی برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی کولرگازی جی پلاس به بخش سرمایشی...