فروش اقساطی ماشین لباسشویی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 19:43:50

ماشین لباسشویی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه می‌باشد که بسیار پر فروش است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ماشین لباسشویی


ماشین لباسشویی ال جی

لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم داخل خانه است. داشتن یک ماشین لباسشویی مناسب نشان دهنده تمیزی، پاکیزگی و بهداشت شما می‌باشد. برای خریدن ماشین لباسشویی مناسب باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

برخی از ماشین لباسشویی‌ها، علاوه بر شستشو، عمل خشک کن را نیز انجام می‌دهند. در بیشتر این ماشین‌ها از یک پمپ گرمایشی اینورتر استفاده شده است. به علاوه ماشین لباسشویی‌های امروزی از برنامه‌های شستشوی متنوعی برخوردار است.

ماشن لباسشویی ال جی از تجهیزات و امکانات بی‌نظیری نیز استفاده می‌کند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از این ماشین لباسشویی‌ها که ساخت شرکت ال جی است و ظرفیت 9 کیلوگرم دارد، بپردازیم.

لباسشویی ال جی مدل WM-966SW  

این ماشین لباسشویی از نوع ماشین‌های لباسشویی درب از جلو می‌باشد که به صورت ایستاده قرار می‌گیرد. ابعادی برابر با 560x850x600 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 9 کیلوگرم دارد. 

جهت باز شدن درب به سمت چپ می‌باشد. این ماشین در دو رنگ زیبای سفید و تیتانیومی تولید شده است و شرکت گلدیران آن را گارانتی می‌نماید. قابلیت خرید قسطی ماشین لباسشویی در قسطی کلاب فراهم شده است.

از جمله مزایای این محصول برچسب انرژی با رتبه انرژی +++A می‌باشد. به علاوه قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارد. همچنین از بخارشو بهره‌مند است. سرعت چرخش موتور در این لباسشویی 1400 دور در دقیقه است. 

دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی می‌باشد و از برنامه‌ها و حالت‌های خاص شستشو نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر به صورت LED است و با پنل تمام لمسی عمل می‌کند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی از مزایا و قابلیت‌های ویژه برخوردار شوید.

برنامه‌های شستشو در این ماشین 14 عدد است. به علاوه دارای قابلیت سنسور تشخیص وزن لباس می‌باشد. همچنین، قابلیت ضد چروک دارد و از سیستم عیب یابی هوشمند برخوردار است. 

در تولید این ماشین لباسشویی از تکنولوژی اینترنت اشیا استفاده شده است. به علاوه دارای یک حالت برنامه شستشوی بی‌صدا می‌باشد و همچنین از برنامه شستشوی سریع نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی ماشین لباسشویی به سرعت لباس‌های خود را پاکیزه سازید.

در این ماشین لباسشویی از یک موتور بدون تسمه با نام اینورتر دایرکت درایو استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی وجود قفل کودک می‌باشد. این امکان کمک می‌کند تا کودکان کنجکاو شما تنظیمات ماشین را دستکاری نکنند. 

همچنین، این ماشین دارای قابلیت ضد آلرژی است و امکان کنترل از راه دور دارد. دارای وای فای و درب مخفی است. اندازه درب دهانه ماشین در حدود 110 میلی‌متر است.

فناوری حباب ساز ال جی

از جمله برنامه‌های به کار رفته در این ماشین می‌توان برنامه حباب ساز اشاره کرد. به علاوه قادر است تا با قابلیت ضد آلرژی تمامی آودگی‌ها مثل گرد و غبار، شوره‌های سر و موارد دیگر را از بین ببرد.

زیرا تکنولوژی بخار موجود در این ماشین، بوی بد و چین و چروک موجود در لباس‌ها را از بین خواهد برد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی نگران حساسیت نخواهید بود.

قابلیت شستشوی سریع قادر است تا در عرض 14 دقیقه تمامی لباس‌های شما را شستشو دهد. بنابراین در زمانی که برای کار خود عجله دارید و تلاش می‌کنید با لباس مناسب سر کار بروید، می‌توانید در عرض 14 دقیقه به سرعت لباس خود را شستشو دهید و سپس آن را اتو نمایید.

این دستگاه دارای صدای مزاحم نمی‌باشد. در مصرف آب و انرژی بهینه عمل می‌کند. دارای کیفیت ساخت و طراحی فوق‌العاده‌ای است. امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و در کل از ارزش خرید فراوانی برخوردار است. با خرید قسطی ماشین لباسشویی کیفیت را تجربه کنید.

خرید ماشین لباسشویی ال جی از قسطی کلاب

اگر در جستجوی یک ماشین لباسشویی ایده آل هستید بهتر است تا این کالای فوق‌العاده را خریداری نمایید. به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. 

در این فروشگاه، تسهیلاتی برای خرید اقساطی کالا در نظر گرفته شده است. می‌توانید از چهار لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی ال جی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 50 اینچ

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 50 اینچ
برند پرفروش و پرطرفدار اسنوا محصولات متنوع و عالی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 50 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...

ماشین ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی دوو
برند دوو یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیا است که محبوبیت ویژه‌ای در ایران دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی دوو به بخش ...