خرید قسطی نوا 5 تی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 22:13:32

برند هوآوی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های سازنده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی نوا 5 تی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی نوا 5 تی


هوآوی نوا 5 تی

گوشی جدید هوآوی در سال 2019 به بازار عرضه شده است و می‌توان گفت که نسخه کامل‌تری از میان رده آنر 20 می‌باشد. از جمله مزایای این دستگاه برخورداری آن از سرویس‌های گوگل می‌باشد. ابعادی برابر با 154.3*74*7.8 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 174 گرم دارد.

قسمت پشت این تلفن همراه از جنس شیشه و قسمت جلویی آن آلومینیومی می‌باشد، همچنین از سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری EMUI 10 استفاده می‌کند. این گجت در سه رنگ زیبای مشکی، آبی و ارغوانی تولید شده است. در ادامه با معرفی این محصول همراه باشید.

مشخصات صفحه نمایش

این محصول از یک نمایشگر لمسی خازنی که از فناوری‌های LCD و IPS استفاده می‌کند، بهره‌مند است و قادر است تا 16 میلیون رنگ را به شما نمایش دهد. 

سایز صفحه 6.26 اینچ می‌باشد و از رزولوشنی برابر 1080 در 2340 پیکسل برخوردار است. نسبت نمایشگر به بدنه در این صفحه در حدود 84.2 درصد است و تراکم پیکسلی آن نیز در حدود 412 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. با خرید اقساطی نوا 5 تی فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید.

مشخصات سخت افزاری

این اسمارتفون از یک تراشه 7 نانومتری استفاده می‌کند. پردازنده HiSilicon Kirin 980 دارای هشت هسته می‌باشد که در محدوده فرکانسی 2.7 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MP10 می‌باشد.

حافظه داخلی 128 گیگابایت است و رم نیز در دو نسخه متفاوت شش و هشت گیگابایتی به بازار عرضه شده است. با خرید قسطی نوا 5 تی کارایی، سرعت و دقت را تجربه کنید!

مشخصات دوربین‌ها

دوربین اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن از یک لنز گسترده بهره‌مندیم که با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز عمل می‌کند. در کنار این دوربین‌ها یک دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض نیز قرار گرفته است.

یک دوربین 2 مگاپیکسلی مخصوص عکاسی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی مربوط به تشخیص عمق تصاویر نیز قرار دارند. این دوربین‌ها قادرند در کنار فلش LED موجود با قابلیت HDR عکاسی کنند.

همچنین دارای قابلیت عکاسی پانوراما نیز می‌باشد. کیفیت فیلم‌برداری این دوربین‌ها 2160 پیکسل و نرخ سرعت نیز 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. همچنین دارای یک لرزش‌گیر تصویر ژیروسکوپی می‌باشد. دوربین سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی است. با خرید اقساطی نوا 5 تی هنرمندانه عکس بگیرید و فیلمبرداری کنید.

مشخصات صوتی

این دستگاه قادر است تا با میکروفون اختصاصی خود به حذف نویز بپردازد و با کیفیت صدای 32 بیتی و نرخ سرعت 192 کیلوهرتز را پشتیبانی کند. متاسفانه این دستگاه فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. قابلیت خرید قسطی نوا 5 تی در قسطی کلاب فراهم شده است.

باتری ماندگار

این گوشی هوشمند از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت بهره‌‌مند است که با یک شارژر سریع 22.5 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید قسطی نوا 5 تی همیشه پرشارژ باشید.

امکانات و قابلیت‌ها

از نظر تجهیزات و قابلیت‌ها نیز دارای حسگرهای ژیروسکوپ، مجاورتی، اثر انگشت، قطب نما و شتاب سنج است. به وای فای به صورت مستقیم و هات اسپات متصل می‌شود. دارای اتصال بلوتوث است. از GPS و NFC پشتیبانی می‌کند و دارای یک کاراکتر ریورسیبل USB می‌باشد.

خرید گوشی هوآوی نوا 5 تی

اگر در جستجوی یک میان رده فوق‌العاده هستید که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، به شما توصیه می‌کنیم تا این مدل را خریداری نمایید. همچنین به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. 

در این فروشگاه لیزینگ‌هایی وجود دارند که شما بتوانید به راحتی از خدمات اقساطی کالا استفاده کنید. وام بگیرید و کالای خود را چند روز بعد سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی نوا 5 تی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 5G

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 5G
برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 5G به بخش موبایل در...

خرید اقساطی گلکسی واچ4

خرید اقساطی گلکسی واچ4
یکی از بهترین محصلات سامسونگ بی شک ساعت هوشمند می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...