فروش اقساطي تلویزیون اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/14 22:04:46

برند اسنوا یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطي تلویزیون اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطي تلویزیون اسنوا


تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌های اسنوا از مزایای متنوعی بهره‌مندند. برای مثال از نظر کیفیت تصویر در برخی از مدل‌ها، قابلیت تماشای Full HD را دارا می‌باشند. بسیاری از آن‌ها با کمک وای فای به اینترنت متصل می‌شوند و می‌توانید به وسیله آن‌ها در اینترنت جستجو کنید، بازی‌های آنلاین انجام دهید و به صورت آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های خود را تماشا کنید. 

این تلویزیون‌ها از سیستم عامل اندروید برخوردار می‌باشند و طراحی بسیار چشم نوازی دارند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از این مدل‌ها بپردازیم.

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA580U

این تلویزیون یکی از تلویزیون‌های هوشمند شرکت اسنوا می‌باشد که در سایز 50 اینچ تولید شده است و شرکت انتخاب سرویس آن را گارانتی می‌نماید. مصرف برق در حالت عادی در این تلویزیون در حدود 100 وات می‌باشد.

خصوصیات صفحه

سایز صفحه این تلویزیون 50 اینچ است و از تکنولوژی LED بهره‌مند است. همچنین نوع صفحه به صورت تخت می‌باشد. این سایز، مناسب یک سالن خانگی متوسط است. 

کیفیت تصویر در این تلویزیون به صورت Ultra HD و 4K می‌باشد و رزولوشن تصویر در آن 2160 در 3840 پیکسل است. با خرید قسطي تلویزیون اسنوا کیفیت نمایش عالی تصاویر را تجربه کنید!

همچنین از قابلیت پشتیبانی از HDR بهره‌مند باشد. دارای یک پنل VA با رزولوشن 8.3 میلیون پیکسل است. زمان پاسخ‌دهی این صفحه 5 میلی ثانیه است و قابلیت انطباق 400 هرتزی دارد. 

همچنین دارای زاویه دید 178 درجه است. به این ترتیب می‌توانید در زمانی که از گوشه‌ها تلویزیون را مشاهده می‌کنید از دید کاملی برخوردار باشید.

ویژگی‌های صوتی

این تلویزیون دارای دو بلندگو می‌باشد. توان خروجی هر بلندگو 15 وات است و به طور کلی توان خروجی صوتی این دستگاه در حدود 30 وات می‌باشد. محل قرارگیری بلندگوها در پایین قاب اصلی است. 

به علاوه این تلویزیون قادر است تا از استانداردهای صوتی Dolby Digital Plus ,Dolby ,Surround پشتیبانی کند. با خرید اقساطي تلویزیون اسنوا کیفیت مناسب صدا را تجربه کنید.

امکانات و قابلیت‌ها

این تلویزیون، دارای یک رابط هوشمند اندرویدی است و از یک پردازنده چهار هسته‌ای برخوردار می‌باشد. دارای مرورگر اینترنت است. می‌توانید انواع بازی و اپلیکیشن‌های محبوب خود را بر روی آن نصب کنید. علاوه بر این‌ها دارای یک گیرنده دیجیتالی از نوع تیونر DVB-T2 می‌باشد.

علاوه، قفل کودک دارد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به تایم شیفت یا ماشین زمانی، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی یا PVR ،قابلیت راهنمای الکترونیکی برنامه یا EPG، قابلیت جستجوی کانال خودکار، قابلیت خاموش شدن خودکار و ویژگی تله تکست نام برد. با خرید قسطي تلویزیون اسنوا از قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

اتصال و ارتباط

تلویزیون اسنوا از کانال خروجی صدای ARC، اتصال به گوشی همراه یا MHL، ارتباط بدون سیم یا AirPlay و ارتباط بدون سیم یا DLNA برخوردار است. یک ریموت کنترلی دارد که می‌تواند قابلیت موس را نیز ایفا کند. با خرید اقساطي تلویزیون اسنوا از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید.

این تلویزیون را می توانید به دو صورت پایه رومیزی و اتصال به دیوار استفاده نمایید. دارای یک قاب بسیار باریک می‌باشد. وزن این تلویزیون بدون پایه‌ها 9.8 و با پایه 9.9 کیلوگرم است. 

علاوه بر مزایای گفته شده، این تلویزیون قابلیت اسکرین میرورینگ نیز، دارد. با خرید قسطي تلویزیون اسنوا تفاوت را احساس کنید.

قسطی کلاب

اگر می‌خواهید تا از یک محصول با کیفیت ایرانی استفاده نمایید و نسبت به قابلیت‌های خود از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این مدل را انتخاب نمایید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید.

در این فروشگاه می‌توانید کالاهای خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید. به این صورت که به یکی از روش‌های گفته شده در این سایت، اقدام کنید.

از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و درخواست سفارش خود را چند روز بعد انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تلویزیون اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی یخچال پاکشوما

فروش اقساطی یخچال پاکشوما
یخچال فریزرهای پاکشوما با طراحی بی‌نظیر وارد بازار شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما به بخش...

خرید قسطی لوازم خانگی دوو

خرید قسطی لوازم خانگی دوو
خرید قسطی لوازم خانگی دوو به ویژه در شرایط اقتصادی حال حاضر و علی الخصوص برای تهیه جهیزیه می تواند بیش از پیش مورد توجه...