فروش قسطی گوشی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/16 02:16:24

گوشی‌های آیفون طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. اگر شما جز علاقه‌مندان به محصولات اپل می‌باشید و قصد خرید قسطی گوشی آیفون را دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی آیفون


موبایل آیفون 11 پرو

در یک اقدام بی‌نظیر سه محصول آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس، توسط کمپانی نامدار اپل معرفی شد. تولیدات جدیدی با نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی، آن هم با برخورداری از فناوری سوپر رتینا XDR OLED، سیستم عامل بی‌نظیر iOS 13، یک تراشه هفت نانومتری قدرتمند با نام اپل بیونیکA13 که در قدرت و سرعت، مثال نزدنی است. 

دوربین‌های سه گانه اصلی با حسگرهای قدرتمند و لنز تله فوتو تنها برخی از ویژگی‌هایی است که در این محصولات وجود دارد. در این نوشته با ما همراه باشید تا با خصوصیات آیفون 11 پرو آشنا شوید.

مشخصات بدنه

ابعاد این گوشی معادل 144x71.4x8.1 میلی‌متر مکعب و وزن آن برابر با 188 گرم است. جنس پنل جلو و پشت این گوشی از شیشه و جنس فریم نیز از آلومینیوم ضد زنگ است. 

در بخش بالایی نمایشگر این تلفن، بریدگی عریضی وجود دارد. در زیر بدنه هم شیار اسپیکر قرار گرفته و بدنه حالت مات دارد. جای لوگوی اپل کمی تغییر کرده و ماژول دوربین مربعی شکل است. قابلیت خرید اقساطی گوشی آیفون در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات نمایشگر

این اسمارتفون دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی از نوع لمسی خازنی است. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه، سوپر رتینا XDR اولد می‌باشد و رزولوشن این صفحه برابر 1125 * 2436 پیکسل است. به این ترتیب، تراکم پیکسلی آن در حدود 458 پیکسل می‌باشد. نسبت نمایشگر به بدنه در این گچت، چیزی در حدود 82.1 درصد است.

این نمایشگر توانایی به تصویر کشیدن 16 میلیون رنگ حقیقی را دارد. بر روی صفحه نیز یک لایه محافظ با فناوری شیشه ضد خش oleophobic coating دارد. با خرید قسطی گوشی آیفون به راحتی فیلم ببینید، بازی کنید، در اینترنت بگردید.

دوربین‌های قدرتمند

وجود سه لنز 12 مگاپیکسلی واید، اولتراواید و تله فوتو در ماژول مربعی این اسمارتفون یکی از بهترین امتیازاتی است که در این گوشی وجود دارد. دوربین اولترا واید کمک می‌کند تا بتوانید منظره‌ای با زاویه دید 120 درجه را ثبت نمایید. دوربین جلو کمک می‌کند تا بتوانید ویدیوهایی با کیفیت 4K را ثبت نمایید، قادر به ایجاد ویدیوهای اسلوموشن اسلوفایز باشید. با خرید قسطی گوشی آیفون هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی کنید.

حالت شب یا Night mode سوژه‌ها را در شب جلوه می‌دهد. پردازشگر تصویر Deep Fusion به شکل جدیدی به پردازش تصویر می‌پردازد. این ویژگی برای تحلیل پیکسل به پیکسل تصاویر دوربین به کار می‌رود تا با دوربین‌های گوشی جدید پیکسل گوگل رقابت کند. این قابلیت به جای سخت افزار، توسط نرم افزار دوربین انجام می‌شود. دوربین جلو دارای قابلیت سه بعدی TOF می‌باشد.

سخت افزار ایده‌آل

این اسمارتفون از جدیدترین سیستم عامل اپل نسخه iOS 13 استفاده می‌کند. تجربه گیمینگ در این دستگاه فوق‌العاده است. وضوح بازتاب نور بر روی کاراکترها در هنگام بازی، سرعت بالا، دقت کافی و روان بودن، تنها گوشه‌ای از عملکرد بی‌نظیر آیفون 11 پرو می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی آیفون سرعت، دقت و کارایی را با هم تجربه کنید.

باتری پیشرفته

وجود یک باتری 3190 آمپری در این گوشی، حاکی از بهینه شدن و تغییر بیست درصدی نسبت به باتری گوشی‌های قبلی را دارد. شارژر پرسرعت 18 واتی کار را از این هم بهتر می‌کند. علاوه بر این که وجود پورت لایتنینگ و گذرگاه USB تایپ C هم به شما امکاناتی خارق‌العاده ارائه می‌دهد. با خرید قسطی گوشی آیفون همیشه شارژ شارژ باشید.

پیشنهاد استثنایی خرید موبایل آیفون 11 پرو

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی بدون چک برخوردار شوید. در این فروشگاه با خزید گوشی قسطی در تهران قادرید تا صاحب یک اسمارتفون شوید. به راحتی وام بگیرید و گوشی از دم قسط خود را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی آیفون از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی می بند 7

خرید قسطی می بند 7
اگر علاقه مند به محصولات برند شیائومی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی می بند 7 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک

خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک
یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ بی شک مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...