فروش اقساطي هارد اکسترنال

تاریخ انتشار:
1403/2/27 08:33:14

هارد اکسترنال‌ها وسیله‌ای برای ذخیره اطلاعات، عکس و فیلم‌های شما می‌باشند که بسیار کاربردی هستند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي هارد اکسترنال به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطي هارد اکسترنال


معرفی هارد اکسترنال ای دیتا

شما می‌توانید اطلاعات مهم و ضروری خود و یا گاهی فیلم‌ها و عکس‌های مورد علاقه‌ خود را در هاردها ذخیره سازی نمایید. گاهی نیز برای پروژه‌های فنی خود می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید. این هاردها به راحتی حمل می‌شوند و هر روز می‌توانید آن‌ها را درون محفظه‌ یا به همراه لپ تاپ خود جابه‌جا کنید. هاردهای اکسترنال یا خارجی طراحی جالبی دارند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال در قسطی کلاب فراهم شده است.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HV300

این مدل از هارد اکسترنال با مدل HV300 دارای 5 ترابایت حافظه هستند. خرید این هارد اقدامی مقرون به صرفه می‌باشد، زیرا 5 برابر یک هارد اکسترنال 1 ترابایتی به شما حافظه ذخیره سازی ارائه می‌دهد. 

طراحی شیک و ساده آن سبب می‌شود تا بیشتر افراد به خرید این محصول علاقه‌مند شوند. شرکت آونگ این مدل هارد را گارانتی می‌کند. وزن این هارد خاجی برابر با 19 × 80.5 × 125.7 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 245.6 گرم است. با خرید قسطي هارد اکسترنال همه چیز قابل حمل شدن خواهد بود!

این دستگاه در چهار رنگ پرفروش سفید، آبی، قرمز و مشکی تولید شده است. این رنگ‌ها از جمله رنگ‌های مورد پسند می‌باشد که با سلیقه مناسب بانوان، آقایان، دانش‌آموزان و دانشجویان جور در می‌آید. بیشتر سطح این محصول براق است و دور آن کمی حاشیه دارد که حالت قاب مانند به آن بخشیده است.

نوع اتصال این دستگاه توسط سیم انجام می‌شود و سایز هد در این هارد جانبی 2.5 اینچ است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک می‌باشد و دمای عملکردی بین 5 تا 50 درجه سانتی‌گراد دارد که از طریق برق مستقیم 5 ولتی و جریان 900 میلی آمپری تامین می‌شود.

قابلیت ضدشوک هارد دیسک

هارد اکسترنال به حسگر ضد شوک مجهز است، بنابراین اگر در اثر حادثه‌ای ضربه محکمی به صورت ناگهانی به این دستگاه وارد شود، فعالیت‌های آن به صورت اتوماتیک متوقف می‌شود و چراغ  LED موجود در این وسیله شروع به چشمک زدن می‌کند. پس از مدتی که اثر ضربه برطرف شد، همه چیز به حالت عادی خود باز می‌گردد و چراغ چشمک زن نیز، آبی رنگ می‌شود. 

چراغ چشمک زن به کاربر این اطلاع رسانی را می‌کند که متوجه قطع شدن عملکرد سیستم باشد. به این طریق از هارد اکسترنال محافظت به عمل می‌آید. با خرید اقساطي هارد اکسترنال همیشه، همه چیز را ذخیره نمایید.

سرعت مناسب هارد دیسک

یکی از ویژگی‌های مهم در هارد‌های جانبی سرعت مناسب می‌باشد. این هارد اکسترنال نیز از نوع پر سرعت است و و از رابط کاربری USB3.1 استفاده می‌کند. باید بگویم که سرعت انتقال اطلاعات اسمی در این حالت برابر 5 گیگابایت بر ثانیه است، بنابراین می‌تواند نسبت به انتقال اطلاعات آن با سرعت نسبت زیاد مطمئن باشید. با خرید اقساطي هارد اکسترنال سریع انتقال دهید.

امنیت اطلاعات در هارد دیسک

از دیگر ویژگی‌های مطلوب در این دستگاه، تضمینی برای امنیت اطلاعات شما می‌باشد. نرم‌افزار HDDtoGO کمک می‌کند تا از یک سیستم رمزنگاری برخوردار باشید، بنابراین هیچ نگرانی از جهت امنیت نخواهید داشت. سخت افزار داخلی این دستگاه سبب می‌شود تا رمزنگاری با الگوریتم AES-256 انجام شود. یکی از نکات قابل ذکر آن است که با وجود رمزگذاری، سرعت پردازش در این وسیله جانبی به هیچ وجه کاهش نمی‌یابد.

پشتیبانی از تمامی سیستم ‌عامل‌ها

از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر در این دستگاه خارجی، پشتیبانی عالی و قدرت سازگاری بالای آن می‌باشد. علاوه بر سیستم عامل ویندوز می‌توانید این دستگاه را برای سیستم عامل‌های لینوکسی و یا مکینتاش هم استفاده نمایید، بنابراین هیچ محدودیتی در استفاده نخواهید داشت. با خرید قسطي هارد اکسترنال همه اطلاعات خود را به همراه داشته باشید!

اقلام همراه با هارد جانبی

همراه با این هارد اکسترنال از یک دفترچه، یک راهنما و یک کابل USB 3.1 بهره‌مند خواهید شد. با خرید اقساطي هارد اکسترنال کارها را ماندگار کنید و تسریع بخشید!

پیشنهاد خرید هارد اکسترنال ای دیتا

اگر شما هم دانش آموز یا دانشجو هستید و یا به این هارد نیازمندید، می‌توانید برای خرید آن از طریق قسطی‌کلاب اقدام فرمایید. در قسطی‌کلاب تسهیلاتی وجود دارد که می‌توانید از خدمات خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید .پیشنهاد ما به شما خرید قسطي هارد اکسترنال از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید آیفون se 2020

خرید آیفون se 2020
شرکت آیفون یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در دنیا است که از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی آیفون...

خرید نقدی گوشی اپل

خرید نقدی گوشی اپل
شرکت اپل یکی از موفق ترین و ثروتمندترین شرکت های دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل دارید، به بخش کالای دیجیتال در...