خرید قسطی گوشی iphone 14

تاریخ انتشار:
1403/2/28 22:50:16

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی iphone 14 با شرایطی آسان را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی iphone 14


نمای کلی گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و بهبودها را نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌دهد. این گوشی با طراحی جدید، عملکرد بهبود یافته و قابلیت‌های دوربین قدرتمندش، به یک دستگاه ضروری برای طرفداران فناوری در سراسر جهان تبدیل شده است. پردازنده Bionic، به این گوشی با سرعت فوق‌العاده سریع و کارایی بی‌رقیب، قدرت می‌بخشد. همچنین به شما امکان می‌دهد تا از انجام چند کار همزمان، به صورت روان و بدون تاخیر لذت ببرید. صفحه نمایش Super Retina XDR تصاویری درخشان را ارائه می‌دهد. درحالی که فناوری 5G، اتصال برق آسایی را برای دانلود فایل‌ها تضمین می‌کند. با خرید قسطی گوشی iphone 14 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

طراحی گوشی آیفون 14

طراحی آیفون 14 شیک و مدرن است و ظاهر جدید و جسورانه‌ای دارد که از مدل‌های قبلی متمایز است. این دستگاه برای دوام بیشتر، در برابر گرد و غبار مقاوم است. همچنین دارای لبه‌ها و منحنی‌های گرد است تا گرفتن گوشی را راحت کند. نمایشگر جلویی گوشی، از پنل‌های OLED Super Retina XDR ساخته شده است که محتوای 10HDR را برای تصاویری خیره‌کننده ارائه می‌کند. علاوه بر این، بدنه گوشی آیفون 14 از شیشه و آلیاژهای آلومینیومی قوی ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند فرسودگی روزمره را بدون به خطر انداختن جذابیت شیک خود تحمل کند. علاوه بر این، از پخش ویدیوی Dolby Vision HDR و همچنین از یک فناوری لمسی پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا به جای استفاده از حرکات سنتی مانند تند کشیدن یا ضربه زدن، با دستگاه خود با ضربه زدن یا فشار دادن ملایم روی قسمت‌های خاصی از صفحه ارتباط برقرار کنند. خرید اقساطی گوشی iphone 14 به شما کمک می‌کند که به سادگی گوشی مورد علاقه خود را داشته باشید.

ویژگی‌های امنیتی

ویژگی‌های امنیتی آیفون 14 بی‌نظیر است و ویژگی پیشرفته Face ID آن، یک سیستم باز کردن قفل امن را ارائه می‌دهد. این گوشی با استفاده از فناوری تشخیص چهره پیشرفته، می‌تواند چهره شما را بدون توجه به جایی که قرار دارید یا در چه جهتی قرار دارید، تشخیص دهد. بنابراین قفل دستگاه شما را به سرعت و ایمن، بدون هیچ زحمتی باز می‌‌نماید. علاوه بر این، با  خرید قسطی گوشی iphone 14 اپل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و آپدیت‌های امنیتی منظمی را ارائه می‌دهد که تضمین می‌کند همه کاربران هنگام استفاده از دستگاه‌های خود، از تهدیدات احتمالی در امان بمانند. این به‌روزرسانی‌ها شامل رفع اشکال‌های شناخته‌شده و همچنین ویژگی‌های جدیدی هستند که برای بهبود تجربه کلی کاربر طراحی شده‌اند. 

قابلیت‌های دوربین

دوربین آیفون 14 مجهز به سیستم دوربین دوگانه پشتی متشکل از دو لنز 12 مگاپیکسلی واید و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر خیره کننده از هر زاویه‌ای است. گوشی آیفون 14 به لطف ویژگی حالت شب آن که به طور خودکار دوربین را برای نتایج بهتر تنظیم می‌کند، به شما امکان می‌دهد حتی در شرایط کم نور به راحتی عکس‌های با کیفیت حرفه‌ای بگیرید. علاوه بر این، این دستگاه همچنین فیلمبرداری 4k تا 60 فریم بر ثانیه و همچنین فیلمبرداری اسلوموشن با وضوح 1080p و 240 فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا بتوانید لحظاتی را ثبت کنید که از بقیه متمایز هستند. برای خرید اقساطی گوشی iphone 14 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، سیستم دوربین True Depth جلویی به اندازه‌ای چشمگیر است که وضوح 12 مگاپیکسل را با پشتیبانی از فیلم‌برداری 4k تا 30 فریم در ثانیه ارائه می‌کند. فناوری Face ID نیز احراز هویت ایمن را تضمین می‌کند. در حالی که Animoji و Memoji به شما امکان می‌دهند با ایجاد آواتارهای متحرک سفارشی با استفاده از چهره خود، عکس‌های بامزه و سرگرم کننده بگیرید! در نهایت، فناوری Quick Take به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به تغییر حالت، بین عکس‌برداری یا فیلم‌برداری جابه‌جا شوند. 

نحوه خرید قسطی گوشی iphone 14 از قسطی کلاب

اگر نگران نحوه خرید نقدی گوشی آیفون 14 و تهیه این کالای دیجیتال هستید، قسطی کلاب اینجا است تا با انواع طرح‌های فروش قسطی، شرایط آسانی را برای خرید اقساطی گوشی iphone 14 به شما ارائه می‌دهد. بنابراین دیگر به دست آوردن گوشی آیفون 14 محال و آرزو نیست. کافی است برای خرید قسطی آیفون 14 به طرح‌های مختلف خرید اقساطی سایت قسطی کلاب سری بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a52 5G

خرید قسطی گوشی a52 5G
اگر به دنبال انتخاب یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید...

خرید قسطی گلکسی واچ 4 با چک

خرید قسطی گلکسی واچ 4 با چک
ساعت هوشمند سامسونگ بسیار کاربردی و مدرن طراحی شده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گلکسی واچ 4 با چک به بخش ساعت هوشمند...