خرید قسطی یخچال فریزر جي پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:41:03

کمپانی جی پلاس با محصولاتی بی‌نظیر رتبه اول لوازم خانگی را در ایران به دست آورده است. برای خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس


بررسی یخچال فریزر جی پلاس

یخچال فریزرهای جدید جی پلاس که در مدل‌های ساید بای ساید معمولی و چهار درب تولید می‌شود، رنگ‌های بی‌نظیر و لوکس مانند سفید، نقره‌ای، مشکی آینه‌ای و تیتانیومی دارند. به علاوه از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. موتور هوشمند این یخچال‌ها از تکنولوژی کمپرسور هوشمند جی پلاس برخوردار است که در بهینه مصرف کردن انرژی کمک شایانی می‌کند. قابلیت خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

تکنولوژی اینورتر کمک می‌کند تا گردش هوا در کل یخچال به صورت یکنواخت برقرار شود. عملکرد و بازدهی مناسبی دارند و دارای 5 سال گارانتی می‌باشند. بیشتر این مدل‌ها با برچسب A+++ روانه بازار می‌شوند. 

طراحی مدرن آن‌ها توسط یک عایق پیشرفته انجام می‌شود و کمک می‌کند تا این یخچال‌ها نوفراست یا ضد برفک باشند، همچنین طول عمر بیشتری داشته باشند و با بهترین و سازگارترین مواد مناسب با محیط زیست تولید شوند.

از جمله تکنولوژی‌های به کار رفته در این یخچال‌ها گردش چندگانه هوای تازه است و به ماندگاری مواد غذایی کمک شایانی می‌کند. وجود کشو اختصاصی مربوط به نگهداری گوشت و میوه جات یکی دیگر از تدابیر مطلوب در تولید این یخچال‌ها می‌باشد، همچنین وجود سرمایش سریع کمک می‌کند تا در حداقل زمان ممکن یخچال مواد غذایی سرد شود. یخچال‌های جدید جی پلاس دارای عملکرد هوشمند می‌باشد. با خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس مواد غذایی سالم و بهداشتی مصرف نمایید!

عملکرد هوشمند در قسمت‌های مختلف یخچال سبب می‌شود تا سرمایشی سریع اتفاق بیافتد و در صورت تغییر دما تنظیمات به خودی خود انجام می‌گردد. اگر یک محفظه خاص دارای گرمای بیش از مقدار عادی شود، به شما هشدار داده می‌شود تا از خسارت‌های احتمالی جلوگیری به عمل آورید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای جی پلاس بپردازیم. 

ساید بای ساید مدل GSS-K916T

این یخچال از نوع ساید بای ساید است و گنجایش 378 لیتر دارد. گنجایش یخچال به تنهایی 195 و گنجایش فریزر 183 لیتر می‌باشد. ارتفاع این ساید بای ‌ساید برابر 1803 میلی‌متر، عمق آن معادل 695 میلی‌متر و پهنایی برابر با 795 میلی‌متر است، همچنین 6 طبقه درب دار و 2 کشو دارد و فریزر نیز دارای 6 کشو می‌باشد. در این یخچال فریزر ساید بای ساید با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی رو به رو هستید. با خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس آشپزخانه خود را مزین سازید!

این یخچال فریزر دارای یک سیستم هوشمند برای باز ماندن درب می‌باشد که در صورت باز بودن، یک هشدار صوتی دریافت می‌کنید. متاسفانه این یخچال ساید فاقد هرگونه آب سرد کن دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است، ولی از ویژگی‌های متنوعی بهره‌مند می‌باشد. برای مثال، دارای سیستم جریان هوای چندگانه است و هوای داخل یخچال را متعادل می‌سازد. 

این یخچال فریزر دارای یک محفظه مخصوص است که به جهت تازه ماندن مواد غذایی جاسازی شده و قابلیت سرمایش سریع در فریزر و یخچال را برقرار می‌سازد، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی تمامی مایحتاج که نیاز به یخ زدن و یا سرد شدن سریع دارند را درون یخچال فریزر قرار دهید. با خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس همه چیز تازه و ماندگار است!

اگر قصد دارید تا به مسافرت بروید می‌توانید با استفاده از تنظیمات تعطیلات، در عملکرد این یخچال برای بهینه‌سازی و کاهش مصرف اقدام فرمایید. متاسفانه، این یخچال فاقد فیلتر تصفیه آب می‌باشد. 

جالب است بدانید که طراحی این یخچال‌ فریزر به صورتی است که امکان باز شدن درب از هر دو قسمت وجود دارد، همچنین در این یخچال با یک نمایشگر رو به رو می‌باشید. با خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت کنید!

پیشنهاد خرید یخچال فریزر جی پلاس

اگر تمایل به خرید این یخچال استثنایی دارید، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالا برخوردار شوید. از طریق یکی از چهار لیزینگ موجود در سایت اقدام کنید، وام بگیرید و یخچال‌فریزر محبوب خود را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساید اسنوا

خرید اقساطی ساید اسنوا
برند اسنوا با طراحی و تولید محصولات خانگی مدرن قدم بزرگی در صنعت لوازم خانگی ایرانی برداشته است. برای خرید اقساطی ساید اسنوا به بخش لوازم ...

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی هیمالیا

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی هیمالیا
برند هیمالیا به تازگی ماشین ظرفشویی زیبایی را طراحی و تولید کرده است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین....