فروش قسطی گوشی آیفون در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/22 07:21:02

کمپانی اپل بهترین موبایل‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است و از سیستم عامل منحصر به فردی بهره‌مند است. برای خرید قسطی گوشی آیفون در تهران به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی آیفون در تهران


آیفون 12 پرومکس

موبایل با سایز بزرگ، دوربین‌های قدرتمند، تراشه بی‌نظیر، قابلیت اتصال با فناوری 5G و باتری مناسب، بهترین اسمارتفونی است که اپل توانسته است تا به بازار عرضه کند. در ادامه این بلاگ با ما همراه باشید تا به معرفی این گوشی هوشمند بپردازیم. قابلیت خرید قسطی گوشی آیفون در تهران در قسطی کلاب فراهم شده است.

اگر بخواهیم این گوشی را از نظر طراحی توصیف کنیم با ابعادی حجیم و سایز 6.7 اینچی رو به رو می‌شوید که تا حدی طراحی خشن و غول پیکر دارد. ساختار آیفون 12 پرومکس متقارن است و اگر چه شاید به اندازه محصول قبلی آسان و ارگونومیک نباشد، ولی جذابیت‌های فراوانی دارد. بدنه و فریم این اسمارتفون به خوبی در هم چفت شده‌اند، همچنین آیفون 12 پرومکس فریمی فولادی دارد. این فولاد ضد زنگ است و پوشش براقی دارد. با خرید اقساطی گوشی آیفون در تهران همیشه بهترین باشید!

طراحی استثنایی آیفون 12

این گوشی در سه ضلع باریک و کم حاشیه است، ولی از سمت بالا بریدیگی مستطیلی شکلی دارد که دوربین سلفی را در خود جای داده است، همچنین حسگر مربوط به شناسایی چهره هم در این قسمت جای دارد.

بر روی نمایشگر، پوششی مرکب از ترکیب شیشه و سرامیک قرار گرفته است. به دلیل استفاده از کریستال‌های با سایز نانو در فریم، احتمال آسیب دیدن این گوشی در برابر سقوط تا حد زیادی کم شده، حتی قابلیت ضد خراش در این گوشی به خوبی وجود دارد.

پنل پشتی از جنس شیشه گوریلای مات است و ماژول مربعی بر سطح پشتی این پنل قرار دارد و کمی برآمده می‌باشد. حتی کلیدهای این آیفون هم تخت هستند، همچنین این گوشی در رنگ‌های زیبا و لوکس طلایی، نقره‌ای، آبی و خاکستری تولید شده است.

البته بدنه این گوشی به سرعت لکه‌های چربی را به خود جذب می‌كند. گواهی استاندارد IP68 در این آیفون امكان استفاده آن را تا عمق 6 متری آب در مدت نیم ساعت مجاز می‌سازد. با خرید اقساطی گوشی آیفون در تهران لوكس‌ترین‌ها را داشته باشید!

بررسی ویژگی‌های استثنایی آیفون 12

نمایشگر 6.7 اینچی اپل از فناوری Super Retina XDR استفاده می‌كند و رزولوشنی برابر با 2778 در 1284 پیكسل ارائه می‌دهد. پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision در این گوشی به همراه روشنایی 975 نیت، به همراه قابلیت True Tone تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از پیش برایتان فراهم می‌سازد. به علاوه، اسپیكرهای استریو در لبه فریم پایین و بریدیگی نمایشگر، صدایی رسا و فاقد نویز تولید می‌كند كه حجم صوتی مطلوبی ارائه می‌دهد.

آیفون 12 پرومكس از سیستم عامل iOS 14.1 استفاده می‌كند. شكل ویجت‌های كاربردی در این تلفن تغییراتی داشته است. علاوه بر این كه در انجام كار دیگری هنگام تماس و قابلیت‌های جدیدی برای منشن كردن پیامک‌ها نیز برخوردارید. یكی از مهم‌ترین مزایای این گوشی، وجود حسگر بزرگی می‌باشد كه از لرزشگیر خاصی بهره‌مند است. قابلیت زوم 2.5 برابری و امكانات استفاده از واقعیت مجازی هم از قابلیت‌های بی‌نظیر آیفون 12 پرومكس است.

LiDAR هم فاصله سوژه را محاسبه می‌كند و هم عمق‌سنجی درستی را در تاریكی و در عكاسی پرتره انجام می‌دهد. به كمک این حسگر فوكوس با سرعت بالایی انجام می‌شود. با خرید قسطی گوشی آیفون در تهران فیلمبرداری واقعی را تجربه كنید!

وجود تراشه 5 نانومتریA14 Bionic با میلیاردها ترانزیستوری كه افزایش سرعت و قدرت 40 درصدی داشته است، از 16 هسته محاسباتی تشكیل شده است. باتری ظرفیت 2815 میلی آمپرساعت دارد كه با یک كابل لایتنینگ 20 واتی شارژ می‌شود. البته امكان شارژ با فناوریUSB PD هم وجود دارد. با خرید قسطی گوشی آیفون در تهران همیشه شارژ شوید!

پیشنهاد خرید قسطی آیفون 12 پرومکس

برای داشتن جدیدترین، سریع‌ترین و قدرتمندترین گوشی تولید شده شرکت اپل، به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. از مزایای خرید اقساطی گوشی بدون چک در تهران بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های موجود رد سایت وام بگیرید. آیفون خود را سفارش دهید و گوشی از دم قسط خود را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی آیفون در تهران از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری 4

خرید اقساطی اپل واچ سری 4
سایت قسطی کلاب به تعداد محدود اپل واچ سری 4 را با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رساند. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 4 به بخش کالای ...

فروش قسطی لپ تاپ ایسوس

فروش قسطی لپ تاپ ایسوس
فروش اقساطی لپ تاپ ایسوس امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت لپ تاپ و نوت بوک، یکی از بهترین راه ها ...