خرید اقساطی سمند

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:16:54

خودرو سمند جز ایمن‌ترین ماشین‌های مخصوص خانواده می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی سمند دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی سمند


بررسی خودرو سمند

اسب طلایی تاریخ خودروسازی ایران با زمزمه‌هایی در دهه هفتاد پیرامون تولید خودروی ملی، بر سر زبان‌ها افتاد. این بار یک پلتفرم از خودروی پژو 405 وجود داشت که کار را هموار می‌ساخت. بالاخره، در سال 1380 خودوری ملی سمند معرفی و سال بعد به بازار عرضه شد. 

از سال 1381 که این خودرو به بازار عرضه شد، مدل‌ها و فیس‌لیفت‌هایی با تغییرات متنوع به بازار روانه شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی این مدل‌ها بپردازیم. پس، با ما همراه باشید. قابلیت خرید قسطی سمند در قسطی کلاب فراهم شده است.

مدل سمند EL

اولین سمند ملی ایران در قالب این مدل به بازار عرضه شد. خودروهای تاکسی رانی از این مدل استفاده می‌کنند و اواسط دهه 80 شمسی مدل LX جایگزین این مدل شد.

مدل سمند LX

در سال 1384 دومین مدل سمند عرضه شد. این مدل اصلاحاتی داشت که سبب شد ظاهر و آپشن‌هایش کمی بهینه شود. این مدل هنوز هم بر روی خط تولید قرار دارد.

مدل سمند LX EF7

مدل بعدی این خودرو با کمی تغییر در تریم LX و با مدل EF7 که ظرفیت 1.7 لیتر است، به بازار عرضه شد و هنوز هم بر روی خط تولید قرار دارد. با خرید اقساطی سمند ایمن و مطمئن برانید!

سمند مدل سریر

این مدل سمند، طول اتاق بیشتری دارد و از امکانات LX مجهزتر می‌باشد. جالب است که مدل سریر در دهه 80 تولید شد و سپس از بازار خارج گشت. به دلیل بزرگ‌تر بودن ستون B برای برخی از سازمان‌های دولتی سفارشی سازی شد و به خودروی سفارتی معروف گشت!

سمند مدل سورن

در سال 1385 نسخه فیس لیفت سمند با نام سورن معرفی و تولید شد. ظاهری زیباتر داشت و پس از سال 1390 با ظاهری مدرن‌تر جای خود را به مدل سورن ELX داد. با خرید اقساطی سمند بر فراز جاده‌ها پرواز کنید!

سمند مدل SE

در سال 1390 شمسی مدل بیس سمند معرفی و روانه بازار شد. تجهیزاتی کمتر از سمند LX داشت و به نام سمند کار جدید معروف شد، همچنین موتور و گیربکس آن به LX شباهت زیادی دارد.

سمند مدل سورن ELX و مدل ELX توربو

این مدل در پنجره‌ها زیباتر شده بود و طراحی داخلی آن منحصر به فرد بود. با قرار گرفتن یک توربو شارژ بر روی این مدل، قابلیت‌های دینامیکی از قبل بهتر شد. با خرید قسطی سمند سفرهایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز داشته باشید!

عملکرد فنی

در کل سند با دو پیشرانه XU7 و EF7 تولید می‌شود که می‌تواند یگانه یا دوگانه سوز باشد. SE و LX چهار سیلندری و هشت سوپاپه هستند و داراری پیشرانه XU7 می‎‌باشند. حجم این موتور 1761 سی‌سی است و حداکثر قدرت این ماشین در هر 6000 دور در دقیقه برابر با 100 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن در 3000 دور در دقیقه 153 نیوتون متر می‌باشد. گیربکس 5 سعته دستی آن نیز قادر است تا در مدت زمان 13.1 ثانیه این خودرو را از حالت توقف به شتاب 100 برساند. 

وزن این خودروها 1220 کیلو است و سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر به صورت متوسط برابر 8.34 لیتر می‌باشد. در برخی از مدل‌ها موتور EF7 با 16 سوپاپ عرضه شده است. با خرید اقساطی سمند یک اسب طلایی تندرو داشته باشید!

EF7 آلمانی گنجایشی برابر با 1654 سی‌سی دارد. این موتور دارای حداکثر 113 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتون متر در 4500 دور در دقیقه است، همچنین می‌تواند در 12 ثانیه از حالت توقف به شتاب 100 برسد. حداکثر قدرت این ماشین در هر 5500 دور در دقیقه برابر با 150 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن در 4800 دور در دقیقه 215 نیوتون متر است.

پیشنهاد ویژه خرید خودرو سمند

برای برخورداری از این خودروی ملی می‌توانید به شرکت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات دریافت وام از لیزینگ‌های معتبر و خرید اقساطی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی سمند در قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو ساینا

فروش اقساطی خودرو ساینا
خودرو ساینا یکی از زیباترین خودروهای ایرانی می‌باشد که توسط شرکت سایپا طراحی و تولید شده است.. برای خرید اقساطی خودرو ساینا به بخش...

خرید قسطی ماشین 405

خرید قسطی ماشین 405
یکی از جذاب‌ترین خودروهای پژو در سال‌های اخیر ماشین 405 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین 405 به بخش وسایل نقلیه در ...