خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/17 06:53:28

یکی از جذاب‌ترین محصولات کمپانی اپل تاکنون گوشی iphone 11 pro max بوده است. برای خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس


با گوشی آیفون 11 پرومکس بیشتر آشنا شوید!

شرکت اپل در سال‌های اخیر با طراحی و عرضه آیفون 11 پرومکس توانست شمار زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. در حال حاضر به علت افزایش قیمت کالای دیجیتال، خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس مناسب‌ترین راه برای تهیه این گوشی هوشمند است. در سال‌های اخیر صنعت طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند با پیشرفت چشمگیری روبرو بوده است. 

به‌گونه‌ای که همه روزه شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند جدید با ویژگی‌های منحصر به فرد هستیم. بدون شک امکانات درگوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زند؛ زیرا وجود این موارد است که موجب پدید آمدن تمایز میان گوشی‌های قدیمی و جدید می‌شود. به همین جهت بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی ترجیح می‌دهند از جدیدترین فناوری ممکن استفاده نمایند؛ تا به این طریق لذت استفاده از قابلیت‌ها و امکانات جدید و به روز محصولات دیجیتالی را برای خود به ارمغان آورند.

گوشی آیفون 11 پرومکس جزو آن دسته از محصولاتی بوده که از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مناسبی بهره‌می‌برد. به طور معمول، شرکت اپل همیشه محصولات خود را با ویژگی‌های جدید و مخاطب پسند عرضه می‌نماید. این موضوع سبب شده تا از شرکت اپل به عنوان یکی از غول‌های صنعت طراحی گوشی‌های هوشمند یاد شود.

اما در این میان می‌توان خرید قسطی گوشی آیفون 11 را به عنوان یکی از گزینه‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند عنوان نمود. زیرا با خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس می‌توان به صورت اقساطی، این گوشی هوشمند را خریداری کرد. 

مشخصات گوشی آیفون 11 پرومکس

گوشی آیفون 11 پرومکس از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برخوردار است. برای آگاهی بیشتر لازم است بدانید در قسمت صفحه نمایش این گوشی از یک نمایشگر سوپر Retina XDR OLED استفاده شده است. این نمایشگر دارای ابعاد 6.5 اینچ بوده و تصاویر را با رزولوشن 1242 در 2688 پیکسل به نمایش می‌گذارد.

 به همین منظور می‌توان به کمک این گوشی از تماشای انواع ویدیوهای با کیفیت نهایت لذت را برد. اپل برای طراحی گوشی آیفون 11 پرومکس از یک قاب ضد زنگ استفاده کرده است. یکی از نقاط قوت این گوشی، مقاومت در برابر نفوذ آب است. به عبارتی دیگر، گوشی آیفون 11 پرومکس از قابلیت مقاومت در برابر آب تا 4 متر، آن هم برای 30 دقیقه برخوردار می‌باشد. 

به همین منظور شما می‌توانید به راحتی آن را بدون نگرانی در محیط‌هایی مانند استخر استفاده نمایید. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی، ios 13 بوده که در صورت عرضه نسخه جدید قابل بروز رسانی است. با گذر از تمامی این موارد به قلب تپنده این گوشی یعنی تراشه اپل A13 Bionic می‌رسیم. این تراشه طراحی شده توسط شرکت اپل بوده که قدرت قابل توجهی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. 

اگر شما هم علاقه‌مند به ثبت تصاویر با کیفیت بالا هستید، گوشی آیفون 11 پرومکس برای شما سوپرایز ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در طراحی این گوشی از 3 دوربین اصلی با میزان کیفیت 12، 12 و 12 مگاپیکسل استفاده شده و دوربین سلفی آن نیز 12 مگاپیکسل می‌باشد. 

شرایط خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس 

در این مطلب تا حدودی به ویژگی‌ها و امکانات گوشی آیفون 11 پرومکس پرداخت شد. اما خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس موضوع مهمی بوده که بهتر است در مورد آن به بیان مطالبی پرداخته شود. بهتر است بدانید خرید قسطی گوشی آیفون مزایای قابل قبولی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

اولین و مهمترین مزیت خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرو مکس، امکان پرداخت هزینه خرید در چندین قسط است. به همین جهت شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی اپل به یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها، یعنی قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب به عنوان یکی از فروشگاه‌های خوش‌نام در زمینه فروش قسطی موبایل ایفون شرایط مناسبی را برای تهیه این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

علاوه بر آن، امکان تهیه این گوشی هوشمند به صورت نقدی نیز وجود خواهد داشت. بنابراین برای خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس کافی است همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي هدفون سامسونگ

خرید اقساطي هدفون سامسونگ
برند سامسونگ هدفون‌های بسیاری با انواع مختلف دارد. برای خرید اقساطي هدفون سامسونگ با نازل‌ترین قیمت به بخش کالای دیجیتال در سایت ...

خرید اقساطی tab s8 با چک

خرید اقساطی tab s8 با چک
اگر قصد خرید اقساطی tab s8 با چک را دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...