خرید قسطی گوشي هواوی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:43:32

کمپانی هوآوی محصولات مدرن و زیبایی را روانه بازار کرده است و در حوزه دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از بهترین محصولات برند هوآوی موبایل می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشي هواوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشي هواوی


گوشی هوآوی مدل mate 30 pro

mate 30 pro پرچمدار جدید هوآاوی که به تازگی معرفی شده است، ویژگی‌های بی‌نظیری دارد و از استقبال فروش فوق‌العاده‌ای برخوردار است. نمایشگر هورایزن، باتری ماندگار و تراشه‌ قدرتمند کرین 990 تنها بخشی از خصوصیات این شاهکار چینی می‌باشند. قابلیت خرید قسطی گوشي هواوی در قسطی کلاب فراهم شده است!

ماژول دوربین‌های چهارگانه دارای حسگر سه بعدی مدرن پرواز است که بوکه‌هایی حرفه‌ای ثبت می‌کند. حسگر 40 مگاپیکسلی نیز، با تکنولوژی کوآد بیر یا ترکیب چهار پیکسل مجاور، کار می‌کند. تله فوتو با زوم سه برابری دارد و یک پردازنده قوی که می‌تواند با کمک هوش مصنوعی محاسبات پردازشی خود را بهینه ‌سازی کند. با خرید اقساطی گوشي هواوی یک گوشی خاص داشته باشید!

چرا هواوی میت 30 پرو خاص است؟

با وجودی که هوآوی میت 30 پرو از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌کند و قیمت بالایی دارد، ولی با رقبایی مثل گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون 11 پرو برابری می‌کند. ظاهر لوکس و برازنده‌ای دارد، همچنین نمایشگر در لبه‌ها خمیده شده و شبیه به پرچمداران قدیمی سامسونگ می‌باشد. یک طراحی ساخت که با نام آبشاری معروف شده است. 

در این اسمارتفون حتی دکمه‌های فیزیکی هم حذف شده و هر چیزی توسط قابلیت‌های نرم‌افزاری انجام می‌شود. ماژول دوربین‌ها در فریم پشت، هاله‌ای دایره‌ای دارد. شیشه‌ای براق که همانند آینه است که زیبایی این گوشی را بیشتر می‌کند. در فریم زیرین، اسپیکر، شیار سیم و حافظه و گذرگاه usb تایپ سی قرار دارد، همچنین در فریم بالا  اشعه مادون قرمز جای گرفته است.

کیفیت در نمایشگر Mate 30 Pro

نمایشگر 6.53 اینچی از نوع امولد است که با رزولوشن 2400 * 1176 پیکسل عمل می‌کند. یعنی تراک پیکسلی آن 409 پیکسل در هر اینچ است. نمایشگر آبشاری با زاویه 90 درجه به صورت خمیده طراحی شده و یک لایه محافظ گوریلا گلس 6 بر روی صفحه قرار دارد.

یک بریدگی در بالای صفحه قرار دارد که حسگرهای سنجش عمق، تشخیص چهره و دوربین سلفی در آن جای گرفته است. طراحی صفحه به نوت 10 پلاس شباهت زیادی دارد و اسکنر اثر انگشت پایین نمایشگر در این گجت، به خوبی کار می‌کند. با خرید قسطی گوشي هواوی کیفیت را تجربه کنید!

سخت افزار قدرتمند هوآوی میت 30 Pro

تراشه هفت نانومتری کیرین 990 با داشتن هشت هسته که در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.86 گیگاهرتز عمل می‌کند و  پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP16 یکی از بهترین سخت‌افزارهای دنیای اسمارتفون را دارد. داشتن 8 گیگابایت رم در دو نسخه حافظه 128 و 256 گیگابایت که البته امکان پشتیبانی از حافظه جانبی را هم دارد. 

عملکرد این گوشی روان و سریع می‌باشد و بیشترین تمرکز هوآوی در این چیپست به کارگیری هوش مصنوعی برای پردازش سریع است. گیمینگ در این دستگاه فوق‌العاده می‌باشد. با خرید اقساطی گوشي هواوی قدرت و سرعت را مقایسه نمایید!

باتری ماندگار هوآوی میت 30 pro

وجود یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت که با یک شارژر پرسرعت 40 واتی، شارژ بی‌سیم 27 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس قابلیت شارژ شدن دارد، نسبت به رقبایی مانند نوت 10 پلاس و وان پلاس T7 رقابت می‌کند.

دوربین‌‌های Mate 30 Pro

دوربین اصلی با لنز 40 مگاپیکسل، لرزشگیر اپتیکال و حسگر RYB، دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و لرزشگیر اپتیکال، حسگر سه بعدی ToF و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ترکیبی فوق‌العاده دارند. امکان ضبط ویدیوهای 4K با نرخ سرعت 60 فریم بر ثانیه وجود امکان پذیر است، همچنین دوربین سلفی هم عملکرد خوبی دارد. با خرید قسطی گوشي هواوی عکاسی را حرفه‌ای انجام دهید!

امکانات و تجهیزات Mate 30 Pro

در این گوشی با حسگرهایی مثل شتاب سنج، مجاورتی، اثرانگشت، تشخیص چهره، ژیروسکوپ، فشار سنج و قطب نما رو به رو هستید، همچنین امکاناتی مانند مادون قرمز، GPS، وای فای، بلوتوث، NFC و اسپیکر استریو در این اسمارتفون موجود است.

پیشنهاد خرید گوشی هواوی مدل mate 30 pro

برای تهیه این گوشی قدرتمند می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران برخوردار شوید. از طریق یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت برای دریافت وام اقدام فرمایید و گوشی از دم قسط خود را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشي هواوی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون

خرید قسطی گوشی آیفون
گوشی آیفون یکی از گوشی های پر طرفدار در تمامی کشورهای مختلف است که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و عالی ...

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9
اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 را از...