فروش قسطی آیفون SE2020

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:18:44

برند اپل یکی از بهترین و لوکس‌ترین برندهای آمریکایی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی آیفون SE2020 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی آیفون SE2020


آیفون SE2020

نسخه اولیه آیفون SE در سال 2016 معرفی شده است. می‌توان گفت این نسخه، نسخه مقرون به صرفه و ارزان قیمت برند اپل محسوب می‌شود. پس از طی چهار سال نسخه جدیدی از این آیفون ارائه شده است. 

آیفون 2020 یک سخت افزار مناسب و قیمتی مناسب دارد. در ادامه قصد داریم تا این گوشی هوشمند را معرفی نماییم. قابلیت خرید قسطی آیفون SE2020 در قسطی کلاب فراهم شده است.

معماری و طراحی

طراحی این گوشی نوعی نوستالژی است. دکمه هوم در این گوشی دوباره بازگشته است و ظاهری قدیمی و کلاسیک دارد. قسمت پنل جلویی گوشی، ضخامت قابل توجهی دارد. از طرفی خبری از قابلیت تشخیص چهره نمی‌باشد و تعیین تشخیص هویت فقط با گذاشتن پسورد، پین و یا اسکن اثر انگشت انجام می‌شود.

این گوشی ابعادی برابر 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی‌متر مکعب و وزنی در حدود 148 گرم دارد. فریم از جنس آلومینیوم و پنل جلو و پشت از نوعی از شیشه ساخته شده است. 

این گوشی دارای یک گواهینامه ضد آب می‌باشد و می‌تواند در عمق یک متری به مدت 30 دقیقه سالم بماند. دستگاه آیفون SE2020 در سه رنگ زیبای قرمز، مشکی و سفید تولید شده است. با خرید اقساطی آیفون SE2020 تجربه ای مدن و کلاسیک داشته باشید!

دوربین‌ها

این گوشی دارای یک دوربین اصلی و یک فلش LED می‌باشد. دوربین اصلی یک دوربین 12 مگاپیکسلی از نوع لنز واید می‌باشد که قادر است فوکوس خودکار به همراه تکنولوژی تشخیص فاز انجام دهد. همچنین دارای یک لرزشگیر اپتیکال تصویر است.

این دوربین قادر است تا با استفاده از قابلیت HDR عمل کند. همچنین، می‌تواند با سرعت 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 2160 پیکسل فیلم‌برداری کند و یا با سرعت 240 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل به فیلم برداری بپردازد.

 دوربین سلفی یک دوربین 7 مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازد. با خرید قسطی آیفون SE2020 کیفیت در عکاسی را تجربه کنید!

مشخصات صفحه نمایش

این اسمارت فون از فناوری Retina IPS استفاده می‌کند. سایز صفحه 4.7 اینچ می‌باشد. با وجود حاشیه‌های ضخیمی که در گوشه‌های صفحه قرار دارند، نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 65.4 درصد است. با خرید قسطی آیفون SE2020 کیفیت تصویر را تجربه کنید!

رزولوشن این صفحه 1334 در 750 پیکسل می‌باشد و به این ترتیب تراکم پیکسلی این دستگاه برابر 326 پیکسل در هر اینچ است. به طور تقریبی بر روی صفحه نمایش یک لایه محافظ LCD وجود دارد که آن را در مقابل خط و خش مقاوم می‌سازد.

هر چند بهتر است تا بر روی آن یک لایه محافظ نصب شود. باید گفت در این صفحه نیز قابلیت‌هایی مثل گستره رنگی مدرن و همچنین اصلاح متن وجود دارد. میزان روشنایی نیز حداکثر برابر 625 نیت می‌باشد.

سخت افزار قدرتمند

یکی از امتیازات این آیفون، وجود تراشه قدرتمند A13 Bionic است. این تراشه از یک پردازنده شش هسته‌ای برخوردار است که در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.2  گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی اپل یک پردازنده چهار هسته‌ای است که به خوبی از عهده تجزیه تحلیل‌های گرافیکی بر می‌آید. 

رم موجود در این آیفون تنها 3 گیگابایت است. حافظه داخلی نیز با سه نسخه متفاوت 64، 128 و 256 گیگابایتی تولید شده است. این گجت هوشمند از سیستم‌عامل iOS 13 برخوردار است. با خرید اقساطی آیفون SE2020 کارایی را تجربه کنید!

امکانات دیگر

در این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض از جنس لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت است که با یک شارژر سریع 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر این از شارژر بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین، دارای قابلیت‌های GPS و NFC می‌باشد و از یک کانکتور ریورسبل USB برخوردار است. با با خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون امکاناتی بی‌نظیر را تجربه کنید!

خرید آیفون SE2020

اگر می‌خواهید یک گوشی از برند اپل، ولی با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین، توصیه می‌شود تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید تا از مزایای خرید اقساطی بهره‌مند شوید. 

در این فروشگاه می‌توانید به یکی از چهار لیزینگ موجود، اعتبار اقساطی دریافت کنید. وام بگیرید و کالای خود را چند روز بعد سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آیفون SE2020 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس

خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس
کامپیوترهای ایسوس جز برترین کامپیوترهای خانگی دنیا می‌باشند که بیشترین فروش را در سال‌های اخیر داشته است. برای خرید اقساطی کامپیوتر ...

خرید موبایل سامسونگ قسطی

 خرید موبایل سامسونگ قسطی
فروش اقساطی موبایل سامسونگ، فروش اقساطی کالای دیجیتال، خرید موبایل سامسونگ قسطی، در قسطی کلاب با هدف برآوردن نیازهای مشتری، به ابزار و لوازم...