فروش قسطی موبایل آیفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/17 04:16:58

برند اپل بهترین کمپانی تولید کننده کالای دیجیتال و موبایل می‌باشد که در ایران نمایندگی‌های بسیاری دارد. برای خرید قسطی موبایل آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی موبایل آیفون 12


بررسی گوشی جذاب آیفون 12

بی‌شک یکی از محبوب‌ترین برندها در دنیا گوشی‌های آیفون هستند، ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. با این حال، قیمت بالای این گوشی‌ها همیشه مشکلی برای طرفداران گوشی آیفون بوده است. این مشکل در یک سال گذشته و در کشور ما به دلیل افزایش نرخ دلار، بزرگتر هم شده است. به همین منظور، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید اقساطی موبایل آیفون 12 را برای شما فراهم آورده است. 

شما می‌توانید از طریق این فروشگاه، نسبت به خرید اقساطی گوشی آیفون در انواع مدل‌ها اقدام کنید. آیفون 12 آخرین مدل از تولیدات شرکت اپل است که اواخر مهر ماه 1399 در آمریکا عرضه شد. در ادامه به معرفی مشخصات ظاهری و فنی این کالای دیجیتال خواهیم پرداخت. 

معرفی گوشی آیفون 12

گوشی آیفون 12 در 3 مدل معمولی، پرو (Pro) و مینی به بازار عرضه شده که فروشگاه قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی موبایل اپل و آیفون 12 در هر سه مدل کرده است. در ابتدا بهتر است بدانید که مهمترین وجه تمایز آیفون 11 و 12 نمایشگر آنها می‌باشد. آیفون 12 از کیفیت تصویر و رنگ بالاتری به نسبت آیفون 11 برخوردار است. 

همچنین خوب است بدانید که گوشی آیفون 12 پرو، 25% از مدل معمولی و بیش از 40% از مدل مینی گران‌تر است. سایز مدل‌های معمولی و پرو یکسان و 6.1 اینچ می‌باشد، درحالی که مینی 5.4 اینچ است. با وجود سایز یکسان، وزن مدل پرو حدود 25 گرم بیشتر از مدل معمولی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل آیفون 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ضخامت هر 3 مدل، 7.4 میلی متر است. بارزترین مشخصه آیفون 12 پرو در مقایسه با دو مدل دیگر قدرت دوربین آن می‌باشد. این دوربین قدرت 4 برابر زوم اپتیکی و 10 برابر زوم دیجیتال، تله فوتو، ضبط ویدئو تا 60 fps و اسکنر LiDAR برای عکاسی حالت شب است، همچنین این مدل با حافظه داخلی بیشتری به نسبت 2 مدل دیگر ارائه شده است. 

مدل پرو با ظرفیت داخلی 128 تا 512 گیگابیت موجود است درحالی که دو مدل دیگر از 64 تا 256 گیابایت عرضه شده‌اند و امکان افزودن حافظه خارجی به آنها وجود ندارد، همچنین رم این گوشی ها نیز 6 گیگابایت است. با خرید قسطی موبایل آیفون 12 از قسطی کلاب، یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

دوربین این گوشی‌ها 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آنها نیز 12 مگاپیکسل است. مدل پرو دارای 3 لنز دوربین در پشت گوشی می‌باشد و دو مدل دیگر 2 لنز دارند. هر سه مدل اینترنت 5G را حمایت می کنند. 

انواع گوشی آیفون 12 

پوشش بدنه آیفون 12 ضد خش است و این گوشی ها تا عمق 60 متر و به مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. نسخه جهانی این گوشی‌ها تک سیم کارت و نسخه طراحی شده برای چین، دو سیم کارت است. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سیستم عامل آیفون 12، iOS 14 می‌باشد و پردازنده مرکزی آن نیز 6 هسته‌ای است. باتری این گوشی غیرقابل تعویض می‌باشد و با هر بار شارژ قابلیت پخش 17 ساعت ویدئو را دارد، همچنین این گوشی قابلیت شارژ بی سیم دارد.

حسگرهای این گوشی‌ها عبارتند از ژیروسکوپ، فشارسنج، شتاب‌سنج، قطب‌نما، سنسور مجاورت و Face ID. موبایل آیفون 12 فاقد رادیو است و در رنگ‌های بنفش، سرمه‌ای، نوک مدادی، نقره ای، طلایی، سبز، آبی و قرمز تولید شده که البته همه مدل‌ها در تمامی رنگ‌ها تولید نشده اند. 

فروش قسطی موبایل اپل 

اکثر کاربران ایرانی به این گوشی نمره 8 تا 10 داده‌اند و در کل میزان رضایت از کیفیت و عملکرد آن بسیار بالا است. با خرید قسطی موبایل آیفون 12 از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

فروش قسطی موبایل آیفون 12

شما از طریق فروشگاه آنلاین قسطی کلاب می‌توانید علاوه بر خرید اقساطی گوشی آیفون، اقدام به خرید نقدی و اقساطی تمامی اقلام کالای دیجیتال بکنید. این فروشگاه با فراهم کردن شرایطی مناسب، خرید اقساطی موبایل آیفون 12 را برای علاقمندان به این برند میسر کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند ایسوس اقساطی

ساعت هوشمند ایسوس اقساطی
ساعت هوشمند در ابتدا به عنوان یک دستگاه مکمل برای تلفن های همراه هوشمند طراحی و ساخته شد. در واقع وظیفه ی این ساعت ها، انجام قسمتی از ...

خرید قسطی هدست تسکو

خرید قسطی هدست تسکو
یکی از بهترین برندهای تولید کننده هدفون در دنیا تسکو می‌باشد. برای خرید قسطی هدست تسکو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...