خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/16 15:52:19

یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی مایکروسافت، ایکس باکس نام دارد که در مدل‌های متنوع و گوناگونی وارد بازار شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت


معرفی ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری ایکس به عنوان جدیدترین کنسول ساخته شده توسط شرکت بزرگ مایکروسافت شناخته می‌شود. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس فعالیت می‌کنند که یکی از معتبرترین آن‌ها قسطی کلاب است. برای خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امروزه انجام بازی سرگرمی به صورت ویدیویی نیازمند به استفاده از کنسول‌های قدرتمند و جدید است. زیرا کنسول‌های قدیمی با توجه به سخت افزار به کار رفته در طراحی آن‌ها نمی‌توانند بازی‌های جدید را اجرا کنند. معمولا بازی‌های ویدیویی که اخیرا به بازار عرضه می‌گردند از گرافیک زیادی برخوردار هستند. 

به همین علت برای انجام بدون مشکل این بازی‌ها باید از کنسول‌های نسل نهمی مانند ایکس باکس سری ایکس استفاده نمود. زیرا این کنسول نسبت به کنسول‌های نسل قدیمی از سخت افزار قدرتمندتری بهره می‌برد. با خرید قسطی ایکس باکس با حکمت کارت از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

این امر سبب شده تا بتوان به وسیله این کنسول جدیدترین بازی‌های روز دنیا را بدون مشکل اجرا نمود. شرکت سازنده کنسول ایکس باکس سری ایکس یعنی مایکروسافت در رابطه با این کنسول اولویت خود را عملکرد خوب سخت افزاری قرار داده است.

یکی از مناسب‌ترین راه‌های تهیه این کنسول خرید آن به وسیله فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس است. زیرا معمولا شرکت‌هایی که این کنسول را به صورت فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس برای مخاطبان خود عرضه می‌کنند شرایط مناسبی را در اختیار فرد قرار می‌دهند. برای خرید قسطی ایکس باکس با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت افزار کنسول ایکس باکس سری ایکس

شرکت مایکروسافت برای کنسول نسل نهمی خود یعنی Xbox سری X تمام تلاش خود را به کار بسته تا یک محصول استاندارد و قدرتمند را به بازار عرضه نماید. به گونه‌ای که سخت افزار این کنسول از Xbox One چهار برابر قدرتمندتر بوده و این یکی از موارد اعلام شده توسط شرکت سازنده است. مایکروسافت در قسمت سخت افزار کنسول ایکس باکس سری ایکس از یک پردازنده شخصی سازی شده 8 هسته‌ای AMD’s Zen 2 استفاده کرده است. با خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت از قسطی کلاب یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

وجود یک پردازنده قدرتمند در قسمت سخت افزار این کنسول باعث شده تا پردازش انواع بازی‌های روز دنیا به سادگی صورت گیرد، همچنین در بخش گرافیک کنسول ایکس باکس سری ایکس از معماری گرافیکی RDNA 2 رادئون استفاده شده است. علاوه بر آن مایکروسافت در این کنسول نسل نهمی خود از یک هارد SSD پرسرعت با میزان حافظه 1 ترابایت بهره‌گیری کرده است. 

این موضوع سبب شده تا لودینگ بازی‌ها با بیشترین سرعت ممکن صورت گیرد، همچنین حافظه موقت (RAM) به کار رفته در این کنسول 16 گیگابایت حافظه GDDR6 با میزان باس 320mb است. برای خرید قسطی ایکس باکس با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کنسول از هارد اکسترنال پشتیبان به وسیله درگاه USB 3.2 بهره می‌برد. شرکت مایکروسافت در این کنسول خود از درایو نوری 4K UHD Blu-ray استفاده کرده است. وجود تمامی این ویژگی‌ها در کنسول ایکس باکس سری ایکس باعث شده تا بتوان تمامی بازی‌ها را با رزولوشن 4K به راحتی اجرا نمود. 

شرایط خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت

در حال حاضر فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس توسط فروشگاه‌ها و شرکت‌های زیادی صورت می‌گیرد. اکثر این فروشگاه‌ها مانند قسطی کلاب فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس را با شرایط بسیار مناسب به مخاطبان ارائه می‌دهند. خرید قسطی کنسول بازی می‌تواند مزایای بسیار خوبی را برای خریدار به ارمغان آورد.

با خرید کنسول بازی به وسیله فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس دیگر نیازی به پرداخت هزینه زیاد در هنگام تحویل گرفتن کالا نخواهد بود. زیرا هزینه خرید کنسول به صورت قسطی در چند ماه پرداخت می‌شود. با این اوصاف اگر به دنبال خرید کنسول بازی به صورت قسطی هستید پیشنهاد می‌شود تا این محصول را از طریق فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس در فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی دوربین کانن

فروش قسطی دوربین کانن
اگر علاقه مند به عکاسی حرفه ای و ثبت عکس هایی طبیعی و با کیفیت هستید حتما با برند کانن آشنایی دارید. برای مشاهده جدید ترین مدل دوربین های کانن...

خرید قسطی کنسول ps4 pro

خرید قسطی کنسول ps4 pro
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی کنسول ps4 pro به بخش کنسول بازی در...