خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/17 11:07:41

برند هیمالیا یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا


یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پاناروما

برند هیمالیا از جمله پر طرفدارترین و مقرون به صرفه‌ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار می‌باشد. این کارخانه بیش از نیم قرن سابقه موفق در تولید لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر دارد. 

هیمالیا تلاش می‌کند تا با به روزترین طراحی‌های دنیا و همچنین به کارگیری تکنولوژی‌های نوین به خصوص از شرکت AEG آلمان و دیگر استانداردهای اروپایی در محصولاتش استفاده نماید. قابلیت خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا در قسطی كلاب وجود دارد.

یخچال فریزرهای دوقلوی هیمالیا در دو مدل پاناروما پلاس و پانارومای معمولی به بازار عرضه شده ولی پس از یکپارچه سازی تنها مدل پاناروما پلاس به بازار عرضه می‌شود. این محصول جدید در دو رنگ نقره‌ای و سفید چرمی تولید شده است و قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای دارد. پس اگر شما نیز به دنبال یک گزینه خرید مناسب هستید و به فضای زیادی نیاز دارید، یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا پانوراما یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما خواهد بود.

از نظر ابعاد و گنجایش نیز این محصول دارای 770 لیتر ظرفیت است که 440 لیتر مربوط به یخچال و 377 لیتر مربوط به فریزر می‌باشد و 140 كیلوگرم وزن دارد. تعداد طبقات اصلی یخچال 5 و تعداد طبقات درب آن 5 است، همچنین یخچال دارای 2 کشو می‌باشد و جهت باز شدن آن به سمت راست است.

یک محفظه مخصوص به نگهداری میوه و سبزی در این یخچال قرار دارد، همچنین فریزر دارای 7 کشو می‌باشد. این یخچال دارای سامانه سرمایش و انجماد سریع است که دارای هشدار باز ماندن درب می‌باشد. با خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا فضا كم نخواهد آمد!

بررسی ظاهری 

یکی از خصوصیات ویژه این یخچال فریزر وجود دستگیره‌های بلند فلزی است که جلوه‌ای براق و زیبا دارد، همچنین بر روی درب یخچال این محصول یک هوم بار قرار دارد. به علاوه می‌توانید از طریق فریزر به آب سرد کن اتوماتیک كه به آب شهری متصل است، دسترسی داشته باشید. محصول جدید هیمالیا قادر است تا به صورت خودکار به تولید یخ بپردازد. همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات موجود به خصوص در فصول گرم تابستان کافی نبودن میزان یخ می‌باشد. 

در این دستگاه یک محفظه مخصوص (Easy Ice Access) وجود دارد که به راحتی برای شما یخ تولید می‌کند. یخچال فریزرهای پاناروما در هر دو قسمت یخچال و فریزر دارای قابلیت نوفراست یا بدون برفک هستند. در ادامه با برخی از مزایا و خصوصیات این یخچال فریزر آشنا می‌شویم. با خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا از تولیدات داخلی حمایت كنید!

بررسی بار یخچال دوقلو هیمالیا

وجود بار خانگی کمک می‌کند تا به آسانی به اقلامی که به آنها بیشتر نیاز دارید، دسترسی داشته باشید. قابلیت خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling Plus)کمک می‌کند تا بتوانید یخچال یا فریزر را به دیگری تبدیل کنید و حتی می‌توانید یکی از این دو را به تنهایی غیر فعال نمایید. 

وجود تنظیم کننده رطوبت (Moisture Balancer) در این یخچال فریزر کمک می‌کند تا در Multi Box از سبزیجات و میوه‌های تازه‌تر و ماندگارتری برخوردار شوید. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هیمالیا و حفظ رطوبت محفظه‌ها، میزان طراوت و ماندگاری را تا دو برابر خود افزایش خواهد داد!

یخچال فریزر دوقلوی پانوراما دارای رتبه مصرف انرژی A می‌باشد و بنابراین در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی به عمل می‌آورد. قابلیت محافظت از ضد ویروس‌ها (Anti-Virus Protection) در این ماشین کمک می‌کند تا سلامتی به ارمغان بیاید. 

در زمان‌های مناسبی درون یخچال ازون تولید می‌شود تا بتواند از رشد بیشتر باکتری‌ها جلوگیری به عمل آورد. باکتری‌های مضر سبب بیماری و از بین رفتن مواد داخل یخچال می‌شوند. با خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا ماندگاری تا دو برابر افزایش یابد!

این یخچال فریزر دارای قفل کودک است تا از تنظیمات احتمالی جلوگیری به عمل آورد. در هر دو کابین این محصول می‌توانید از روشنایی داخلی و خارجی منحصر به فردی(Optic Plus or Super Optic LED Plus) برخوردار باشید. از طرفی، این روشنایی به صورت یکدست و یکسان در تمام دستگاه منتشر می‌شود. 

یک محفظه مخصوص (Vita Fresh Plus) وجود دارد تا مواد غذایی شما را سالم و تازه نگه دارد. این محفظه می‌تواند دمایی پایین‌تر از 30 درجه سانتی‌گراد برقرار سازد تا ماهی و گوشت در بهترین شرایط خود نگهداری شود. میزان صدای تولید شده توسط یخچال تنها 38 دسیبل برای این محصول 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرایط خرید اقساطی یخچال دوقلو هیمالیا از قسطی کلاب

برای تهیه این یخچال فریزر و قسطی‌ کلاب مراجعه فرمایید تا از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال دوقلو هیمالیا از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با ارز دیجیتال

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با ارز دیجیتال
برای خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با ارز دیجیتال به بخش یخچال فریزر پاکشوما در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید سرویس قابلمه دلمونتی

خرید سرویس قابلمه دلمونتی
داشتن یک سرویس قابلمه مدرن با برند دلمونتی خواسته هر کدبانویی است. برای خرید اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی به بخش...