خرید اقساطی گوشی poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/30 17:26:14

شرکت شیائومی یکی از بزرگترین شرکت‌های چینی است که به تولید محصولات دیجیتالی و موبایل می‌پردازد. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی poco x3 pro


معرفی گوشی poco x3 pro

گوشی poco x3 pro یک نمونه از گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط شرکت پوکو می‌باشد. در شرایط فعلی خرید قسطی گوشی poco x3 pro یکی از بهترین راه‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است. 

برند پوکو یکی از برندهای نوپا در صنعت طراحی گوشی‌های هوشمند بوده که این برند به عنوان زیر مجموعه شرکت شیائومی فعالیت می‌کند. امروزه با فعالیت شرکت‌های طراحی کننده گوشی‌های همراه، رقابت در بازار بی‌رحم گوشی‌های هوشمند به امری دشوار تبدیل شده است. اما وضعیت برای شرکت پوکو به گونه دیگری رقم خورده است.

گوشی poco x3 pro یکی از محصولاتی بوده که در هنگام عرضه، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این گوشی بتواند به فروش مناسب دست یابد. گوشی poco x3 pro به علت برخورداری از سخت افزار مناسب و طراحی ظاهری مطلوب توانسته به یکی از گوشی‌های محبوب در کشورهای آسیایی تبدیل شود. پوکو X3 به عنوان یک گوشی میان‌رده از نمایشگر 120 هرتزی برخوردار می‌باشد.

یکی از مواردی که موجب استقبال خوب افراد از این گوشی شده، قیمت مناسب آن است. زیرا برند پوکو گوشی x3 pro خود را با قیمت 250 یورو به بازارهای جهانی عرضه کرده است. بنابراین می‌توان با خرید اقساطی گوشی poco x3 pro یک نمونه از این گوشی هوشمند را خریداری نمود. 

مشخصات گوشی poco x3 pro

برند پوکو برای طراحی این محصول خود از بدنه‌ی پلاستیکی و براق استفاده کرده است. یکی از دلایل استفاده از بدنه پلاستیکی در طراحی این گوشی هوشمند افزایش جذابیت آن است. اما دلیل اصلی انتخاب یک بدنه پلاستیکی، کاهش قیمت نهایی گوشی poco x3 pro می‌باشد. 

به همین علت شرکت پوکو با استفاده از بدنه پلاستیکی علاوه بر جذابیت بیشتر این گوشی موجب کاهش قیمت خرید آن شده است. برند پوکو در طراحی نمایشگر این گوشی هوشمند از یک نمایشگر IPS LCD استفاده کرده است. این نمایشگر از ابعاد 6.67 اینچ برخوردار است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080 در 2400 پیکسل به نمایش در آورد. 

پوکو برای مقاومت بیشتر این نمایشگر از محافظ " کورنینگ گوریلا گلس 6 " بهره گرفته است. اما با عبور از ویژگی‌های ظاهری و نمایشگر این گوشی نوبت به قسمت سخت افزار آن می‌رسد. بهتر است بدانید گوشی poco x3 pro در دل خود تراشه قدرتمند Qualcomm Snapdragon 860 را حمل می‌کند. استفاده از این تراشه قدرت و کارایی بالایی را برای این گوشی هوشمند به ارمغان آورده است.

همچنین poco x3 pro دارای یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 640 می‌باشد. با وجود این قطعات سخت افزاری می‌توان انواع بازی‌های موبایل را بر روی این گوشی اجرا نمود. گوشی poco x3 pro دارای امکانات دیگری نیز می‌باشد که برخی از آن‌ها عبارتند از :

• برخورداری از چهار دوربین با کیفیت‌های 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی 20 مگاپیکسل

• میزان حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت

• میزان حافظه رم 6 و 8 گیگابایت

• قابلیت شارژ سریع

• برخورداری از حسگر اثر انگشت

• امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان

وجود این ویژگی‌های سخت افزاری سبب شده تا بسیاری از افراد از خرید قسطی گوشی poco x3 pro برای تهیه این گوشی هوشمند استفاده نمایند. 

خرید اقساطی گوشی poco x3 pro با شرایط عالی

در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه به دنبال خرید قسطی گوشی poco x3 pro هستند تا به این طریق از امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند شوند. زیرا با خرید اقساطی گوشی poco x3 pro می‌توان قدرت خرید خود را افزایش بخشید. همچنین اگر به دنبال خرید اقساطی موبایل هستید می‌توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای این منظور استفاده نمایید. 

جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید قسطی کلاب از مناسب‌ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی گوشی شیائومی است. این فروشگاه با بررسی وضعیت مخاطبان خود، شرایط ایده آلی را برای فروش اقساطی گوشی موبایل در نظر گرفته است. همچنین در صورت لزوم امکان خرید به صورت نقدی نیز وجود خواهد داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی بادز 2 چکی

خرید قسطی گلکسی بادز 2 چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 چکی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با چک
شرایط خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ که توسط فروشگاه قسطی کلاب مهیا شده، به همه افراد کمک می کند تا بتوانند یک خرید ماندگار و...