خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/31 09:57:33

تبلت‌های کمپانی سامسونگ بسیار باکیفیت و زیبا طراحی شده‌اند و محبوبیت ویژه‌ای در دنیا دارند. شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت


تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7+ SM-T975

گلکسی +Tab S7 دارای یک صفحه نمایش 12.4 اینچی است که از فناوری سوپر امولد استفاده می‌کند. علاوه بر این، ویژگی همیشه روشن نیز در این نمایشگر وجود دارد. رنگ مشکی به خوبی در این نمایشگر به تصویر کشیده شده و هیچ گونه مشکلی از نظر بازتاب در زمینه مشکی وجود ندارد. رزولوشن این صفحه برابر 1752×2800 پیکسل است.

نرخ تازه سازی صفحه نیز 120 هرتز می‌باشد. این نمایشگر لمسی به خوبی عمل می‌کند. حاشیه کم در این تبلت، امکان برخورداری از یک نمایشگر فبلت را برای شما فراهم می‌سازد و نسبت نمایشگر به بدنه در این تبلت 84.6 درصد است. با خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت لذت فیلم دیدن، وب گردی و بازی را تجربه کنید!

سخت افزار فوق‌العاده

تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 865 چیزی فرای تصور است که در این تبلت قرار گرفته و وجود 6 یا 8 گیگابایت رم و حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت، همان سرعت و فضایی را به شما ارائه می‌دهد که مشتاق آن هستید. با این خصوصیات می‌توانید بیشتر از 10 برنامه را همزمان اجرا کنید. 

رم 6 گیگابایتی تنها حافظه 128 گیگابایت دارد و پردازنده هشت هسته‌ای این تبلت در محدوده فرکانسی 1.8 تا 3.09 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی با مدل Adreno 650 تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

نرم افزار مناسب

علاوه بر سیستم عامل اندروید نسخه 10 و رابط کاربری OneUI 2.5 با قابلیت‌های متفاوت‌تری نیز رو به رو هستید. سیستم رومیزی سامسونگ دکس به همراه محافظ و کیبورد مخصوص به شکل اتوماتیک وارد عمل می‌شود. حالت دکس فعال می‌گردد و منوی برنامه‌ها را از طریق استارت خواهید دید. هر چند نباید این انتظار را داشته باشید که محیط پیش رویتان مشابه ویندوز باشد، ولی از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است. این محیط خیلی شبیه به تجربه کار با محیط لینوکس اوبونتو می‌باشد.

یکی از امتیازات ویژه در این تبلت باز کردن چند برنامه و مشاهده آن‌ها به طور هم‌زمان در یک صفحه است. در این تبلت به شکل معجزه‌آسایی می‌توانید زمانی که فیلمی تماشا می‌کنید، با قلمتان مواردی را یادداشت نمایید، ماشین حسابتان را باز کنید و فایل اکسل خود را ببینید! با خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت یک تبلت با قابلیت‌های خاص داشته باشید!

دوربین‌ها

سلفی موجود در این تبلت، یک لنز 8 مگاپیکسلی واید است که می‌تواند با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل به فیلمبرداری بپردازد. علاوه بر دوربین سلفی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 13 مگاپیکسلی در یک ماژول عمودی در پشت تبلت قرار دارد. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت حتی ماژول دوربین هم در این تبلت، رضایت بخش خواهد بود.

باتری نیرومند

به دلیل صفحه بزرگ این تبلت و انرژی مصرفی آن، یک باتری قدرتمند 8000 میلی آمپر ساعتی در مدل 6 گیگابایتی و یا باتری قدرتمند 10090 میلی آمپر ساعتی در مدل‌های 8 گیگابایتی در کنار این تبلت عرضه می‌شود که با یک شارژر پر سرعت 15 واتی ارائه شده در محصول و یا شارژر 45 واتی جداگانه به سرعت شارژ می‌شود. اگر بخواهید این شارژر پر سرعت را به صورت جداگانه خریداری نمایید، باید از یک آداپتور و کابل شارژ جایگزین نیز استفاده کنید.

حسگرهای متنوع

در این تبلت از حسگرهای فوق‌العاده‌ای مثل اثر انگشت، ژیروسکوپ، قطب نما، شتاب سنج، مجاورتی و ANT+ استفاده شده است. با خرید قسطی تبلت سامسونگ یک تبلت ویژه با امکانات و تجهیزاتی مفید و دوست داشتنی داشته باشید!

خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت

برای داشتن این تبلت فوق‌العاده و بی‌نظیر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. از لیزینگ‌های موجود در این فروشگاه به راحتی وام بگیرید و چند روز بعد این کالای محبوب را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي m23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشي m23 سامسونگ
با خرید اقساطی گوشي m23 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب، یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید. ...

خرید اقساطی گوشی Y5P هوآوی

خرید اقساطی گوشی Y5P هوآوی
یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوآوی مدل Y5P می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی Y5P هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...