فروش اقساطی گوشی a71

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:34:45

برند سامسونگ با معرفی گوشی a71 توجه بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کرد. برای خرید اقساطی گوشی a71 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی a71


بررسی گوشی جذاب A71

A71 یکی از جدیدترین گوشی‌های عرضه شده توسط شرکت سامسونگ است که در میان اسمارتفون‌های میان رده با استقبال زیادی روبرو شده است. می‌توان گفت یکی از بهترین میان رده‌های بازار گوشی a71 به شمار می‌رود. در ادامه با معرفی این محصول سامسونگی همراه باشید. 

قابلیت خرید قسطی گوشی a71 در قسطی کلاب فراهم شده است. این گوشی نسبت به A70 از سخت افزار پردازشی مناسب‌تری برخوردار است و یک ماژول دوربین چهارگانه دارد.

مشخصات ظاهری

این گوشی بدنه‌ای با ابعاد 163.6 در 76 در 7.7 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 179 گرم ‌دارد. جنس قسمت جلو از شیشه و جنس فریم و بدنه از پلاستیک است.

به علاوه، قادر است تا از دو سیم‌کارت پشتیبانی نماید. این دستگاه در رنگ‌های بی‌نظیر سفید، مشکی، صورتی، آبی و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطی گوشی a71 شیک و برازنده باشید!

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش این گوشی از نوع لمسی خازنی است که از فناوری سوپر آمولد پلاس بهره‌مند است. 6.7 اینچ سایز دارد و تراکم پیکسلی آن در حدود 393 پیکسل در اینچ است. 

قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 87.2 درصد است. رزولوشن آن 1080 در 2400 پیکسل است. 

یک لایه محافظ کورنینگ گوریلاگلس 3 نیز بر روی صفحه نمایش قرار دارد. با خرید اقساطی گوشی a71 یک تجربه باکیفیت از صفحه داشته باشید!

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری

این دستگاه قادر است تا از اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 استفاده نماید. دارای یک تراشه 8 نانومتری کوالکوم اسنپدراگون 730 می‌باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای در فرکانسی با محدوده 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. این گوشی دارای دو نسخه متفاوت رم می‌باشد.

دو ورژن متفاوت رم 6 و 8 هر دو قابلیت‌های بی‌نظیری را به این اسمارتفون می‌بخشد، همچنین دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که در کنار آن یک شیار حافظه میکرو اس دی نیز قرار دارد و می‌توانید آن را تا 1 ترابایت نیز افزایش دهید. نوع حافظه گوشی UFS 2.1 می‌باشد.

مشخصات دوربین

این ماژول چهارگانه، شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع واید می‌باشد که قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد. در کنار آن نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد. 

همچنین، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی مخصوص تشخیص و عمق نیز قرار گرفته است. در کنار این چهار دوربین یک فلش LED وجود دارد. با خرید قسطی گوشی a71 هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی کنید.

این دوربین‌ها قادرند تا با قابلیت عکاسی HDR و پانوراما عمل کند. همچنین با نرخ سرعت 960 فریم بر ثانیه و کیفیت فیلم برداری 1080 پیکسل و یا با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت عکاسی 4K به فیلم‌برداری می‌پردازند. 

این دوربین‌ها دارای یک لرزشگیر الکترونیکی هستند. دوربین سلفی یک دوربین فوق‌العاده 32 مگاپیکسلی از نوع واید است که می‌تواند با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل فیلم‌برداری کند.

مشخصات صوتی

این گجت دارای یک جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. همچنین، از طریق میکروفن اختصاصی خود قادر است تا نویز صدا را لغو کند.

مشخصات باتری

این گوشی هوشمند، دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که از طریق یک شارژ سریع 25 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید اقساطی گوشی a71 همیشه پرشارژ باشید.

قابلیت‌ها و امکانات

در این گوشی از حسگرهای مثل شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، مجاورتی و اثر انگشت برخوردارید. از نظر اتصالی نیز قادر است تا از طریق وای فای با شبکه بی سیم ارتباط برقرار کند. همچنین، مجهز به بلوتوث است و دارای فناوری‌های GPS، NFC، اتصال USB و رادیو می‌باشد.

خرید گوشی A71 از قسطی کلاب

برای تهیه این میان‌رده محبوب می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید اقساطی کالا بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و 3 الی 5 روز بعد کالای مورد نظرتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما، خرید قسطی گوشی a71 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

دیجیکالا a70

دیجیکالا a70
در دیجیکالا می توانید گوشی همراه سامسونگ a70 را مشاهده کنید و برند های مختلف را با هم مقایسه کنید. ناگفته نماند اگر میل به خرید اقساطی گوشی...

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل 13 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای...