خرید گوشی poco x3

تاریخ انتشار:
1403/2/24 01:43:24

جدیدترین گوشی شیائومی با طراحی استثنایی و ویژگی‌های فوق‌العاده به زودی وارد بازار خواهد شد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی poco x3


شیائومی دقیقا آن چیزی را می‌سازد که شما بهش نیاز دارید!

کمپانی شیائومی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد که متعلق به کشور چین است. این برند استثنایی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار محبوبیت دارد و هر ساله جز پرفروش‌ترین محصولات دنیا به شمار می‌آید.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که برند شیائومی در تولید محصولات خود بسیار دقت عمل دارد و سعی دارد، محصولی را تولید کند که دقیقا شما به آن نیاز دارید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

برای اجرای یک بازی سنگین در تلفن همراه به چه آپشن‌هایی نیاز است؟

همان طور که اطلاع دارید اکثر جوانان و نوجوانان علاقه بسیاری به بازی کردن در تلفن همراه دارند و اکثرا با این مشکل روبه‌رو هستند که گوشی در حین اجرای بازی هنگ می‌کند و یا به شدت داغ می‌کند. 

همین امر سبب می‌شود که از بازی کردن با تلفن همراه پشیمان شوند و مجبور به پرداخت هزینه برای خرید تبلت و یا لپ‌تاپ کنند. به همین منظور برند شیائومی گوشی poco x3 را به گونه‌ای طراحی کرده است که شما بتوانید سنگین‌ترین بازی‌ها را به روان‌ترین حالت بازی کنید و از بازی کردن خود نهایت لذت را ببرید. 

اگر تمایل به خرید تلفن همراه برای انجام بازی‌های متنوع و سنگین می‌باشید بهترین گزینه خرید گوشی poco x3 می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

برای اینکه یک گوشی هوشمند بتواند به راحتی بازی را بارگذاری و اجرا کند، نیاز به 3 آپشن قوی دارد. اولین ویژگی که سبب روان شدن بازی در یک تلفن همراه خواهد شد، وجود یک پردازنده قدرتمند می‌باشد که در گوشی poco x3 وجود دارد و از نوع اسنپدراگون 732 کوالکوم می‌باشد. 

ویژگی دوم برای روان بودن بازی وجود باتری قدرتمند در یک تلفن همراه است که در گوشی poco x3 باتری قدرتمندی با اندازه 5160 میلی آمپر بر ساعت وجود دارد که به همراه شارژر فوق سریع 33 واتی عرضه می‌شود، البته وجود یک خنک کننده برای تلفن همراه در هنگام بازی بسیار نیاز است. 

در گوشی poco x3 از فناوری خنک کننده مایع plus 1.0 استفاده شده است که بسیار مدرن می‌باشد. ویژگی سوم برای اجرای روان بازی نرخ تازه سازی است که در گوشی poco x3 بالای 120 هرتز می‌باشد.

همان طور که مشاهده کردید، گوشی poco x3 توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را بدون هیچ مشکلی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مناسب‌ترین گوشی هوشمند برای گیمرها!

گوشی poco x3 بی‌شک مناسب‌ترین و کامل‌ترین تلفن همراه برای گیمرها می‌باشد. این گوشی استثنایی دارای کوک دقیق برای موتور ویبره در محور Z است که باعث می‌شود حس شوک و ویبره را مانند دسته کنسول بازی حس کنید و با گوشی poco x3  لذت و دقت بالاتری را احساس کنید. 

استفاده از ویبره 4 بعدی در گوشی poco x3 سبب می‌شود که ویبره‌های متفاوت را تجربه کنید. راه رفتن، پریدن، شلیک کردن هر کدام ویبره و شوک مخصوص به خود را دارند که در گوشی poco x3 تمامی این حس‌ها را به بهترین شکل احساس خواهید کرد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برترین وبسایت فروش آنلاین در کسور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و مشتریان بسیاری دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمامی کالاهای روز دنیا را با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی به فروش می‌رساند. 

برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی و نقدی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی poco x3 از قسطی کلاب تجربه یک خرید خاطره انگیز را از آن خود کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a33 سامسونگ

خرید اقساطی a33 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی a33 سامسونگ با قیمتی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ
برند سامسونگ برندی موفق و مشهور در دنیا می‌باشد که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش...