فروش قسطی یخچال جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/14 23:54:57

کمپانی جی پلاس در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای دارد و جایگاه رتبه محصولات ایرانی را بالا برده است. برای خرید قسطی یخچال جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی یخچال جی پلاس


کمپانی جی پلاس

همانطوری که می‌دانید جی‌پلاس از محبوبیت زیادی در بازار ایران برخوردار است. این تولید کننده و مونتاژ کننده داخلی به عرضه محصولات شرکت ال‌جی در ایران می‌پردازد. یکی از این محصولات، یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس می‌باشد که در رنگ سفید تولید شده و شرکت گلدیران این کالا را گارانتی می‌کند. در ادامه این وبلاگ با من همراه باشید تا به معرفی این محصول بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی یخچال جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723W

این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A+ می‌‎باشد، بنابراین دارای قایلیت مصرف بهینه انرژی است و ظرفیت کلی این یخچال فریزر 497 لیتر، ظرفیت یخچال به تنهایی 320 لیتر و ظرفیت فریزر 177 لیتر می‌باشد. ارتفاع این یخچال 1768 میلی‌متر و عرض آن معادل 633 میلی‌متر و پهنایش 923 میلی‌متر است. 

این یخچال دارای چهار طبقه درب دار می‌باشد و از یک لامپ زیبا برخوردار است که در تاریکی شب به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید محتویات درون یخچال را مشاهده نمایید، همچنین دارای یک سیستم سرد کننده سریع است. با خرید قسطی یخچال جی پلاس مواد غذایی را تازه و سالم مصرف کنید!

یک کشو درون یخچال وجود دارد که در آن از فن‌آوری سرمایش سریع استفاده می‌شود. این کشو برای جای دادن گوشت، مرغ و ماهی که سریع مصرف می‌شود، مناسب است. با وجودی که این یخچال دارای یخساز اتوماتیک نیست، ولی خصوصیات و ویژگی‌های مطلوبی در ساخت آن وجود دارد. فریزر این ساید نیز شامل پنج کشو می‌باشد، همچنین دارای امکان فناوری انجماد سریع می‌باشد.

طبق طراحی‌های کلاسیک، یخساز مکانیکی نیز درون فریزر قرار دارد. از جمله ویژگی‌های این یخچال فریزر، سیستم هشدار برای باز ماندن درب می‌باشد. اگر شما در عرض چند دقیقه، درب یخچال یا فریزر را باز نگه دارید و آن را به خوبی نبسته باشید، یک هشدار صوتی به شما اطلاع رسانی می‌کند تا نسبت به بستن درب آن اقدام فرمایید. با خرید اقساطی یخچال جی پلاس از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت کنید!

ویژگی‌های استثنایی یخچال‌های جی پلاس

از جمله ویژگی‌های مطلوب این یخچال، وجود آب سردکن بیرونی است. بنابراین همیشه امکان تهیه یک لیوان آب گوارا را برای نوشیدن خواهید داشت. در این یخچال از ویژگی‌های نوینی در ساخت استفاده شده است. 

یک نمایشگر ال ای دی وجود دارد که می‌تواند به کنترل برخی از گزینه‌ها مانند تنظیم دما بپردازد. علاوه بر این که از فناوری سرمایش سریع نیز، پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید نسبت به سرد شدن سریع فضای یخچال مطمئن باشید، همچنین دارای قابلیت مخصوصی به نام سوپرکولینگ می‌باشد که سرمایش را از حالت معمولی نیز، بیشتر می‌کند. با خرید قسطی یخچال جی پلاس همه چیز سالم و تازه خواهد ماند!

رفرش باکس برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به کار می‌رود. سوپر فریز در فریزر کمک می‌کند تا از انجماد سریع برخوردار شوید و در زمان کوتاهی بتوانید محصولاتی که تازه به تازگی درون فریزر قرار داده‌اید را منجمد کنید، همچنین در این یخچال از سیستم گردش چندگانه هوای تازه برخوردارید که به دلیل یکنواخت کردن دما در کل یخچال و ماندگاری تمامی مواد غذایی به کار می‌رود. 

یک عملکرد هوشمندسازی در این یخچال وجود دارد که به صورت اتوماتیک به کنترل دما می‌پردازد. البته، شما می‌توانید حالت خنک سازی یخچال را غیر فعال نمایید. همان طور که گفتیم در این یخچال از سیستم آبریز و یخساز دستی و یا یخساز کمپرسور اینورتر برخوردارید. با خرید قسطی یخچال جی پلاس همیشه یک لیوان آب گوارا می‌نوشید!

پیشنهاد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

برای داشتن یک یخچال فریزر ساید با کیفیت می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز خود برخوردار شوید. شما می‌توانید از طریق یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام به دریافت وام کنید و این یخچال بی‌نظیر را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت لوازم برقی پاناسونیک

قیمت لوازم برقی پاناسونیک
شرکت پاناسونیک یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم برقی در جهان است که اعتبار و آوازه زیادی دارد. این شرکت ژاپنی در سال 1918 توسط کونوسوکه ...

خرید آنلاین لوازم آشپزخانه

خرید آنلاین لوازم آشپزخانه
برای خرید لوازم آشپزخانه راه های متفاوتی از جمله خرید آنلاین و غیرحضوری و خرید حضوری امکان پذیر است، اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همه گیر...