فروش قسطی یخچال اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/26 15:21:47

کمپانی موفق اسنوا بهترین و مدرن‌ترین محصولات خانگی را طراحی و تولید می‌کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی یخچال اسنوا

بررسی یخچال اسنوا

محصولات یخچال و فریزر به عنوان دو دوست همیشگی در آشپزخانه‌های ما جای دارند که بدون آن‌ها نمی‌توانیم حتی آشپزی کنیم! در این دو دستگاه مواد غذایی تازه و سالم می‌ماند. 

برای پیدا کردن یخچال فریزر مطلوب بهتر است تا سری به اسنوا بزنید و با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که مد نظر دارید، یخچال و فریزر محبوب خود را انتخاب کنید. در ادامه یکی از یخچال فریزرهای ساید بای ساید این برند معرفی شده است. 

قابلیت خرید اقساطی یخچال اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است. این یخچال ظاهر شیکی دارد. علاوه بر این که اسنوا، خدمات پس از فروش خوبی ارائه می‌دهد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

این یخچال فریزر با داشتن ارتفاع 1816 میلی‌متری، عرض 720 میلی‌متر و پهنای 916 میلی‌متری دارای یک محدوده گنجایشی 27 فوت است. داشتن یخچال با گنجایش 394 لیتر و یک فریزر با 197 لیتر، یک گنجایش کلی 591 را به شما هدیه می‌دهد که پاسخگوی تمامی مایحتاج مورد نظر یک خانواده پر جمعیت می‌باشد. 

این یخچال دارای وزنی معادل 110 کیلوگرم است. از جمله نکات مثبت این دستگاه، مصرف بهینه انرژی آن است. نمودار مصرف انرژی در این یخچال فریزر A+ می‌باشد.

این یخچال فریزر، در سه رنگ نقره‌ای، استیل و سفید تولید شده است. با خرید اقساطی یخچال اسنوا سالم، بهداشتی و تازه استفاده کنید!

مشخصات یخچال

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این دستگاه، وجود خاصیت نوفراست یا بدون‌ برفک است که شما را نسبت به مشکل برفک زدن، آسوده‌ خاطر می‌سازد. این یخچال دارای چهار طبقه درب‌دار است و دو کشو دارد. 

جهت باز شدن درب به سمت راست است. درون یخچال یک لامپ کوچک وجود دارد که در تاریکی شب نیز امکان یک دید مناسب را فراهم می‌سازد. درون کشو، جایگاه تنظیم دما و رطوبت قرار گرفته است. با خرید قسطی یخچال اسنوا از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید.

مشخصات فریزر

فریزر آن نیز دارای خاصیت نوفراست می‌باشد. چهار طبقه معمولی و دوطبقه درب‌دار دارد که به همراه دو کشو قرار گرفته است. جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ است.

از جمله ویژگی‌های خاص این یخچال فریزر وجود یخساز اتوماتیک می‌باشد. این یخچال دارای قفل کودک است و بنابراین لازم نیست تا نسبت به تغییر تنظیمات توسط کودکان نگرانی داشته باشید.

همچنین، مجهز به سیستم اخطار باز ماندن درب است و بنابراین با وجود این هشدار هیچ گونه اتلاف انرژی صورت نخواهد گرفت. با خرید قسطی یخچال اسنوا یک محصول باکیفیت داخلی را تهیه نمایید!

به علاوه، یخچال دارای یک آبسردکن است. بنابراین همیشه می‌توانید از آب سرد و گوارا بهره‌مند باشید. میزان صدای تولید شده در این دستگاه 38 دسیبل است که بسیار مناسب است و هیچگونه مزاحمتی برای شما فراهم نمی‌سازد. 

همچنین، یخچال دارای یک سیستم فوق‌العاده هوشمند در سرمایش دوگانه است و مجهز به محفظه بار می باشد. در این صورت می‌توانید بطری‌های نوشیدنی که زیاد مصرف می‌کنید و همچنین شربت‌های مختلف را درون بار قرار دهید. همچنين، در زير يخچال چرخ‌هايی قرار گرفته است كه امكان جابه‌جايی و حمل آسان را فراهم می‌سازد.

به علاوه، یک فیلتر تصفیه آب دارد که برای شما یک محصول سالم و بهداشتی را فراهم می‌سازد. این یخچال دارای یک نمایشگر فوق‌العاده نیز می‌باشد. با خرید قسطی یخچال اسنوا گوارا، تازه و بهداشتی بنوشید!

خرید یخچال اسنوا

برای تهیه این محصول داخلی و باکیفیت می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. همچنین، می‌توانید از خدمات اقساطی این فروشگاه اینترنتی در جهت خرید کالاهای فوق‌العاده بهره‌مند شوید. 

شما می‌توانید به آسانی از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و چند روز بعد لوازم خانگی یا کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین مدل یخچال

بهترین مدل یخچال
در گذشته مردم برای نگهداری از مواد غذایی خود دچار مشکل می شدند و مجبور بودند که برای سالم نگه داشتن مواد غذایی خود از روش هایی نظیر خشک کردن و نمک...

خرید قسطی جارو برقی philips

خرید قسطی جارو برقی philips
برند فیلیپس یکی از بهترین برندهای شناخته شده در دنیا است. برای خرید قسطی جارو برقی philips به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی...