خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 00:06:47

یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی که فروش بالایی داشته است مدل 12s ultra می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی


گوشی شیائومی 12s ultra

خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی 12s ultra شیائومی یک گوشی پرچمدار خوش قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی از بهترین محصولات شیائومی در سال 2022 است و به بزرگترین سنسور دوربین و بهترین Camera Tuner مجهز است. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی

شما با خرید قسطی گوشی 12s ultra شیائومی به یک گوشی بسیار متفاوت و خاص دسترسی خواهید داشت. پنل پشتی این گوشی از جنس چرم تولید شده است و ظاهری مات دارد، که به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. همچنین، ایستایی خوبی در دست کاربر دارد. این گوشی، تک رنگ بوده و در تنها در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است.

به هنگام خرید قسطی گوشی شیائومی 12s اولترا در نظر داشته باشید که نمایشگر آن تقریبا 90 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است و روشنایی و رزولوشن بسیار خوبی دارد. از ویژگی‌های جالب توجه این صفحه نمایش، می‌توان به پشتیبانی آن از ماکزیمم روشنایی 1500 نیت، HDR10+ و فناوری دالبی ویژن اشاره داشت. در نتیجه، از تماشای فیلم و یا اجرای بازی در این گوشی، هرگز خسته نخواهید شد.

اگر جز علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری می‌باشید، خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی قطعا یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. چرا که، پکیج این دوربین، به سه لنز حرفه‌ای و قدرتمند، از برند لایکا مجهز می‌باشد. از این روی، رضایت کاربر را به طور کامل جلب کرده و تصاویر ماندگاری را ثبت خواهد کرد. 

مشخصات فنی گوشی شیائومی 12s ultra

به منظور خرید قسطی گوشی 12s ultra شیائومی کسب آگاهی از مشخصات فنی این محصول، می‌تواند به شما کمک کند.

زمان معرفی و عرضه: 2022
سیستم عامل: Android 12
رابط کاربری: MIUI 13
وزن: 225 گرم
رنگ بندی: تک رنگ / مشکی
ابعاد: 163.2 * 75 * 9.1 میلی متر
پردازنده اصلی: 8 هسته‌ای (Qualcomm SM 8450 Snapdragon 8 Gen 1)
پردازنده گرافیکی: Adreno 730
ابعاد نمایشگر: 6.73 Inch
نوع نمایشگر: LTPO AMOLED
نرخ نوسازی نمایشگر: 120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش: 1440 * 3200 پیکسل
تراکم پیکسلی: در حدود 521 پیکسل بر اینچ
حافظه داخلی: 256 گیگابایت، RAM 8 گیگابایت / 256 گیگابایت، RAM 12 گیگابایت / 512 گیگابایت، RAM 12 گیگابایت
رزولوشن لنزهای دوربین اصلی: 50.3 مگاپیکسل / 48 مگاپیکسل (تله فوتو) / 48 مگاپیکسل (اولترا واید)
رزولوشن لنز سلفی: 32 مگاپیکسل
پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: ندارد
ورودی مخصوص حافظه جانبی: ندارد
اسپیکر صدا: استریو
ظرفیت باتری: 4860 میلی آمپر در ساعت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد (67 وات)
پشتیبانی از شارژ معکوس: دارد (10 وات)
سایر ویژگی‌ها: پشتیبانی از NFC، Bluetooth، WIFI، Hotspot، اینفرارد، GPS، GSM، HSPA، EVDO، 5G، CDMA، LTE، سنسور تشخیص اثر زیر نمایشگر (از نوع اپتیکال)، ژیروسکوپ، قطب نما، شتاب سنج، مجاورت

جمع بندی

پیش از خرید قسطی گوشی 12s ultra شیائومی به ارائه یک جمع بندی از ویژگی‌های مثبت و منفی آن می‌پردازیم.

نقاط مثبت: مجهز بودن آن به گواهی IP68، قابلیت تصویربرداری همزمان در شش زاویه، پردازنده فوق العاده قدرتمند، رابط کاربری فوق العاده سریع
نقاط منفی: عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری هندزفری 

خرید اقساطی گوشی 12s ultra شیائومی در وبسایت قسطی کلاب

این روزها، قیمت تمامی محصولات، از جمله انواع کالای دیجیتال، رو به افزایش می‌باشد. از این روی، خرید و پرداخت هزینه این محصولات به صورت یکجا، امری دشوار به نظر می‌رسد. به منظور حل این مشکل، یک فروشگاه معتبر، تحت عنوان قسطی کلاب، شرایط مقرون به صرفه‌ای را برای خرید اقساطی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدست فراهم آورده است. از این روی، کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان می‌توانند تا سقف 150 میلیون تومان در این پلتفرم اینترنتی، ثبت سفارش نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ

خرید قسطی گلکسی واچ
برند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا می‌باشد که ساعت‌های هوشمند استثنایی دارد. برای خرید قسطی گلکسی واچ به بخش ساعت هوشمند در...

خرید نقدی گوشی جی پلاس

خرید نقدی گوشی جی پلاس
شرکت جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایران می باشد که تحت نظر شرکت گلدیران است. یکی از محصولات ساخته شده توسط این شرکت، تلفن همراه می...