خرید اقساطی poco f3

تاریخ انتشار:
1403/2/20 09:01:27

یکی از گوشی‌های جذاب برند شیائومی مدل poco f3 می‌باشد. برای خرید اقساطی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی poco f3

خرید گوشی poco f3

اگر قصد خرید قسطی poco f3 را دارید باید بدانید این موبایل توسط شرکت شیائومی به دنیای تکنولوژی معرفی شده است. می‌توان گوشی poco f3 را یکی از جدیدترین محصولات این شرکت چینی دانست.

پوکو f3 در ماه مارس سال 2021 در بازارهای جهانی عرضه شده است. پوکو f3 نسخه جدیدتر و بروزتر مدل قبلی خود یعنی پوکو f2 می‌باشد. گوشی موبایل poco f3 با توجه به قیمت خود، نقاط قوت زیادی دارد، اما از بعضی جهات مشابه گوشی‌های رده پایین تر طراحی و تولید شده است.

پوکو f3 از نظر عملکردی و سرعت پردازش، حتی با موبایل‌های رده بالا تر قابل قیاس می‌باشد. شرکت چینی سازنده این موبایل در ساخت پوکو f3 از تراشه اسنپ دراگون 870 بهره گرفته است. 

هر چند تمامی موبایل‌های سری پوکو f دارای تراشه اسنپ دراگون هستند، اما تراشه به کار رفته در جدیدترین نسخه موبایل‌های این رده، از نسخه‌های قبلی خود قوی تر است. این تراشه سبب می‌شود قدرت پردازش موبایل بالا باشد. برای خرید اقساطی poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

وزن موبایل پوکو f3 تنها 196 گرم می‌باشد که نسبت به بعضی از مدل‌های قدیمی‌تر کم‌تر می‌باشد. هر چه وزن موبایل کم تر باشد در دست گرفتن آن بسیار راحت تر خواهد بود. 

مشخصات و ویژگی‌های موبایل poco f3

قبل از خرید قسطی poco f3 باید بدانید این محصول هر چند تراشه قدرتمندی دارد؛ اما بعضی از ویژگی‌های آن مشابه رده‌های پایین‌تر بوده یا بهتر است بگوییم اندکی بهتر و متفاوت‌تر از رده‌های قبلی می‌باشند. دوربین موبایل پوکو f3 یک ترکیب سه گانه است؛ اما قوی‌ترین لنز به کار رفته در آن 48 مگاپیکسلی می‌باشد. به غیر از لنز 48 مگاپیکسلی واید، این دوربین دارای دو لنز دیگر نیز می‌باشد.

یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو دو لنز دیگر هستند. دوربین اصلی این موبایل فاقد لنز تشخیص عمق می‌باشد، اما دوربین سلفی این گوشی با کیفیت است و دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی می‌باشد که می‌توان با آن عکس‌های زیبایی گرفت. پوکو f3 دارای GPS و قابلیت اتصال USB و OTG می‌باشد. جلو و پشت این موبایل از جنس شیشه بوده و فریم پوکو f3 پلاستیکی می‌باشد. با خرید اقساطی poco f3 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نمایشگر poco f3 است و ابعاد آن 6.67 اینچ می‌باشد. رزولوشن این موبایل نیز 395 پیکسل در هر اینچ است و می‌توان با آن، تصاویر با کیفیتی را مشاهده کرد. نرخ نوسازی نیز 120 هرتز می‌باشد. گوشی poco f3 اسپیکر با صدای استریو دارد اما باید توجه کنید این موبایل فاقد جک 3.5 میلی متری می‌باشد.

موبایل پوکو f3 دارای اندروید 11 بوده و از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. پوکو f3 از درگاه حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه مدل تولید شده است. یک مدل آن حافظه 128 و رم 6 دارد. یک مدل دیگر نیز دارای حافظه 128 و رم 8 و دیگری نیز حافظه 256 و رم 8 دارد. 

چگونگی خرید قسطی poco f3

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی poco f3 را برای شما فراهم کرده است. شما برای خرید این گوشی می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. این سایت علاوه بر فروش قسطی گوشی، کار فروش انواع کالای دیجیتال را انجام می‌دهد. 

شما به غیر از خرید اقساطی موبایل می‌توانید گوشی پوکو f3 را به صورت نقدی بدون واسطه از قسطی کلاب، خریداری کنید. این موبایل در سه رنگ آبی، سفید و مشکی در بازارهای جهان عرضه شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش گوشی s20

فروش گوشی s20
برند سامسونگ یکی از غول های تولید کننده تلفن همراه می باشد که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. به دلیل استقبال بی نظیر مردم از تلفن های همراه...

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ چکی
در این نوشته، درباره خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ صحبت می‌کنیم اما در ابتدا لازم است با مشخصات این گوشی...