فروش اقساطی گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 04:39:45

برند شیائومی با ارائه جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند توجه همه افراد را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی گوشی شیائومی


گوشی نوت 8 پرو شیائومی

این میان رده چینی در سال 2019 به بازار عرضه شده است. در رنگ‌های زیبای مشکی، سفید، آبی، آبی دریا، آبی تیره، آبی کهربایی و نارنجی روشن تولید شده است. این گوشی از یک فریم پلاستیکی برخوردار است.

قاب جلویی و پشتی آن توسط لایه محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. در ناچ موجود در جلوی گوشی، اسپیکر مکالمه و همچنین دوربین سلفی قرار گرفته است. لبه‌های قاب در قسمت پشت کمی خمیده طراحی شده‌اند و این سبب می‌شود تا به صورت بهتری در دست قرار گیرد. 

این محصول دارای یک دوربین چهارگانه می‌باشد. همچنین، از حسگر اثر انگشت نیز بهره‌مند است. این گوشی در ابعادی معادل 161.4x76.4x8.8 میلی‌متر مکعب و همچنین وزنی معادل 200 گرم ساخته شده است. 

در این گوشی با امکاناتی مانند مادون قرمز و جک 3.5 میلی‌متری هدفون رو به رو هستید. قابليت خرید قسطی گوشی شیائومی در قسطی كلاب فراهم شده است.

خصوصیات صفحه نمایش

این اسمارتفون از یک صفحه نمایش 6.53 اینچی بهره‌مند است که از فناوری‌های LCD و IPS استفاده می‌کند. رزولوشن تصویر در آن 2340 در 1080 پیکسل می‌باشد و به این صورت تراکم پیکسلی آن 394 پیکسل در هر اینچ است. 

نسبت صفحه نمایش به بدنه چیزی در حدود 85 درصد می‌باشد همچنین، این صفحه نمایش دارای قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی با لذت فيلم ببريد و بازی كنيد!

دوربین‌های چهارگانه

در این دستگاه از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی برخورداریم و در کنار آن از سه دوربین دیگر با مشخصه‌های فوق گسترده 8 مگاپیکسلی، لنز مایکرو 2 مگاپیکسل و عمق سنج 2 مگاپیکسل قرار گرفته‌اند. 

این گوشی دارای فلش LED است و قابلیت عکاسی پاناروما را دارد. همچنین، قادر به تصویربرداری HDR است. به کمک این گوشی می‌توانید با سرعت 960 فریم بر ثانیه و کیفیت 720۷۲۰ پیکسل فیلم‌برداری نمایید. علاوه بر این، دارای حالت فیلم‌برداری 2160 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم در ثانیه می‌باشد. 

دوربین سلفی نیز، یک دوربین 20 مگاپیکسلی است که قادر است تا با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. با خرید اقساطی گوشی شیائومی هنرمندانه عكس بگيريد و فيلم‌برداری كنيد.

امکانات و قابلیت‌ها

در این تلفن فوق‌العاده با امکانات فراوانی رو به رو هستید. این گجت هوشمند دارای قابلیت اتصال بلوتوث، شبکه بی‌سیم وای‌فای، قابلیت هات اسپات، رادیو، مادون قرمز و NFC بهره‌مند است.

علاوه بر اين، دارای حسگرهای اثر انگشت، مجاورتی، قطب نما، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ است. از نسخه اندرويد 10 و رابط كاربری MIUI 11 استفاده می‌كند. با خرید قسطی گوشی شیائومی از قابليت‌ها و تجهيزاتی بی‌نظير برخوردار شويد.

امکانات سخت‌افزاری

این گوشی دارای یک تراشه 12 نانومتری از نوع مدیاتک می‌باشد. پردازنده هشت هسته‌ای داخل چیپست قادر است تا با فرکانسی در حدود 2 گیگاهرتز عمل کند. همچنین پردازنده گرافیکی نيز از نوع Mali-G76 می‌باشد.

این گوشی در 4۴ نسخه تركيبی متفاوت حافظه و رم ساخته شده است. می‌توانید از رم 6 گیگابایتی و یا 8 گیگابایتی بهره‌مند شوید و همچنين از حافظه‌های 64 ، 128 و 256 برخوردار شوید. همچنین یک شكاف کارت حافظه Micro SD نیز در این تلفن وجود دارد.

مشخصه باتری

باتری موجود در این دستگاه، یک باتری غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری است که با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت عمل می‌کند و با یک شارژر سریع 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید اقساطی گوشی شیائومی هميشه پرشارژ باشيد!

خريد گوشی نوت 8 پرو شیائومی

اگر در جستجوی یک گوشی مقرون به صرفه و میان رده هستید که در حد کارایی برخی از گوشی‌های پرچمدار برندهای دیگر باشد، می‌توانید این محصول را سفارش دهید. برای تهیه این مدل می‌توانید از قسطی کلاب بهره‌مند شوید. 

زیرا در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید به صورت اقساطی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. از لیزینگ‌های معتبر که در سایت قسطی کلاب می‌باشند، وام بگیرید و طی چند روز بعد کالاهای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی شیائومی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي هواوی

خرید قسطی گوشي هواوی
کمپانی هوآوی محصولات مدرن و زیبایی را روانه بازار کرده است و در حوزه دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از بهترین محصولات برند هوآوی موبایل...

خرید قسطی گوشی آیفون 15

خرید قسطی گوشی آیفون 15
یکی از بهترین محصولات شرکت اپل مدل آیفون 15 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...