فروش اقساطي تلویزیون ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:24:51

تلویزیون‌های ال جی دارای بهترین کیفیت و طراحی می‌باشند. برای خرید اقساطي تلویزیون ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

فروش اقساطي تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های ال جی از جمله تلویزیون‌های پرفروش در سرتاسر جهان هستند که از فناوری‌های روز در تولیدشان استفاده می‌شود. برای مثال تلویزیون‌های جدید ال جی از فناوری نانوسل که استانداری جدید برای تلویزیون‌های LED می‌باشد، بهره‌مندند. 

تلویزیون‌های نانوسل قادرند تا با داشتن زاویه دید گسترده به ارائه رنگ‌هایی زنده، عمیق و غنی بپردازند. در حدود یک میلیارد رنگ که صحنه‌هایی پر نشاط و رنگارنگ را در مقابل دیدگان شما به نمایش می‌گذارند و تجربه فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد.

می‌توانید از تماشای بدون نویز و یا نوسان لذتی فراوان ببرید. همچنین، عادت تماشای خود را تغییر دهید. به نحوی که از زوایای کناری تلویزیون نیز دیدی گسترده داشته باشید. با خرید قسطي تلویزیون ال جی کیفیت را تجربه کنید!

کنتراست تصاویر این تلویزیون‌ها بی‌نظیر است. همچنین، میزان پایداری رنگ‌ها، تجربه‌ای متفاوت را به شما عرضه می‌کند. از جمله خصوصیات تلویزیون‌های جدید، وجود فناوری HDR  فعال می‌باشد.

در این فناوری جدید از HDR  پایه که با فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌شود، روبرو هستید. طبیعی است که صحنه‌های زنده و واقعی‌تری را مشاهده خواهید کرد. در ادامه قصد داریم تا یکی از جدیدترین محصولات تلویزیون هوشمند ال جی را معرفی نماییم.

تلویزیون LED هوشمند ال جی مدل 49SJ80000GI-TA

این تلویزیون زیبا از محصولات ال جی در رنگ زیبای مشکی تولید شده ‌است و قابلیت استفاده به صورت پایه رومیزی و اتصال به دیوار دارد. این تلویزیون وزنی برابر با 13 کیلوگرم دارد. قابلیت خرید اقساطي تلویزیون ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات تصویری

سایز 49 اینچی آن جوابگویی یک سالن متوسط خانگی است. از تکنولوژی صفحه LED استفاده می‌کند و نوع صفحه آن به صورت تخت است. دارای کیفیت تصویر 4K و Ultra HD می‌باشد و با رزولوشنی برابر 2160 در 3840 پیکسل قادر است تا رنگ‌های زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. دارای قابلیت HDR فعال می‌باشد. همچنین می‌تواند کیفیت تصویر را نیز ارتقا بخشد.

در ساخت این تلویزیون جدید هوشمند از فناوری نانوسل استفاده شده است. همچنین دارای مودهای خاصی مثل فوتبال می‌باشد. از زاویه دید وسیع در حالت پخش برخوردار است. دارای پردازنده‌ای است که به تصحیح صحیح رنگ‌ها کمک می‌کند. با خرید اقساطي تلویزیون ال جی وضوح تصویر را حس کنید!

مشخصات صوتی

این دستگاه دارای یک سیستم صوتی دو کاناله با تعداد 2 بلندگو می‌باشد که توان هر بلندگو 10 وات است و توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون 20 وات می‌باشد.

همچنین، قادر است تا از استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال و کلیر ویس نیز پشتیبانی نمایند. دارای تنظیم کننده هوشمند صدا می‌باشد و حالت صدای فراگیر دارد.

به‌ ‌علاوه قادر است از نظر صوتی با محصولات ال جی همگام سازی کند. با خرید اقساطي تلویزیون ال جی کیفیت صدای واقعی را تجربه کنید!

مشخصات هوشمند

این تلویزیون دارای یک رابطه هوشمند با سیستم عامل WebOS 3.5 می‌باشد. یک پردازنده چهار هسته‌ای دارد. توسط این تلویزیون می‌توانید به راحتی در اینترنت جستجو کنید و همچنین قابلیت نصب انواع بازی و اپلیکیشن‌های متعدد را دارید. در کنار این خصوصیات از یک گیرنده دیجیتالی نیز برخوردارید. با خرید قسطي تلویزیون ال جی مدرن باشید!

درگاه های ارتباطی و اتصالی

این تلویزیون دارای سه گذرگاه USB است. همچنین دارای چهار درگاه HDMI می‌باشد. به علاوه دارای رابط کامپوننت و کامپوزیت است. همچنین می‌توانید به صورت بیسیم و توسط وای فای نیز ارتباط برقرار نمایید. با خرید نقدی و اقساطی تلویزیون ال جی همیشه متصل بمانید!

خرید تلویزیون ال جی

اگر مایلید تا یک تلویزیون فوق العاده از برند ال جی را تهیه نمایید، به شما پیشنهاد می شود تا این مدل جدید را امتحان کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌شود تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. 

زیرا در این فروشگاه معتبر، تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید از خدمات اقساطی آن استفاده کنید. به این صورت که از لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت وام بگیرید و لوازم خانگی مورد نیاز خود را سه تا پنج روز بعد بعد سفارش دهید. قابلیت خرید قسطي تلویزیون ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا

فروش اقساطی 36 ماهه اسنوا
با توجه به شرایط کنونی جامعه و اعمال تحریم های جدید آمریکا ما شاهد افزایش قیمت بسیاری از محصولات بودیم. در گذشته مردم ترجیح می دادند...

فروش اقساطی پنکه

فروش اقساطی پنکه
فروش اقساطی پنکه، در طرح های متنوع و مدرن، یک راهکار کاربردی برای ایجاد تعدیل و خنک نمودن هوا در فصل های گرم می باشد. فروش اقساطی پنکه ...