فروش اقساطی تبلت مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/2/21 05:54:10

برند مایکروسافت برندی نام آشنا و موفق در زمینه نرم افزار و محصولات دیجیتالی می‌باشد که تبلت‌های استثنایی و زیبایی را طراحی کرده است. برای خرید اقساطی تبلت مایکروسافت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی تبلت مایکروسافت


تبلت مایکروسافت

تبلت‌های مایکروسافت فراتر از یک تبلت عمل می‌کنند و در واقع نسل جدیدی از سخت افزار را که معروف به نسل هشتم اینتل می‌باشد، به بازار عرضه می‌کنند.

البته از مایکروسافت باید هم چنین انتظاری داشته باشید، زیرا این شرکت یکی از غول‌های سخت افزاری موجود در دنیا می‌باشد. این تبلت در دو رنگ زیبای نقره‌ای و مشکی تولید شده است و کمپانی مایکروسافت، اصالت و سلامت فیزیکی کالا را ضمانت می‌کند. با خرید قسطی تبلت مایکروسافت از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

این دستگاه دارای ابعادی برابر با 8.5 × 201 × 292 و وزنی معادل 775 گرم دارد. هر چند قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را ندارد، ولی بقیه خصوصیات آن تحسین‌برانگیز می‌باشد. همچنین بدنه آن از آلیاژی منیزیمی ساخته شده است.

این دستگاه با فناوری جدید محبوبیت فراوانی دارد. همانطور که گفته شد در این محصول از نسل جدیدی به نام نسل هشتم پردازنده‌های اینتل استفاده شده است. 

همچنین، ادعا شده است که سیستم خنک کننده آن نیز از تکنولوژی بهبود یافته‌ای برخوردار است. ادعای دیگر مایکروسافت آن است که این دستگاه جدید می‌تواند 67 درصد سریعتر از نسل‌های قبلی خود عمل کند.

پردازنده اصلی این دستگاه، پردازنده نسل هشتم اینتل با نام Core i7-8650U می‌باشد که در محدوده فرکانسی 1.9 تا 4.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی شرکت اینتل نیز با نام Intel UHD Graphics 620 به خوبی عمل می‌کند. برای خرید اقساطی تبلت مایکروسافت با تخفیفی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

حافظه داخلی

این تبلت دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است و حتی می‌توان با استفاده از یک کارت حافظه Micro HD ظرفیت آن را تا 256 گیگابایت اضافه کرد.

صفحه نمایش این تبلت اندازه 12.3 اینچی دارد که چیزی بین تبلت و لپ تاپ می‎باشد. روشن صفحه آن 1824 در 2736 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن 267 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. 

از جمله قابلیت‌های ویژه این صفحه نمایش وجود سنسوری مخصوص به تشخیص چهره است که می‌تواند با دوربین مخصوص خود به شناسایی چهره از جلو بپردازد. برای خرید قسطی تبلت مایکروسافت با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این صفحه دارای 5 میلیون پیکسل می‌باشد. همچنین، مجهز به لایه محافظ گوریلا گلس 4 است و دارای صفحه نمایش لمسی و دریافت همزمان 10 لمس است.

بررسی رزولوشن 

از نظر فناوری‌های ارتباطی و اتصالی، قابلیت ارتباط با وای فای و بلوتوث را دارد. از یک درگاه ارتباطی USB 3.0 و یک پورت Mini Display برخوردار است. همچنین مجهز به فناوری فوکوس خودکار می‌باشد و قادر است تا با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.  

هر چند این تلویزیون دارای قابلیت‌هایی مثل NFC ،DLNA و GPS نمی‌باشد، ولی دارای پورت HDMI و گذرگاه USB است. دوربین موجود در این دستگاه یک دوربین تشخیص چهره است که به خوبی عمل می‌کند و کیفیت full HD دارد، هر چند دارای فلش نمی‌باشد.

با این دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌توانید از سرویس اسکایپ به خوبی استفاده نمایید. با خرید قسطی تبلت مایکروسافت از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

این دستگاه از یک باتری 45 وات ساعتی برخوردار است که امکان استفاده به مدت 13.5 ساعت را برای شما فراهم می‌آورد. برای خرید اقساطی تبلت مایکروسافت با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بلندگوهای استریوی این تبلت، مجهز به صدای دالبی می‌باشند همچنین به میکروفون‌های استریو نیز مجهز هستند. برخی از نرم افزارهای موجود در این تبلت نصب شده‌اند و همچنین برای کاربران جدید استفاده از یک ماه سرویس رایگان آفیس 365 در نظر گرفته شده است.

قسطی کلاب

اگر خواهان یک تبلت بی‌نظیر و مدرن هستید، به شما توصیه می‌شود تا این مدل را خریداری نمایید. همچنین جهت خریداری بهتر است تا از فروشگاه قسطی کلاب اقدام فرمایید. در این فروشگاه تسهیلات فراوانی برای خرید اقساطی کالا دیجیتالی در نظر گرفته شده است. 

به این صورت که می‌توانید از یکی از چهار لیزینگ ثبت شده در این فروشگاه وام دریافت کنید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت مایکروسافت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک
خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ نه‌تنها یکی از بهترین فن‌ادیشن‌های این برند را در اختیار‌تان می‌گذارد، بلکه از پرداخت یکجای هزینه هم...

خرید لپتاپ اپل قسطی

خرید لپتاپ اپل قسطی
لپ‌تاپ‌های اپل از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند، اما اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید اقساطی لپتاپ اپل...