خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/10 03:25:44

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


 خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ


گوشی s23 fe سامسونگ

یکی از برندهای مطرح بازار در تولید انواع کالای دیجیتال، برند سامسونگ است. این شرکت توانسته با تنوع محصولی بالا و به روز، درصد بالایی از بازار عرضه در شاخه‌های گوناگون را به خود اختصاص دهد. یکی از محصولات اصلی این برند، تلفن‌های همراه هستند که در ادامه به بررسی ویژگی‌های یکی از جدیدترین طرح‌های آن خواهیم پرداخت. 

گوشی s23 fe سامسونگ و عملکرد کلی آن

بعد از رونمایی شرکت سامسونگ از آخرین مدل گوشی همراه خود، بسیاری از افراد دنبال خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ هستند. قبل از تهیه این گوشی همراه باید با نحوه عملکرد و کارکرد این گوشی تا حدودی آشنا شویم. S23 FE  در مقایسه با مدل S21 FE از توان پردازشی بیشتری برخوردار است. در گلکسی مدل s23 از تراشه‌های اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 استفاده شده که به کنترل قیمت آن کمک بسیار بالایی کرده است. رم به کار رفته در s23، 8 گیگ است و فقط ظرفیت داخلی آن در دو نوع 128 و 256 طراحی شده است. حافظه داخلی در این مدل گوشی غیر قابل افزایش بوده چون در آن از microSD پشتیبانی نمی شود.

بررسی دوربین گوشی s23 fe سامسونگ

یکی دیگر از مواردی که مخاطبان هنگام خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ به آن توجه می‌کنند، وضعیت دوربین آن است. این مدل گوشی با دوربین 50 مگاپیکسلی وارد بازار شده که در مقایسه با دوربین‌های 12 مگاپیکسلی در مدل‌های قبلی دارای پیشرفت قابل توجهی می‌باشد. امکان عکاسی شب با دوربین این گوشی، به مخاطب این امکان را می‌دهد تا عکس های با کیفیت و واضح تری بگیرد. دوربین مدل s23 fe، دارای قابلیت سفارشی سازی عکاسی با ابزارهای ویرایشی هوش مصنوعی را نیز دارد. این قابلیت به ارتقای خلاقیت در گرفتن عکس و فیلم کمک بسیار زیادی کرده است. دوربین سلفی این مدل 10 مگاپیکسل است که در مقایسه با مدل‌های قبلی سری fe از کیفیت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

مشخصات نمایشگر گوشی s23 fe سامسونگ

یکی از ویژگی‌های اصلی هنگام خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ برای کاربر، مشخصات صفحه نمایشگر است. در این مدل از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و نمایشگر Dynamic AMOLED 2X مجهز استفاده شده است. صفحه نمایشگر این مدل از سری fe، می‌تواند از 60 هرتز تا 120 هرتز میزان نوسازی را بالا ببرد. در صفحه نمایشگر آن از حاشیه نسبتا زیادی استفاده شده که دلیل اصلی سنگین بودن ان نسبت به مدل قبلی نیز همین ویژگی است. استفاده از فناوری Vision Booster در این مدل گوشی نیز باعث می‌شود تا میزان روشنایی صفحه نمایش به صورت خودکار و با توجه به نور محیط تنظیم شود.

قبل از خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ باید اطلاعاتی از باتری این مدل نیز داشه باشید. در این مدل از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت استفاده شده که مستقیما روی صرفه جویی انرژی و بالا رفتن سرعت شارژ انرژی تاثیرگذار است. این گوشی را می‌توان با یک آداپتور 25 واتی و در مدت زمان 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کرد. 

خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ از قسطی کلاب

امکان خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ از نمایندگی ها و شرکت های معتبر بسیار زیادی وجود دارد که  یکی از این مراکز نیز سایت قسطی کلاب می باشد. با توجه به بالا بودن قیمت گوشی های همراه در بازار، امکان خرید نقدی با پرداخت یکجا برای بسیاری از افراد وجود ندارد. در چنین شرایطی نیز مراکز عرضه کننده اقدام به فروش قسطی محصولات خود کرده اند. مجموعه قسطی کلاب نیز با ارائه طرح های ویژه توانسته شرایط گوناگونی را برای خرید راحت مشتریان خود فراهم کند.

سایت قسطی کلاب با ارائه تسهیلات مختلف برای گروه‌های گوناگون کارمندان، بازنشستگان و حتی شغل‌های آزاد، خرید اقساطی را بسیار راحت کرده است. به کمک این تسهیلات می‌توان انواع کالاهای دیجیتال داخل سایت مثل گوشی‌های همراه را با بهترین شرایط تهیه کرد. مبلغ هر کدام از تسهیلاتی که توسط این سایت ارائه می‌شود با توجه به شرایط مخاطب و نوع محصولی که تهیه خواهد کرد، متغیر است. برای مشاهده جزئیات بیشتر می‌توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد. جزئیات بیشتر تسهیلات را نیز می‌توان در سایت قسطی کلاب و قسمت منوی اصلی آن مشاهده کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک پرو2021

خرید اقساطی مک بوک پرو2021
یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا بی شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی مک بوک پرو2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید نقدی پلی استیشن 4 اسلیم

خرید نقدی پلی استیشن 4 اسلیم
کنسول های بازی روز به روز در حال پیشرفت و تغییرات هستند و شرکت سونی همیشه پیشرو در این زمینه می باشد.. اگر تمایل به خرید پلی استیشن 4 اسلیم...