فروش اقساطی مانیتور ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:13:27

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی مانیتور ایکس ویژن به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی مانیتور ایکس ویژن


برجسته ترین مشخصات مانیتور ایکس ویژن

مانیتورهای برند ایکس ویژن با امکانات و قابلیت‌های متمایز و در مدل‌های مختلف و متنوع تولید می‌شوند. این محصولات متناسب با نوع و مدل از بهترین گزینه‌ها برای انجام بازی‌های کامپیوتری، طراحی و کاربری‌های عمومی به شمار می‌روند. استفاده از بالاترین استانداردها در ساخت پنل، وضوح و رزولوشن تصویر بالا، درگاه های ارتباطی کاربردی و کیفیت ساخت بالا، از نقاط عطف خرید قسطی مانیتور ایکس ویژن تلقی می‌گردد.  

1- مجهز به فناوری صفحه نمایش LED

برخورداری از پنل LED با سطح کیفی A+ اولین ویژگی مانیتور ایکس ویژن را شامل می‌شود. در ساخت پنل دستگاه از بالاترین استانداردهای کیفی استفاده شده است. فناوری صفحه نمایش LED، شفافیت و کنتراست فوق العاده نمایشگر ایکس ویژن را در پی داشته است. این ویژگی تصاویر را با رنگ‌های واقعی، زنده و باکیفیت، به تصویر می‌کشد. برای خرید اقساطی مانیتور ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

2- وضوح تصویر فوق العاده

ویژگی دیگر مانیتور ایکس ویژن به وضوح و کیفیت تصویر دستگاه مربوط می‌شود. بر اساس اعلام سازنده، مانیتورهای ایکس دارای وضوح و کیفیت تصویر FULL HD می‌باشند. کیفیت فول اچ دی، تصاویر و فرمت‌های تصویری را با رزولوشن 1080×1920 پیکسل در معرض نمایش قرار می‌دهد. 

این امر امکان مشاهده تصاویر واضح و با جزئیات کامل را برای کاربر فراهم می‌سازد. ضمنا، مانیتورهای X.VISION، قابلیت تشخیص، پردازش و نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارند. همچنین، عریض بودن نمایشگر دستگاه، زاویه دید مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای خرید قسطی مانیتور ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

3- زمان پاسخ دهی سریع پیکسل‌ها (Response Time)

از دیگر مشخصات فروش قسطی مانیتور x.vision می‌توان زمان پاسخ گویی سریع پیکسل‌ها را قلمداد نمود. این قابلیت در افزایش کیفیت تصویر مانیتور تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. پاسخگویی و عکس العمل سریع پیکسل‌ها، تصاویر بسیار شفاف و باکیفیتی را به کاربر ارائه می‌دهد. زمان پاسخگویی مانیتور ایکس ویژن متناسب با نوع و مدل در بازه 2 تا 16 میلی ثانیه (ms) قرار دارد. 

4- مجهز به بلندگوی داخلی

طراحی بلندگوهای استریو، ویژگی دیگر مانیتور ایکس ویژن را رقم می‌زند. وجود این بلندگوها، علاوه بر پخش و انتشار صدایی شفاف و فراگیر، کاربر را بابت استفاده از اسپیکرهای مستقل و مجزا بی نیاز ساخته است. همچنین، این ویژگی نیاز کاربران به صدا و تصویر همزمان را به خوبی برآورده می‌سازد. برای خرید اقساطی مانیتور ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

5- درگاه های مهم و کاربردی

مانیتور شرکت ایکس ویژن (X.Vision Monitor) به پورت‌های ارتباطی متنوع از قبیل درگاه HDMI/VGA/DVI مجهز شده است. انتقال تصاویر غالبا از درگاه‌های HDMI/VGA صورت می‌گیرد. درگاه HDMI، قابلیت انتقال سیگنال صدا و تصویر را به صورت همزمان و از طریق کابل مخصوص امکان پذیر می‌سازد. همچنین، تصاویر انتقال یافته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. ضمنا، درگاه DVI، برای انتقال سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال به صورت کاملا مجزا، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ناگفته نماند که بهره مندی از روکش مات (Anti-Glare) جهت جلوگیری از انعکاس نور، نسبت کنتراست بالا، صفحه نمایش عریض و گسترده، زاویه دید افقی 170 درجه، زاویه دید عمودی 160 درجه، طراحی باریک و ظریف، نسبت تصویر 16:9، قابلیت دریافت سیگنال ویدئویی دیجیتال و آنالوگ و نور پس زمینه LED، از دیگر مشخصات خرید اقساطی مانیتور x.vision به شمار می‌رود. 

مقرون به صرفه ترین شیوه خرید قسطی مانیتور ایکس ویژن

طرح خرید اقساطی مانیتور ایکس ویژن از طرح‌های مقرون به صرفه و مناسب فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط این طرح می‌توان به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه نمود. ضمنا، امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال نیز از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل ریلمی

خرید قسطی موبایل ریلمی
یکی از بهترین برندهای تلفن همراه ریلمی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال
برای نگه‌داری از خاطرات و عکس‌های به یاد ماندنی، داشتن یک هارد باکیفیت به شما کمک بزرگی خواهد کرد. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال ...