خرید اقساطی ردمی نوت 11پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:45:30

اگر تمایل به خرید اقساطی ردمی نوت 11پرو با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.



خرید اقساطی ردمی نوت 11پرو



هر آنچه درباره خرید اقساطی ردمی نوت 11پرو باید دانست!

معایب و مزایا گوشی ردمی نوت11 پرو چیست؟ آیا شرایط خرید قسطی ردمی نوت 11پرو وجود دارد؟ آیا از محصولات خوب کالای دیجیتال است؟ معایب و مزایای در زندگی امروزه وجود کالای دیجیتال در هر خانه از الزامات است. یکی از این کالاهای دیجیتال گوشی موبایل است؛ چرا که بسیاری از کارهای روزمره با تلفن همراه یا همان گوشی موبایل انجام می‌شود. شما با گوشی موبایل خود می‌توانید انواع کارها، از جمله: خرید، تماس تلفنی، گرفتن عکس و فیلم را انجام دهید. ما در اینجا یکی از بهترین‌های کالای دیجیتال و شرایط خرید اقساطی آن را برای شما توضیح می‌دهیم.

گوشی ردمی نوت 11 پرو از کمپانی شیائومی بوده؛ که در تاریخ 10 آّبان 1400 به بازار عرضه شد. این گوشی همراه یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است؛ که محدودیت بودجه دارند. این گوشی با داشتن قیمت بسیار مناسب کارایی زیادی نیز دارد. در ادامه به بعضی از معایب و مزایای گوشی ردمی نوت 11 پرو می‌پردازیم. با خرید اقساطی ردمی نوت 11پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزایا گوشی ردمی نوت 11 پرو  

وجود چهار دوربین در پشت این گوشی این امکان را به شما  می‌دهد؛ که بتوانید فیلم و عکس‌های خود را با کیفیت بی نظیری ثبت کنید. دوربین اصلی این گوشی    108مگاپیکسل بوده و مابقی دوربین‌ها 8 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل کیفیت دارند. در جلوی گوشی شیائومی نوت 11 پرو یک دوربین 16 مگاپیکسلی، برای گرفتن عکس سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد. برای خرید قسطی ردمی نوت 11پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این مدل از گوشی شیائومی در دو نسخه 8 و 6 گیگابایت رم در دسترس است؛ همچنین در دو مدل، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس شما عزیزان است. گوشی ردمی نوت 11 پرو قابلیت اتصال مختلفی از جمله: وای فای، بلوتوث، NFC و USB Type-C و هات اسپات دارد. ظرفیت باتری گوشی ردمی نوت 11 پرو 5000 میلی آمپر است؛ و اصلا نگران تمام شدن زود هنگام باتری خود نباشید؛ و در کمترین زمان ممکن آن را شارژ کنید. از دیگر مزایا:

•طراحی شیشه‌ای و بسیار جذاب
•پردازنده مناسب، پشتیبانی از 5G
•پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی
•دارای اسپیکر استریو و پورت مادون قرمز
معایب گوشی ردمی نوت 11 پرو

از معایب این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•عملکرد گرافیکی همانند ردمی نوت 10
•فاقد فیلمبرداری 4K
•فاقد پشتیبانی از شارژ بی سیم
•عدم مقاومت در برابر آّب و گرد و غبار
•فاقد برخورداری از زوم اپتیکال

با وجود این معایب در گوشی ردمی نوت 11 پرو ارزش خریداری را دارد؛ و بسیار کارآمد است.  

شرایط خرید قسطی ردمی نوت 11پرو

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی بسیاری از کالاهای دیجیتال از جمله، گوشی هوشمند کاربران عزیز توانایی مالی برای تهیه این گونه کالاها را ندارند. شرکت‌های مختلفی نیز به وجود آمده‌اند؛ تا با فروش اقساطی کالاهای خود مردم را از کالای دیجیتال بهره مند کنند.

شما نیز می‌توانید در سایت قسطی کلاب هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی، گوشی ردمی نوت 11 پرو را تهیه نمایید. برای خرید اقساطی ردمی نوت 11پرو نیازی به ضامن نخواهید داشت؛ و تنها با پرداخت یک سوم مبلغ گوشی، بقیه مبلغ را به صورت قسطی می توانید پرداخت کنید. فروش قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو در قسطی کلاب همواره وجود دارد و می‌توانید در هر زمان خرید اقساطی خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی Galaxy Z Flip3 5G

خرید قسطی گوشی Galaxy Z Flip3 5G
یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل Galaxy Z Flip3 5G می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی Galaxy Z Flip3 5G به بخش موبایل در...

تبلت اقساطی

تبلت اقساطی
با شرایط اقتصادی فعلی که قیمت ارز نسبت به چند ماه گذشته چندین برابر شده است، خرید کالاهای دیجیتال، مانند تبلت ها برای اغلب مردم سخت شد...