فروش قسطی خودرو تیبا

تاریخ انتشار:
1403/2/25 07:59:57

یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی بعد از پراید، خودرو تیبا می‌باشد که بسیار زیبا طراحی شده است. برای خرید اقساطی خودرو تیبا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی خودرو تیبا


بررسی خودرو تیبا

خودرو تیبا با طراحی متفاوت از پراید با نام مینیاتور به بازار عرضه شد و بعد از مدتی نام این خودرو به تیبا تغییر پیدا کرد. خودرو تیبا به نوعی فیس لیفت پراید محسوب می‌شود، زیرا همان ارگونومی را دارد و فقط از لحاظ بدنه کمی ایمن‌تر طراحی شده است.

خودرو تیبا یک خودرو به طور کامل ایرانی نیست، بلکه طراحی وسایل به کار برده شده در آن نیز، متعلق به کشور ایتالیا و آلمان می‌باشد. خودرو تیبا در 2 مدل، صندوقدار، هاچبک طراحی و تولید شده است که البته قیمت هاچبک و یا تیبا 2 بیشتر می‌باشد. 

ناگفته نماند که ترمز تیبا نیز محصول کشور آلمان است و همان ترمزی است که برند رنو در محصولات خود استفاده می‌کند. با تمام این ویژگی‌ها خودرو تیبا یک خودرو مناسب برای خرید می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو تیبا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نگاهی فنی به خودرو تیبا

همان طور که اطلاع دارید خودرو تیبا شباهت‌های بسیاری به خودرو پراید دارد، بنابراین بهتر است قبل از خرید از مشخصات فنی این خودرو نیز اطلاعات کافی داشته باشید. خودرو تیبا دارای گیربکس 5 دنده دستی می‌باشد و دارای پیشرانه 4 سیلندر M15 است.

حجم موتور تیبا برابر با 1.5 لیتر است و قدرتی معادل با 87 اسب بخار را دارا می‌باشد. شتاب خودرو تیبا 13 ثانیه است و به خوبی گاز می‌خورد. از دیگر مشخصات فنی خودرو تیبا می‌توان به سرعت 170 کیلومتر بر ساعت نام برد. 

نوع بدنه خودرو تیبا یک سدان کوچک است که بسیار مقاوم‌تر از پراید ساخته شده است و حجم باک برابر با 41 لیتر دارد. برای خرید قسطی خودرو تیبا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت خودرو تیبا

خودروی تیبا از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است و برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه گزافی نیست. خودرو تیبا هزینه نگهداری بسیار پایینی دارد و تمامی قطعات یدکی این خودرو در بازار به وفور یافت می‌شوند و از قیمت پایینی برخوردارند.

این خودرو ایرانی بازار دست دوم بسیار پر رونقی دارد و هر زمان که شما قصد فروش خودرو خود را داشته باشید، به سرعت خودرو شما به فروش می‌رود و اگر قصد خرید تیبا دست دوم را داشته باشید، به سرعت تیبایی برای خرید پیدا خواهید کرد. 

از دیگر ویژگی‌های مثبت این خودرو می‌توان به بهبود ایمنی نسبت به پراید نام برد که از ویژگی‌های مهم این خودرو می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو تیبا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید فوق‌العاده را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف خودرو تیبا

خودرو تیبا با توجه به قیمت مناسبی که دارد، طبیعی است که از آپشن‌های زیادی برخوردار نباشد، همچنین این خودرو کیفیت ساخت پایینی دارد و فضای کابین آن بزرگ نیست، از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کرد، عایق بندی ماشین است که خوب انجام نشده و اکثر افرادی که تیبا خریداری می‌کنند، بعد از خرید کف این خودرو را عایق بندی مجدد می‌کنند. برای خرید قسطی خودرو تیبا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی خودرو تیبا!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و پرفروش‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که به تازگی شرایط خرید خودرو به صورت اقساطی را امکان پذیر کرده است.

وبسایت قسطی کلاب با همکاری دو جانبه با لیزینگ‌های معتبر شرایط خرید اقساطی خودرو را فراهم ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید قسطی خودرو تیبا از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی
امروزه خرید خودرو به دلیل افزایش قیمت به یک معضل جدی تبدیل شده است. اما شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو به بخش وسایل نقلیه در ...

خرید قسطی تیبا

خرید قسطی تیبا
یکی از خودروهای پرفروش ایران بعد از پراید، خودرو تیبا می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی تیبا به بخش وسایل نقلیه در سایت...