خرید قسطی رانا پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:04:38

خودرو رانا یکی از محبوب‌ترین خودروهای ایرانی است که فروش بالایی دارد. برای خرید قسطی رانا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی رانا پلاس

خودرو رانا پلاس

اگر قصد خرید قسطی رانا پلاس را دارید باید بدانید این ماشین، یکی از محصولات جدید ایران خودرو می‌باشد. همانطور که از نام این خودرو پیدا است رانا پلاس نسخه به روز تر و جدیدتر رانا می‌باشد. رانا پلاس یکی از به روز ترین خودروهایی می‌باشد که توسط شرکت ایران خودرو به بازار ایران معرفی شده است. این ماشین اواسط سال 1399 توسط شرکت ایران خودرو رونمایی شد.

به دلیل استقبالی که از خودرو رانا شد شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت مدل جدیدتر آن را بسازد رانا در ابتدای دهه 90 شمسی و در سال 1391 رونمایی شد. 

رانا شباهت زیادی به پژو 206 sd داشت و به همین دلیل توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. رانا برخلاف برخی از خودروهای دیگر که پسوند پلاس به آن‌ها اضافه می‌شود نیست که فقط تغییرات کمی در طراحی داخلی ماشین صورت گرفته باشد و پسوند پلاس به آن اضافه شده باشد. 

بلکه باید گفت رانا پلاس با رانا‌های معمولی از نظر امکانات و آپشن ها، تفاوت‌های قابل توجه ای دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رانا پلاس در کنار سمند و تیبا جز خودروهای ملی ایران محسوب می‌شود. البته لازم است توجه کنید که رانا‌ پلاس آخرین مدل از خانواده رانا نیست. برای خرید اقساطی رانا پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ایران خودرو سرمایه گذاری قابل توجه‌ای بر روی این مدل ماشین کرده است به طوری که رانا پلاس پاناروما  نسخه جدید تر و به روز تر خودرو رانا پلاس می‌‌باشد. رانا پلاس پاناروما 6 دنده‌ای بوده و از نظر فنی، تغییرات قابل توجهی نسبت به رانا ‌پلاس داشته است. 

مشخصات و ویژگی‌های فنی خودرو رانا پلاس

قبل از خرید قسطی رانا پلاس باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنا شوید. خودرو رانا پلاس دارای حجم موتوری برابر با یک و شش دهم لیتر می‌باشد. گیربکس ماشین دستی و شامل 5 دنده است. اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد مشخصات و ویژگی‌های فنی خودرو رانا پلاس گفته شود حداکثر سرعت این خودرو می‌باشد. 

رانا پلاس دارای حداکثر سرعت 189 کیلومتر بر ساعت می‌باشد و در 100 کیلومتر 6 و 9 دهم لیتر بنزین مصرف می‌کند. این ماشین دارای قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 142 نیوتن متر می‌باشد. شتاب صفر تا صد رانا پلاس برابر با 12 ثانیه است. 

بدنه رانا پلاس از نوع سدان کوچک می‌باشد و تمام شیشه‌های آن برقی است. 50 لیتر بنزین می‌تواند در باک رانا پلاس ذخیره شود. استاندارد آلایندگی رانا‌ پلاس یورو 5 می‌باشد  و به دلیل حجم بزرگ صندوق عقب خود می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خانواده باشد. با خرید اقساطی رانا پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خانواده‌هایی که با ماشین سفر می‌کنند می‌توانند وسایل سفر خود را به راحتی در صندوق عقب رانا پلاس جای دهند. داشبورد رانا پلاس نسبت به رانای معمولی طراحی جدید تر و زیباتری دارد. همچنین باید گفت داخل کابین خودرو نیز دارای طراحی متفاوت با رانای معمولی می‌باشد و سعی شده در رانا پلاس کابین داخلی شکیل تر به نظر برسد. یکی دیگر از ویژگی‌های رانا‌ پلاس داشتن سیستم کروز کنترل می‌باشد. 

شرایط خرید قسطی رانا پلاس

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی رانا پلاس را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت برای خرید اقساطی خودرو از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. این ساعت کار فروش قسطی خودروهای دیگر و همچنین سایر وسایل نقلیه را انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو mvm

خرید قسطی خودرو mvm
مدیران خودرو یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های خودروسازی در ایران است. شما می‌توانید برای خرید قسطی خودرو mvm که یکی از محصولات این کمپانی...

خرید قسطی سمند

خرید قسطی سمند
یکی از خودروهایی که فضای مناسبی برای خانواده دارد و برای سفر بسیار مناسب است، خودروی سمند می‌باشد. برای خرید قسطی سمند به بخش...